Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pisałem ostatnio w innym wątku o dużym spalaniu gazu a byc może wcale passek nie pali tego gazu tylko zostaje on w butli, pomyślałem o tym ponieważ wskaźnik gazu pokazuje że jest jeszcze połowa butli a po tym jak niby brakuje tego gazu auto powinno przełączyć sie na benzynę a tego nie robi... może być tak że butla trzyma ten gaz ? i jak do tankuje np za 20 zł to jest jakieś większe ciśnienie że podaje ten gaz a później jakoś zatrzymuje ? proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz reduktor? Bo wyszła wadliwa seria AC-R-01. Inna rzecz, to ciśnienie w butli - jeśli jest coś nie tak, to mechanik dopompowuje butlę powietrzem. Może też być wadliwa cwka na zaworze i zawór po prostu sie zamyka. Pisałem, że takie rzeczy to nie w szopie naprawiać - tylko do gazownika jechać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Inna rzecz, to ciśnienie w butli - jeśli jest coś nie tak, to mechanik dopompowuje butlę powietrzem.
Ciekawa teoria i że niby co to ma dać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawa teoria i że niby co to ma dać

 

Zwiększa ciśnienie wewnątrz butli :fajny Co to daje? W przypadku, gdy w trakcie jazdy wyłączy nam się LPG, pomimo widocznego napełnienia butli np: w połowie, to dopompowanie sprężonego powietrza - załatwia sprawę :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa teoria, jak jest gaz w butli to jest na tyle duże ciśnienie że i tak go wyjeździsz,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest moja teoria, tylko mechanika i to bardzo polecanego przez niejednego forumowicza :fajny Może mało fachowo to opisałem i nie do końca jest to jasne. Tak wiec jak chcesz - dam ci do niego numer i gość ci wytłumaczy - dlaczego tak sie robi i z czym to się "je".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale właśnie o to chodzi że auto nie przełącza sie z powrotem na benzynę tylko po prostu gaśnie kontrolki na przełączniku pokazują że jest jeszcze połowa butli... a jeżeli o zawór chodzi to jak sie przełącza na gaz to słychać cyknięcie z butli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nie ustawił parametrów kiedy na PB ma się przełączyć.???

podaj no co ty za gaz masz w ogóle???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko mechanika i to bardzo polecanego przez niejednego forumowicza
Nawet chyba wiem którego który twierdzi że w silniku turbo sobie stag nie radzi, a jeśli to on to bałwan z niego i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności