Skocz do zawartości
cola_no

Migająca kontrolka świec żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wczoraj zauważyłem mrygającą kontrolkę grzania wastępnego/świec żarowych w trakcie jazdy. Co ciekawe w tym samym czasie zapaliły się na stałe światła stopu, mimo że nie naciskałem pedału gazu. Wynika z tego że usterka czujnika stop jest prawdopodobna.

na 99%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej trudno o zapalenie świateł stopu przy wciskaniu pedału gazu (co wynika z cytowanej wyżej wypowiedzi) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie chce zakładać nowego tematu ale mam taki problem, a mianowicie po przekręceniu kluczyka czasami tak bywa że kontrolka świec żarowych wogóle się nie zapala i auto nie odpala wtedy wychodzę z auta walne pieścią w skrzynkę z komputerem i słyszę jak elektromagnez się załącza i auto pali bez problemu. Dodam że przekaźnik który tam się znajduje wymieniałem,kiedyś to raz na jakiś czas musiałem stuknąć w tą skrzynke ale od wczoraj jadąc autem szarpie mi autem i kontrolka przytym szarpaniu raz gaśnie raz się zapala. Czy miał ktoś moze z tym problem,czy mogę elektromagnez podpiąć pod plus akumulatora i czy może być to wina komputera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz od tylu w skrzynce bezpiecznikow dojscie do bezpiecznika 34

 

on jest odpowiedzialny za sterowanie silnikiem

ja tam miedzy innymi podlaczylem wylacznik ukryty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może i tak ale stukając w pokrywę komputera zaczyna działać a bezpieczniki są przy kokpicie z lewej strony,ale jutro zerknę tam dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi dzisiaj "wyskoczyła " podobna historia....

wchodzę do auta. Odpalam. Zaczyna mrugać "sprężynka", a jakiś czas później włączyła się kontrolka ESP. Normanie masakra. Pomyślałem, że może aku, bo kiedyś czytałem, że robią się choinki na tablicy. Pojechałem do domu i zauważyłem, że "trzecie światło stopu" się żarzy, ale nie jako całość a jedynie kilka diod bo lewej i prawej stronie. To chciałem sprawdzić czy sygnalizuje hamowanie. Okazało się, że sygnalizuje, ale normalne światła nie. Zacząłem podejrzewać może moduł komfortu... lub dalej aku. Zacząłem teraz grzebać w necie i piszecie o żarówkach, bezpiecznikach i czujniku stopu. Gdzie i jak sprawdzić ten czujnik stopu. Czy takie reakcje jak u mnie mogą być przyczyną takich objawów? czy to głębsza sprawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest pod pedałem, trzeba go wyjąć, jak nie masz doświadczenia w mechanice to podjedź do jakiegoś warsztatu. Sam czujnik to jakieś 50 zł za wymianę też więcej nie wezmą. W moim samochodzie też kiedyś miałem ten problem. Opisałem go tutaj: http://dcvw.blogspot.com/2013/03/wymiana-wacznika-swiate-stop-skoda-fabia.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,

rano odpaliłem auto. Bez zmian. Sprężynka, ESP, 3-cie światło stopy lekko żarzy. Zapakowałem rzeczy do bagażnika i trzasnąłem klapą. Równo z trzaśnięciem przestał żarzyć 3-ci STOP, ale reszta bez zmian. W połowie drogi do pracy zgasła sprężynka. ESP dalej palił. Auto zostawiłem na parkingu. W międzyczasie załączył się alarm(nie wiem czy to ma jakiś związek czy nie ale się włączył). Auto stało 12h. Po odpaleniu pusto na desce i wróciły stopy. Nie wiem czy to może mieć związek ze sprawą, ale mam od 2 miesięcy problem z bagażnikiem. Tzn. nie można otworzyć go z pilota tym przyciskiem od otwierania. Auto przestało też sygnalizować kierunkowskazami moment zamknięcia auta. Wcześniej jak nie mrugnęły kierunki, oznaczało to, że jakieś drzwi są niedomknięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam coś podobnego. Czasem jak zapalam auto, to po zapaleniu mruga kontrolka grzania świec. Jak zgasze auto i zapalę ponownie, to jest ok. Miałem juz tak kilka razy, co może być przyczyną ?

Po podpięciu VCDS-a mam 3 błędy:

1134

2071

1520

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka . Godzinkę temu przednim prawym kołem mocno wjechałem w kałuże ( choć nie wiem czy to ma jakies powiązanie ) i pózniej jeszcze jechałem przez 6 km i wszystko było ok . Pózniej auto zgasiłem i po 2 godz odpalam a tu migająca kontrolka od świec i mysle jadę a tu czuje ze auto nie ma mocy . Tak jakby turbiny wgl nie było . Co sue stało ? Droga naprawa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej umieszcza naprawę czujnika stopu.

Naprawa włącznika świateł stop

Dotyczy modelu 4A0 945 515A (passat B5FL do 2002 pierwszej połowy roku)

Należy zdjąć górną obudowę czujnika podważają cienkim śrubokrętem osłonkę tak aby mocowania się prześlizgnęły. Uwaga aby nie urwać mocowań, bardzo łatwo je uszkodzić w włącznikach oryginalnych ponieważ są dobrze dopasowane, natomiast w zamiennikach obudowa odchodzi bardzo prosto.

 

1 (800x600).jpg

 

2 (800x600).jpg

 

Po zdjęciu osłony czyścimy styki małym pilniczkiem.

 

3 (800x600).jpg

 

4 (800x600).jpg

 

Dla bezpieczeństwa i wyeliminowania zwarcia głównej blaszki z bokami styków izolujemy miejsca możliwych zwarć.

(Opcjonalnie dla przewrażliwionych)

 

5 (800x600).jpg

 

6 (800x600).jpg

 

Zatrzaskujemy górna obudowę z dolna częścią i montujemy.

 

7 (800x600).jpg

 

8 (800x600).jpg

 

Problem rozwiązany.

1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżam temat. Przyczytałem wiele postów w tym temacie ale mój przypadek jest wyjątkowy.

 

Passat 1.9 TDI AHU na zwykłej pompie wtryskowej. Jechałem sobie aż tu nagle na światłach na luzie silnik zaczyna się trząść zero mocy i strasznie klekocze. Dojechałem jakiś kilometr do pracy. Diagnoza: nie pali jeden cylinder bo pewnie pasek przeskoczył.

 

Z racji ze miałem rozrząd i tak wymieniać to do mechanika. Wymienił rozrząd a samochód dalej telepie i pali na 3 gary.

 

Mniej więcej to wygląda tak jak na tym filmiku:

 

Nawet jeszcze bardziej.

 

Mechanik zaczął mi proponować wymianę silnika, pompy głowicy itp. Ja przezornie zabrałem pojazd i czytam forum. Podczas powrotu od mechanika ledwo jadę ale zauważam ze miga kontrolka świec żarowych. Czytając teraz forum zaczynam kojarzyć fakty miałem coś takiego ze podczas hamowania już przy prędkości ok. 10 km/h silnik jak by przerywał.

 

Dodatkowo przy odpalaniu puszczał kłęby śmierdzącego dymu jak by niedopalony olej oraz wskazówka temperatury nie dochodziła nigdy do 90 a poza tym przestał grzać w kabinie.

 

Oczywiście zamierzam go postawić na VAGa ale od razu pytanie czy ktoś miał coś takiego i czy czujnik hamulca moze mieć na to wpływ. Może coś za kabelkologia może kom dostał jakieś zwarcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik dzwoni jakby młotem ktoś walił a Ty z tym jeździsz? Na początek podłączyć VAGa, w najlepszym przypadku wtrysk sterujący a w gorszym kawał zaworu leży na tłoku :oszit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam moze mi ktos powie co to może byc rano podchodzę do auta jak zwykle kontrolki gasną auto zapala bez problemu i odrazu gaśnie mruga kontrolka świec żarowych i piszczy próbuje znów tak samo i po 8 próbach zapala bez problemu i juz jest ok.Potem pod robotą próbuje dalej to samo silnik cieply zapalił po 6probach co to może byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do Jackowskiego z Czluchowa sie zglos

 

ile mozna walkowac takie pytania !!!

JAK MRUGA KONTROLKA SWIEC TO PODLACZA SIE AUTO POD VAGa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem wszystko na forum i gogle o wszyscy piszą ze jeżdżą z mrugająca kontrolka albo czujnik stopu.Nie badz kolega taki nerwus kup sobie cos na nerwy albo nie czytaj po to jest to forum by pytać.Byl z kompem majster ale akurat wtedy wszystko bylo ok i za chiny kontrolka nie chciała zaświecić i tylko się wkurzyłem a teraz znów ti samo to i pytam może ktos miał tak diabel czy co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jeżdżę tylko odpalam testowo. Wtrysk sterujący to który patrząc od przodu? A skąd taki problem z tym zaworem moze wyniknac? Zużycie, wada materiałowa? VAG podłączyłem błędów sporo ale po skasowaniu nie pojawiają się ponownie a kontrolka nadal miga i pojawia się komunikat MOTEUR ATELIERa błędów już w VAG nie ma mimo ze kontrolka i napis jest znika i pojawia sie. Przy czym jeden cylinder nadal nie pali i silnik dzwoni.

Edytowane przez mkzibi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk sterujący w PD, jakieś zawory... Kuwa, ludzie, nie macie pojęcia o czym piszecie... naczytacie się wypocin mietków z garażu i powtarzacie. Nie masz pojęcia - udaj się do kogoś, kto zna się na tych padłach... (padło, bo ktoś obeznany może diagnozować to niemalże z pamięci)... Kontrolka świec pozostawi zawsze błąd w ECU, więc coś słaby ten majster, no chyba, że murarz tynkarz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wtrysk sterujący w PD, jakieś zawory... Kuwa, ludzie, nie macie pojęcia o czym piszecie...

 

Przyczytałem wiele postów w tym temacie ale mój przypadek jest wyjątkowy.

 

Passat 1.9 TDI AHU na zwykłej pompie wtryskowej.

:fajny

Wyluzuj...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie zwykła pompa. Co do sterującego to już wiem który to. Pytanie czy problem ze sterującym oze powodować brak jednego cylindra podczas pracy.

 

Czy trudno wyjąć wtryskiwacze? zamierzam zakupić na podmiankę i sprawdzić czy będzie różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności