Skocz do zawartości
bullet

trzeszczące drzwi tylne

Rekomendowane odpowiedzi

witam

szukalem tematu ale nie znajduje nic podobnego.

otóz trzeszczy mi cos z tylu auta, tak jakby z drzwi tylnych w passacie b6 2009

dzwiek jest taki jakbym jechal szutrowa droga i kamyczki stukaly w nadkola, ale oczywiscie dzieje sie tak na drogach asfaltowaych na nierownosciach.

wie ktos co to moze byc i jak sie tego pozbyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

szukalem tematu ale nie znajduje nic podobnego.

otóz trzeszczy mi cos z tylu auta, tak jakby z drzwi tylnych w passacie b6 2009

dzwiek jest taki jakbym jechal szutrowa droga i kamyczki stukaly w nadkola, ale oczywiscie dzieje sie tak na drogach asfaltowaych na nierownosciach.

wie ktos co to moze byc i jak sie tego pozbyć.

 

po której stronie auta to słyszysz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam podobny problem z drzwiami tylnymi a dokładniej tylne prawe ( od strony pasażera ) trzeszczą na wybojach i nierównościach dość denerwujący dźwięk .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

glownie prawe- tak jak u kolegi powyzej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie odbija się od tylnego prawego nadkola luźny wężyk od przelewu paliwa?

On nigdzie nie jest przyczepiony tylko luźno po nadkolu schodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesmarować uszczelki, spryskać lub przejechać smarem zawiasy oraz zamek w drzwiach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję jeszcze trochę przesunąc zamek aby drzwi sie bardziej dociskały. Trzeba je mocniej zamykać ale wtedy nie trzeszczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez myslalem o tych zamkach wlasnie- to przesuniecie to latwa sprawa??

 

sprawdzalem w nadkolach i nie ma zadnych wężyków. Ale "wymacalem" plastikowe obudowy amorków i one sa luźne po obu stronach auta. czy to mozliwe aby te obudowy tak hałasowały??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prosta sprawa to przesuniecie. Odkrecasz te dwie sruby od zamka i przesuwasz troche w strone samochodu. Nie zamek w drzwiach tylko ta druga czesc ktora jest zamocowana do karoserii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To prosta sprawa to przesuniecie. Odkrecasz te dwie sruby od zamka i przesuwasz troche w strone samochodu. Nie zamek w drzwiach tylko ta druga czesc ktora jest zamocowana do karoserii

 

Witam Wszystkich na tym forum,

 

Na co dzień ustawiam/reguluję zamki w nowych samochodach klasy premium jednej z zachodnich firm w olbrzymim zakładzie pracy, więc stwierdzam, że kolega kameleon może, ale nie musi mieć racji. Przede wszystkim zdalnie nie da się powiedzieć, czy to od zamka, czy od innego elementu. Więc skoro ja ustawiam setki samochodów tygodniowo tego nie potrafię zrobić (na odległość) ciekawią mnie umiejętności użytkownika kameleon...

 

Aby wykluczyć lub potwierdzić czy to ów element/uchwyt, w który wchodzi zamek drzwi przymocowany do karoserii (2 śruby) przede wszystkim należy złapać klamkę drzwi, otworzyć je - i przy przytrzymanej, otwartej ku zewnątrz klamce zamknąć kilka/kilkanaście razy drzwi - jeśli słychać wyraźny metaliczny dźwięk, to może być właśnie haczenie drzwi o ów uchwyt (drzwi mogły obwisnąć, śruby się poluzować, etc).

 

Jeśli nie haczy, należy również uchwycić klamkę i też kilka, kilkanaście razy zamnkąć drzwi, ale jednocześnie ciągnąc je dość mocno w górę! (stopniować siłę pociągu do góry). Jeśli nic się nie dzieje, tym razem drugą ręką nacisnąć je w dół - jeśli drzwi obwisły, wtedy będzie haczyć. Należy ostrożnie (lakier!!!) odkręcić zamek, ale NIE poluzować, tylko odkręcić śruby na tyle, aby były trochę luźne i uderzyć młodkiem z góry, lekko, aby zamek poszedł w dół. Zakręcić i spróbować znowu zamykać drzwi naciskając w dół. Operację powtarzamy do momentu, aż zamek nie będzie haczył.

 

Kolego kameleon: jeśli ktoś kto się nie zna posłucha Twojej rady, mógłby zbyt mocno wsunąć zamek co skutkowałoby tym, że drzwi mogłyby zbyt głęboko zanurkować do samochodu - odsłoni to tylne drzwi i wiatr powyżej 80 km/h będzie tak huczał, że pasażer dostanie kręćka, w aucie będzie wyraźnie głośniej.

 

Ideą ustawienia drzwi jest to, aby przednie były lekko wystawione ponad tylne - tak, aby wiatr opływał je i jego szum zredukowany był do minimum...

 

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z drzwiami od strony pasażera lewa strona. Mam Passata B7. Trzeszczy mi ta część przy obracaniu a tak to się nie rusza. Zaznaczyłem na czerwono tą część. Próbowałem psikać WD40.

20170530_110059_jpg_300x300_q85.jpg

Pomoże mi ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

Zardzewiało. Ja od czasu do czasu stosuję spray do łańcuchów motocyklowych. Po naniesieniu jakby się gotował i głęboko wnika. 11 lat a wszystko działa jak nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności