Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukałem po forum i nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc... A więc mój problem polega na resecie liczników zegarka oraz małych km ale nie podczas rozruchu ale podczas przekręcenia kluczyka na "raz" , do tego wskazówka obrotomierza kiedy wył zapłon nie opada a zostaje na tylu obrotach na ilu wył był silnik, nagrałem film telefonem jak to wygląda... chciałbym sie dowiedzieć czy można jakoś usunąć ten problem czy czeka mnie inwestycja w nowe zegary, dodam jeszcze że nic nie było grzebane przy zegarach, zaczęło się dziać tak kiedy miałem małe spięcie elektryki zaraz po kupnie jak była woda pod dywanikiem, proszę oto filmik http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uE31RBANO4o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz bezpiecznik.u mnie byl to samo.po wymianie bezpiecznika problem znikl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak napięcia stałego, jest tylko po zapłonie. Dziwne, bezpiecznik bez powodu nie ma prawa się spalić, może zwarcie w zapalniczce?

Edytowane przez polonez15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh faktycznie banał a narobił mi od groma problemu jak to naprawić :D ale sprawdzałem ten bezpiecznik lecz nie dokładnie a on był nadpalony i juz nie działał... teraz jest wszystko ok... dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kasuje się licznik przejechanych kilometrów - MFA ( zegarek i reszta jest ok ) po dłuższym postoju.

To jakaś usterka ?

 

W ilu jeszcze tematach będziesz o tym pisał? :wmorde Dostałes już odpowiedź, ze po ponad dwóch godzinach od wyłączenia silnika i wyjecia klucza ze stacyjki - MFA1 zeruje sie samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W ilu jeszcze tematach będziesz o tym pisał? :wmorde Dostałes już odpowiedź, ze po ponad dwóch godzinach od wyłączenia silnika i wyjecia klucza ze stacyjki - MFA1 zeruje sie samo.

Danek,może Kolega po prostu chciał się upewnić czy wcześniej miałeś rację...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Danek,może Kolega po prostu chciał się upewnić czy wcześniej miałeś rację...:D

 

No racja :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To masz tylko przełączniki z boku manetki bez przycisku Reset? Dziwne...

W takiej sytuacji najlepiej jakbyś zrobił fotkę i podrzucił tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na manetce mam tylko szybkość ruchu wycieraczek i nic więcej, żadnych przycisków...

 

Moja jest taka jak ta :

 

http://www.moto-land.pl/allegro/PASSAT B5/manetka wycieraczek/1.JPG

Wygląda na to,że masz golasa.Próbowałeś tymi cypelkami pod zegarami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dwa cypelki, prawy kasuje licznik a lewego nie wciskałem bo jest obok zegarka więc myślę ,że jest do ustawiania czasu - mylę się ?

Zatem wygląda na to,że nie posiadasz MFA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Człowieku czy Ty czytasz ze zrozumieniem ?

Czytam :fajny Ale czytając twoje zdania, sposób w jaki je składasz i biorąc pod uwagę informacje, jakie tam wrzucasz - to każdy będzie miał problem, żeby cię zrozumieć. Tak więc zanim coś napiszesz, to się 3 razy zastanów :kwasny:

 

A ja wcześniej już pisałem : NIE MA ŻADNEGO PRZEŁĄCZNIKA! Gdyby był to bym sobie po prostu przełączył!

 

 

w moim przypadku ( Passat B5 99r ) kasuje się licznik przejechanych kilometrów - MFA

To po jaki H..... piszesz o MFA? :wmorde Wiesz w ogóle, co to jest MFA? Człowieku - masz problem czytania instrukcji ze zrozumieniem :fajny Poczytałeś coś o MFA i pier.......dolisz tu o liczniku przejechanych kilometrów MFA, wprowadzając ludzi w błąd :kwasny: Licznik kilometrów i licznik kilometrów według MFA - to zupełnie dwie inne rzeczy.

 

W instrukcji obsługi napisane jest, że na manetce od wycieraczek mam ustawienia pamięci ale ja nic takiego nie mam.

A nie jest tam napisane, że to nie w każdym modelu występuje? Poza tym, to nie są ustawienia pamięci, tylko przycisk do zmiany pomiędzy MFA1 i MFA2, przełączanie wyświetlanych wartości, takich jak przejechany dystans, spalanie średnie, spalanie chwilowe, czas jazdy...itp oraz kasowania wartości poprzez naciśnięcie całego przycisku pod manetka. Skoro wyczytałeś o MFA, to takowe informacje również tam powinny być zawarte. A skoro są opisy, to są też rysunki. I z rysunku widać, co i jak wygląda.

 

Z mongolskiego tą instrukcję tłumaczyłeś? Jeszcze raz to napiszę - czytanie ze zrozumieniem się kłania :bry2

 

I w celu wyczerpania tematu MFA - tak to powinno wyglądać:

 

mfav.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego ten licznik może się kasować ?

Jedna kwestia - z rana jak wsiądziesz, to juz jest wyzerowany? Czy zeruje się dopiero w trakcie uruchamiania silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rano jak wsiadam do samochodu, zanim przekręcę kluczyk to wszystko jest ok. Po przekręceniu licznik się zeruje.

W ciągu dnia też różnie to bywa, raz jest "ok" a raz się skasuje.

 

Akumulator do wymiany.

 

Jak jeździsz w dzień, to jeszcze jakoś trzyma, ale po nocy kaputt.

Na początek pożycz od kogoś sprawne, naładowane AKU na 2 dni i zobaczysz, czy mam rację. Bo polecisz od razu kupić nowy, usterka nie zniknie i będzie na mnie, że źle ci podpowiedziałem :D

 

Bo może być jeszcze usterka samego licznika a akumulator może być dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak - po wymianie AKU trzeba podjechać na skasowanie błędów, bo TROCHĘ się ich pojawi po odłączeniu zasilania.

Ciężko gdybać - ale najpierw podmien sam AKU na próbę. Lecz jeśli zegarek się nie kasuje, to raczej problem będzie z samym licznikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kody błyskowe alarmu coś zawsze znaczą. Czy to uszkodzenie któregoś czujnika czy też za niskie napięcie zasilania centralki lub sygnalizować może słabą baterię w pilocie alarmu. Ale to trzeba dorwać instrukcję od alarmu. A centralka zapewne jest pod kierownicą. Trzeba odkręcić dolną część osłony kokpitu po stronie kierowcy i tam zajrzeć :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to masz problem w samym liczniku. Ale czy ktoś to na forum rozkmini to nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz jeszcze wyjąć licznik i sprawdzić kostki - zielona i niebieską :fajny I tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam..

odświeżam temat :-)

może ktoś napisac jaka jest kolejnośc wyswietlania na MFA, bo mam temp, godzine, pozniej jakieś km ( tego nie rozumie właśnie bo jak tankne np. za 100 zeta to pisze mi 12km - czyli jak czytam to powinien byc dojazd na baku jaki mi zostal ) potem jest dystans, srednia spalania, i spalanie w danym momence. czy tak jest ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz MFA w zegarku z lewej strony czy na środku na FISie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z lewej strony pod obrotomierzem, silnik ADR w automacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności