Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No to gdzie tam masz temperaturę? :wmorde

Może nie po kolei podam, ale jest tak:

- przejechany dystans (km)

- spalanie chwilowe

- spalanie średnie (aktualizuje się co kilkanaście minut)

- średnia prędkość (aktualizuje się co kilkanaście minut)

- czas jazdy (liczy tylko czas pracy silnika) - czyli jak jedziesz 4 godziny a w międzyczasie stałeś 20 minut na wyłączonym, to pokaże ci 3h 40min.

I..... dla MFA 1 - wartości same się zerują po około 2 godzinach od wyłączenia silnika i wyjęcia kluczyka ze stacyjki.

MFA 2 - liczy dotąd, aż sam tego nie skasujesz, albo skończy się skala

 

Teraz jasne? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

---------- Dodano o 23:31 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:26 ----------

 

jest temperatura ktora pokrywa sie z temp ktora jest na klimatroniku. reszte rozumie jaka jest wyswietlana na mfa gdyz czytam watki dotyczace moich pytan

 

 

- średnia prędkość (aktualizuje się co kilkanaście minut) u mnie sie zmienia to ale jest np. 8 km a za 5 min 12 km i tego nie rozumie co to jest

Edytowane przez andhen83
pomyłka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- średnia prędkość (aktualizuje się co kilkanaście minut) u mnie sie zmienia to ale jest np. 8 km a za 5 min 12 km i tego nie rozumie co to jest

Skoro jest 8 a potem 12 km, to pokazuje ci przejechany dystans :wmorde

 

No jak masz temperaturę w MFA, to jestem w szoku :D Temperatura to jest na panelu klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego mam temperature i jesli chcesz to zrobie zdjecie i wkleje... to nie jest dystans :-) dystans jest liczony osobno. dalem przyklad tylko taki ze jest 8 a potem 12.. zdarza sie tak jak dzisiaj ze jechalem do pracy i skasowalem mfa i wskoczylo zaraz mi 1 a po przyjechaniu do pracy bylo 8 a mam 2,5 km do roboty :-) a km sa liczone prawidlowo na liczniku jak i na mfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pojęcia nie mam - co ty tam masz. Zrób fotę - co tam za jednostkę wyświetla lub ikonę. Bo pierwsze słyszę o temperaturze na MFA w zegarku :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki zrobie i zamieszcze dzisiaj tak ok 20, dodam ze wczoraj byl na kompie i bylo 15 bledow :-( skasowano wszystkie 13 z komfortu i 2 silnika... a jutro auto idzie na wymiane wahaczy i przegubu oraz czyszczenie smoka w misce i sprawdzenie powodu bledow itp. auto ogolnie ma problem z wejsciem na obroty po zmianie akumulatora ( używany z odzysku ) zapali i zgasnie, i kuleje a jak mu dodam gazu to po ok 5 sek wskoczy na 900 obrotow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2012-07-18 20.04.23.jpg

2012-07-18 20.05.21.jpg

2012-07-18 20.05.40.jpg

 

 

oto zdjęcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2012 o 14:18, 12DEX09 napisał:

heh faktycznie banał a narobił mi od groma problemu jak to naprawić :D ale sprawdzałem ten bezpiecznik lecz nie dokładnie a on był nadpalony i juz nie działał... teraz jest wszystko ok... dzięki za pomoc :)

Proszę was o pomoc, o podpowiedź który to bezpiecznik odpowiada za ZEGAREK i tymczasowe kilometry? Sprawdziłem dokładnie na kartce z numerami w skrzynce bezpiecnzikowej, szukałem w necie nie ma jasno opisanego bezpiecznika który odpowiada za zegarek lub chociaż za cały licznik. Mam dokłądnie taki sam problem jak w temacie.
Po przekręceniu zapłonu resetuje mi sie zegarek i tymcz.kilometry. Akumulator jest dobry rozrusznik też. Problem jest przy samym zapłonie co ciekawe problem nie występuje przy ciepłym silniku ale!.
Zauważyłem, że duży wpływ na to ma temperatura otoczenia. Najczęściej resetuje mi sie zimą i co ciekawe nie na mrozach ale przy około 0*C - praktycznie codziennie, w pozostałe pory roku podobnie jak temperatura jest około 0*C (po nocy).

Znalazłem też krótkotrwałe i wkurzające rozwiązanie: przy baaaardzo powolnym przekręcaniu kluczyka problem nie występuje, ale po paru minutach pracy silnika, gasze go odpalam ponownie i zapłon = reset. Gdy pojeździ z 10min albo jest ciepły problemu nie ma.

Proszę o pomoc i podpowiedź który to może być bezpiecznik bo może tylko on jest powodem tych akcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej coś jest nie tak z licznikiem,np zimne luty, na przykład w moim liczniku nie działa podświetlanie zegarka oraz licznika kilometrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minął rok nie rozwiązałem problemu. Mam nawet nagrany specjalnie filmik mogę wrzucić by zademonstrować co dokładnie się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności