12DEX09 Zgłoś #1 Napisano 6 Kwietnia 2012 pisałem ostatnio w innym wątku o dużym spalaniu gazu a byc może wcale passek nie pali tego gazu tylko zostaje on w butli, pomyślałem o tym ponieważ wskaźnik gazu pokazuje że jest jeszcze połowa butli a po tym jak niby brakuje tego gazu auto powinno przełączyć sie na benzynę a tego nie robi... może być tak że butla trzyma ten gaz ? i jak do tankuje np za 20 zł to jest jakieś większe ciśnienie że podaje ten gaz a później jakoś zatrzymuje ? proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2012 A jaki masz reduktor? Bo wyszła wadliwa seria AC-R-01. Inna rzecz, to ciśnienie w butli - jeśli jest coś nie tak, to mechanik dopompowuje butlę powietrzem. Może też być wadliwa cwka na zaworze i zawór po prostu sie zamyka. Pisałem, że takie rzeczy to nie w szopie naprawiać - tylko do gazownika jechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2012 Inna rzecz, to ciśnienie w butli - jeśli jest coś nie tak, to mechanik dopompowuje butlę powietrzem.Ciekawa teoria i że niby co to ma dać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2012 Ciekawa teoria i że niby co to ma dać Zwiększa ciśnienie wewnątrz butli :fajny Co to daje? W przypadku, gdy w trakcie jazdy wyłączy nam się LPG, pomimo widocznego napełnienia butli np: w połowie, to dopompowanie sprężonego powietrza - załatwia sprawę :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2012 Ciekawa teoria, jak jest gaz w butli to jest na tyle duże ciśnienie że i tak go wyjeździsz, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2012 To nie jest moja teoria, tylko mechanika i to bardzo polecanego przez niejednego forumowicza :fajny Może mało fachowo to opisałem i nie do końca jest to jasne. Tak wiec jak chcesz - dam ci do niego numer i gość ci wytłumaczy - dlaczego tak sie robi i z czym to się "je". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #7 Napisano 7 Kwietnia 2012 ale właśnie o to chodzi że auto nie przełącza sie z powrotem na benzynę tylko po prostu gaśnie kontrolki na przełączniku pokazują że jest jeszcze połowa butli... a jeżeli o zawór chodzi to jak sie przełącza na gaz to słychać cyknięcie z butli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #8 Napisano 7 Kwietnia 2012 może nie ustawił parametrów kiedy na PB ma się przełączyć.??? podaj no co ty za gaz masz w ogóle??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #9 Napisano 7 Kwietnia 2012 tylko mechanika i to bardzo polecanego przez niejednego forumowiczaNawet chyba wiem którego który twierdzi że w silniku turbo sobie stag nie radzi, a jeśli to on to bałwan z niego i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach