Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tego nie sprawdzalem, gdzie ta rure dokladnie namierzyc ?

 

Jak wloze reke miedzy srodek tam gdzie reczny jest a fotel pasazera to po chwili reka jest lodowata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu pod przednimi fotelami masz nadmuch dla tylnych pasażerów na nogi. Z tamtą Ci pewnie dmucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie dmucha tam, teraz sprawdzalem ale to sie dzieje tylko podczas szybszej jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś błędy na klimie? Może klapa sterująca tym przewodem jest otwarta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik lub ciegno od klap

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z dnia na dzień przestał mi się włączać kompresor od klimy. Brak jakiejkolwiek reakcji. Mam następujące pytania. Gdzie i jakie są przekaźniki od klimy? Bezpieczniki po lewej przy kierowcy mam wszystkie ok. Błędów w climatroniku brak. Jak podpiąć sprzęgło na krótko żeby sprawdzić czy jest sprawne bo nie ma pojęcia gdzie idzie instalacja od tego wszystkiego. Czy jeżeli odpiął się gdzieś jakiś czujnik temperatury albo ciśnienia to kompresor będzie się i tak załączał czy to może być przyczyna? Zakładam że moduł klimy jest sprawny bo błędów brak przy wykonywania samodiagnozie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja się orientuję to kompresor przy obecnych temperaturach się nie załączy. Poniżej 4 st celcjusza jest automatycznie wyłączony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze klima się poniżej 5*C nie załączy ;)

 

 

Jak podpiąć sprzęgło na krótko żeby sprawdzić czy jest sprawne bo nie ma pojęcia gdzie idzie instalacja od tego wszystkiego.

 

Koło zbiorniczka wspomagania masz czarną osłonę plastikową a pod nią wtyczki. Zielona wtyczka odpowiada za kompresor - sprawdź czy dochodzi napięcie do wtyczki od strony skąd idzie instalacja z auta. Potem wiązka idzie pasem przednim (pod chłodnicą) i potem do kompresora - zanim jednak dojdzie do niego jest kolejna wtyczka na pasie przednim na dole w okolicy kompresora (również zielona) - sprawdź czy tam się nie rozpięła. Możesz podać +12v na tą zieloną wtyczkę prosto z aku i posłuchać czy załącza się sprzęgło (na zgaszonym silniku będzie słychać).

 

Czy jeżeli odpiął się gdzieś jakiś czujnik temperatury albo ciśnienia to kompresor będzie się i tak załączał czy to może być przyczyna?

 

Jak się odepnie czujnik to nie załączy się klima.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej +5^C kompresor się nie włączy nawet jak weźmiesz na LO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiło się ciepło i odpaliłem klimę. Zauważyłem, że od kilku dni po włączeniu stacyjki na Climatronicu przez chwilę wszystko miga. Klima nie zadziałała a po podłączeniu Vaga wyrzuca taki błąd:

00792 - A/C Pressure Switch (F 129)

35-00 - -

Wentylator klimy nie kręci w położeniu auto. Macie jakieś sugestie co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak miga climatronic to oznacza niskie ciśnie w układzie czyli najprawdopodobniej brak czynnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś takiego mam na panelu climatronica:

IMG_20160405_161724499.jpg

 

nie pokazuje żadnych błędów, klimatyzacja nie chłodzi. Drugi wiatrak po włączeniu klimatyzacji się załącza. Ktoś wie o co chodzi? Domyślam sie, że czujnik temperatury, ten przy zderzaku padł, ale czy przez to klimatyzacja by nie działała?

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

matko bosko:ziomal

 

najpierw to wydmuchaj te kratki z tego kurzu

tam w tej lewej jest wiatraczek i on musi byc czysty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich !

 

Z góry piszę , że nie jestem jakimś wielkim mechanikiem bardziej amator , ale co nieco wiem także wszelkie braki wiedzy i odpowiednich słów powinny być mi wybaczone :D

 

Także zacznijmy od problemy ... mam problem z palącym się bezpiecznikiem od klimatyzacji .. problem jak się nie mylę nastąpił po myjce gdy po myciu i osuszeniu odpaliłem i wystrzeliło mi bezpiecznik dzieje się tak już ponad 2 miesiące teraz klimy używam tylko do odparowania szyb :D . Problem wygląda tak , że gdy włączam samochód to na panelu od klimy włączają się wszystkie możliwe kontrolki i jednocześnie migają przez chwilę .. kilka sekund następnie ustaje i jest normalnie . Robi się coraz cieplej a nie chcę mieć z tym problemu przy 30 stopniach :P Dodam iż wiatrak chodzi od najmniejszych obrotów do największych tak jak każda opcja klimy , nawiewy,cyrkulacja itd .. dzisiaj tak z ciekawości sprawdziłem czy będzie chodził na '' auto '' otóż po odpaleniu silnika klima chodzi niby dobrze na ''eco'' żadnych przeciwwskazań nie widzę ,ale po wciśnięciu ''auto'' od razu pali i to spaliłem już kilka upewniając się . Czy ktoś z was mógłby pomóc , może miał ktoś podobny problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź od spodu przewód zasilający sprężarkę - miałem przypadek, że paliło mi bezpiecznik podczas jazdy "na wertepach" - przewód miał przetarcie i gdy dotykał masy to przepalał się bezpiecznik (tłumaczy to u Ciebie przepalenie się bezpiecznika po umyciu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piter2005, czyżbyś miał ten sam problem co ja ostatnio ? Poniżej wrzucam film z tym co się dzieje na panelu klimatronika. Po 20 sekundach "napisy" wracają do normy lecz nie ma w ogóle podmuchu ciepłego/ zimnego jakiegokolwiek powietrza - nawiew nie działa.

 

Edytowane przez koval

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
piter2005, czyżbyś miał ten sam problem co ja ostatnio ? Poniżej wrzucam film z tym co się dzieje na panelu klimatronika. Po 20 sekundach "napisy" wracają do normy lecz nie ma w ogóle podmuchu ciepłego/ zimnego jakiegokolwiek powietrza - nawiew nie działa.

 

 

u mnie nawiew działa, tylko nie chłodzi gdy wrzucę na opcję "auto"

prawdopodobnie brak czynnika chłodzącego, w poniedziałek jadę na nabicie, 150zł to dobra cena za nabicie? tyle krzyknął mechanik no i nie wiadomo jeszcze jak ze szczelnością

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akceptowalna, zależy też ile czynnika nabiją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w noraauto jest promocja za 79,99, ale nie sprawdzaja szczelności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj mechanik woła 100 zł. A na groupon'ie można wykupić jeszcze taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności