Danek75 Zgłoś #21 Napisano 11 Kwietnia 2012 No niestety - ale przy LPG, to trzeba mieć co najmniej ze 12 litrów benzyny w baku, żeby pompa była zalana. Bo smarowana jest paliwem :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #22 Napisano 11 Kwietnia 2012 jak piszesz że nieraz odpalałeś awaryjnie na gazie to pewnie brakło paliwka, a jak brakło paliwka to pompka przytarta ponadto należy pamiętać że nie ma przekażnika który podczas załącznia gazu odcina pompe paliwa, co za tym idzie smarujesz i chłodzisz wtryski pb Zapalalem na samym gazie np po godzinnym postoju gdy jeszcze auto nie ostyglo zeby nie zuzywac benzyny A jak mi sie tylko rezerwa paliwa zapalala to tankowalem do polowy lub 1/4 baku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymkowski Zgłoś #23 Napisano 14 Października 2013 Witam podepne sie pod temat kupilem passata b3 1.8 z gazem w tamtym roku nie chodzi na benzynie tylko na gazie jezdzilem w baku mialem susze jak na pustyni lecz mowie ze przyda sie zrobic passacika zeby jezdzil tez na pb no i sie wziolem pierwsze co mysle sobie ze pompe juz trafilo na amen ale mowie sproboje wlalem pb i niz pompe slychac ale nie jezdzi jak i nie jezdzil po kupnie ale pompa o dziwo podaje paliwko i takze paliwko sie cofa czyli problem moze tkwic w przepustnicy ale ze mnie taki mechanik jak z koziej dupy tromba wiec nic nie tykam bo zrypie i wogole nie bedzie jezdzil ale tknelo mnie cos bo zauwazylem ze do przepustnicy idzie wtyczka 4pini lecz jeden kabel jez odcienty wiec go podlaczylem wsiadajac myklem 3 zdrowaski i mowie odpalam odrazu na pb i passat cyknol jak nowy mowie zajebiscie cud przelaczam na gaziwo i zdech i tu tkwi problem bo odlacze kabelek i nie chodzi na pb tylko na gazie a jak podlacze to na gazie nie chodzi tylko na pb i w czym tkwi problem?? pomocy bardzo bo rano jak jade do roboty to 5 razy mi zgasnie na gazie zanim dojade do pracy w zalaczniku pokazane jest ktory kabelek zlaczam a i pytanie co to sa za kable zaznaczone w kolko ? Passat B3 1.8 sedan 90km Instalacja gazowa LAVATO z roku 2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 14 Października 2013 (edytowane) w czym tkwi problem?? W tym że ten ucięty kabelek to pewnie sterowanie wtrysku i jak przełączysz na gaz to dostaje i paliwo i gaz i gaśnie , nad kółeczkiem masz przekaźnik który odłacza wtrysk w chwili przełączenia na gaz ale widać że ktoś zrobił jakeś druciarstwo i przekaźnik nie spełnia swojej roli. Podjedź do jakiegoś gazownika to Ci to ogarnie w 10 minut. Nie znam dokładnie pinologi wtrysku wiec nic więcej nie podpowiem, bo znając zasadę działania przekaźnika i wiedząc który kabelek steruje wtryskiem i który kabelek idzie od elektryki instalacji LPG spokojnie zrobisz to sam. Należy jeszcze znaleźć przyczynę ominięcia przekaźnika. Nie wiem czy czasem wtyczka na zdjęciu to nie sterowanie wtrysku tylko krokowca (cztery kable) zasilanie ma chyba dwa, napisze ktoś kto ma jednopunkt i będziesz wiedział konkretnie. Edytowane 14 Października 2013 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymkowski Zgłoś #25 Napisano 17 Października 2013 To tak udalo mi sie zrobic i smiga zajebiscie a wiec przekaznik ktory widac na zdjeciach steruje benzyna-gaz odcina wtrysk odkrecilem przekaznik i wylonil jest przewod ktory ewidentnie przychodzil to tych dwoch kabelkow ktore byly rozciete wystarczylo polaczyc kable jak sie nalezy i smiga jak ta lala :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #26 Napisano 18 Marca 2014 No niestety - ale przy LPG, to trzeba mieć co najmniej ze 12 litrów benzyny w baku, żeby pompa była zalana. Bo smarowana jest paliwemDzisiaj uslyszalem, ze oprocz rezerwy to pelny stan zbiornika pb tez nie jest wskazany, gdyz paliwo sie starzeje. Najllepiej to miec polowe baku i co miesiac tankowac po 5l.Ja praktykuje od pelnego do prawie rezerwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszczak1,8T Zgłoś #27 Napisano 24 Marca 2014 Ja miałem podobnie wymiana pompki pomogła ale z tym trybem awaryjnym to coś nie tak jak to robisz ze uruchamiasz auto w trybie awaryjnym? Gazownik nie mówi Ci zebyś za często tak nie robil ? mi od razu zapowiedział tryb Awaryjny jest wtedy gdy auto nie odpala na benzynie U mnie tryb awaryjny odbywa sie przekręcam zapłon przytrzymuje guzik gazu i odpalam gaz zaczyna z 3 razy piszczeć i juz jest na gazie , tylko ze u mnie jeszcze pompa dawała cisnienie słabe ale było i za 4 5 razem odpalał i musiałem czekać aż sie przełączy na gaz wtedy jazda . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #28 Napisano 24 Marca 2014 Tylko że przy sekwencjach standardowo ustawiają liczbe takich uruchomień na 5. Potem juz wcale nie odpalisz auta, jeśli w miedzyczasie nie wymienisz pompy paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszczak1,8T Zgłoś #29 Napisano 24 Marca 2014 Tylko że przy sekwencjach standardowo ustawiają liczbe takich uruchomień na 5. Potem juz wcale nie odpalisz auta, jeśli w miedzyczasie nie wymienisz pompy paliwa. Oj ja tylko raz odpalałem więcej nie no to kolega Torreto nie odpalał w trybie awaryjnym jak pisał ze cały czas odpalał w tym niby trybie Widocznie ma inny typ sekwencji co może sam przełączać na gaz i na benzynę , ale czy taki typ sekwencji jest ? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #30 Napisano 25 Marca 2014 z tym trybem awaryjnym to coś nie tak jak to robisz ze uruchamiasz auto w trybie awaryjnym?Robie wszystko OK, tak jak nizej opisales. Uzywam tylko wtedy gdy nie dziala uruchomienie na Pb, a na razie pompka dziala, aczkolwiek znowu zdarzyla sie zawiesic. Odkrecenie pokrywy w bagazniku, dwa strzaly w obudowe i dziala.Tylko że przy sekwencjach standardowo ustawiają liczbe takich uruchomień na 5.Na szczescie u mnie nie byly ograniczenia wlaczone. - - - - - aktualizacja - - - - - Potem juz wcale nie odpalisz auta, jeśli w miedzyczasie nie wymienisz pompy paliwa.Odpalisz po wczesniejszym podlaczeniu sie pod sterownik gazu i wylaczeniu ograniczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SCOTTY2298 Zgłoś #31 Napisano 27 Marca 2014 (edytowane) jeżeli w aucie masz instalacje sekwencyjną to auto nawet na przełączniku ustawionym na gaz odpala ci na benzynie a gdy masz nie sprawną pompę to auto na pewno nie zapali każda instalacja sekwencyjna ma awaryjne odpalanie od razu na gazie. ____________________ Świetne warunki umowy prawnik gdańsk zobaczysz! Edytowane 19 Maja 2014 przez SCOTTY2298 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach