arek74 Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam wszystkich problem wypadnia zapłonu nie rozwiązany prosze o jaką kolwiek pomoc jak sie nagrzeje nie ma iskry na 4 tłoku czasami na zimnym cewki nowe swiece nowe jak niema iskry wyjme cewke chwilę poczekam i się pokazuje .Prosze o pomoc pozdr Arek Edytowane 30 Lipca 2016 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waw22 Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2012 Tylko na czwartym garze? W 1.8T ANB vag zwracał mi wypadanie zapłonu na trzech różnych garach, usterka szukana była po omacku, wymiana świec ani cewek również nie pomogła. Winowajcą okazał się przepływomierz (nie wiem czemu miał wpływ na zapłony, może coś z za bogatą mieszanką, nie wiem). Po wymianie przepływki auto śmigało jak należy a vag nie zwracał błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drut4 Zgłoś #3 Napisano 6 Marca 2014 Koledzy u mnie wypadanie zapłonu na 1,2,3 silnik 2,0 azm,też nie wiem gdzie szukac przyczyny.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #4 Napisano 6 Marca 2014 Nie wiem , jak jest w silniku 2.0 , ale w moim 1.8t , jak wypadał mi zapłon na jednym cylindrze, to walnięty miałem moduł zapłonu, znajdujący się przy filtrze powietrza. Po wymianie autko wróciło do dawnej formy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drut4 Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2014 W moim raczej nie ma tego modułu,chyba że nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drut4 Zgłoś #6 Napisano 9 Marca 2014 czy wypadanie zapłonu może byc spowodowane uszkodzoną cewką?cholernie dużo roboty z jej wymianą.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniu Zgłoś #7 Napisano 29 Października 2014 Witam wszystkich od nie dawna jestem posiadaczem vw passata 2.0 8v azm z 2001. Pewnego dnia odpalam auto i zaczeło telepać budą. a więc udałem się na kompa. Okazało się, że wypada zapłon na cylindrze 3 ne błędu 16687. Mechanik po tygodniu poddał się... twierdzi że sprawdził kable, świece, zamienił wtryski, podmienił cewkę, kompresja 13,7 i lipa może sterownik padł ??? proszę o jaką kolwiek podpowiedz Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2014 kolego tu masz link do Ross-tech wiki http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16687/P0303/000771 możliwe przyczyny: Układ zapłonowy Wtryskiwacze paliwa Ciśnienie paliwa Wyczerpaniu paliwa Kanister EVAP purge zaworu System emisji par Niska kompresja Problemy z silnikiem bazy Douceur Moduł uszkodzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kida Zgłoś #9 Napisano 31 Października 2014 Ja miałem sporadyczne wypadanie zapłonów na kilku garach, objawiało się to nie telepaniem, ale dosyć mocnym przerywaniem w trakcie przyspieszania powyżej 4k obr/min. Winowajcą okazał się przepływomierz. Cały był zawalony syfem, a poza tym pokazywał kiepskie wartości, więc stwierdziłem, że wymiana na nowy będzie dobrym rozwiązaniem i to pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2015 pozwolicie że odgrzeje kotleta. Mam AZM i wypada zapłon na 2 cylindrze. Moje pytanie czy ten silnik posiada moduł zapłonowy czy tylko cewka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karton Zgłoś #11 Napisano 23 Października 2015 AZM posiada moduł a fachowo trasformator zapłonowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #12 Napisano 28 Października 2015 A jak to wygląd i gdzie to jest jak zdiagnozować niesprawność akurat transformatora zapłonowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stryjekbtc Zgłoś #13 Napisano 28 Lutego 2016 Witam wszystkich problem wypadnia zapłonu nie rozwiązany prosze o jaką kolwiek pomoc jak sie nagrzeje nie ma iskry na 4 tłoku czasami na zimnym cewki nowe swiece nowe jak niema iskry wyjme cewke chwilę poczekam i się pokazuje .Prosze o pomoc pozdr Arek 4 lata były potrzebne żeby usunąć przyczynę... i kilku właścicieli tego auta przyczyną ginącej iskry była jakaś wnętrzność komputera (rezystor czy coś) nie znam się ale mój elektryk ponoał temat, przelutowując element uszkodzony z drugiego kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #14 Napisano 2 Marca 2016 Napisalem post na nurtujacy mnie na forum b3(przez przypadek), wiec pisze jeszcze raz tu, a tam napisalem juz ze do usuniecia- sory za klopoty. Potrzebuje odkupic od kogos fajke swiecy z 1.8 20v z ADR-a gdyz moja jest rozwalona u dolu(ta gumka jest rozerwana) i swieca zmienila kolor na pomaranczowy. Jesli ktos posiada stara cewke, ktora np byla uszkodzona i chcialby mi pomoc w taki sposob ze sprzedal by mi sama fajke z 3 cylindra to byl bym bardzo wdzieczny. Dodam ze dam powiedzmy 5 dych za sama ta fajke a po prostu szkoda mi kupywac cala cewke za te 300 zl bo to glupota i brak mi na to funduszy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #15 Napisano 2 Marca 2016 Kolego handel na forum jest zakazany wiec moze byc ciezko. Proponuje olx i szukanie dawcy na części i rozmowę ze sprzedawcą bo moze być ze da radę kupic wlasnie to co potrzebujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #16 Napisano 2 Marca 2016 Ahha, aha to sory wielkie za ten post. Pozdrawiam. - - - - - aktualizacja - - - - - Szukalem na olx i allegro i dopiero pozniej napisalem na forum. Dodaje zeby nie bylo. W kazdym razie sorki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cold Zgłoś #17 Napisano 30 Lipca 2016 Witam. Chyba mam problem z opóźnionym zapłonem, autko ma mniej mocy i przy przegazowaniu potrafi strzelić w tłumik. Jak ustawić zapłon? Mam passata b5 97 1.6 AHL lpg. Ewentualnie ile wynosi cena tegóż u mechanika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #18 Napisano 1 Sierpnia 2016 Nie znam budowy układu zapłonowego tego silnika ale wydaje mi się że zapłon jest w pelni elektroniczny więc sterownik sam określa co jak i kiedy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cold Zgłoś #19 Napisano 2 Sierpnia 2016 Czyli sam nic nie zrobię? Bo mam jeszcze problem, autko czasem mi szarpie jak trzymam stały gaz np nie jakoś mocno ale czuć że szarpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jagoda0802 Zgłoś #20 Napisano 2 Sierpnia 2016 a moze sprawdz swiece I kable czy przypadkiem juz cewki sa??? robilem znajomemu tylko 1.8 z98 roku I byly cewki objaw ten sam a po zmianie autko hulalo I dostalo moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach