BloodY Zgłoś #401 Napisano 18 Maja 2018 Nie bede polemizował w tej sprawie odczyt bedzie oscylował na błędzie + - 5KM. A co boli że tyle wyszło ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #402 Napisano 18 Maja 2018 1 minutę temu, BloodY napisał: Nie bede polemizował w tej sprawie odczyt bedzie oscylował na błędzie + - 5KM. A co boli że tyle wyszło ??? Ani to nie chłodzi,ani nie grzeje.Wyszło ile wyszło.Jak już pisałem,teoria jedno,a życie pokaże może co innego.W każdym bądź razie ponad 150KM jest mało realne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #403 Napisano 18 Maja 2018 3 minuty temu, Lucifer napisał: Wszystko zależy co kto chce od samochodu,najlepsi są ci co robią chipa i jeżdżą 80-90% po mieście Dokładnie tak choć niektóre magiki potrafią tym koksem szybko auto wykończyć, a co program w mieście przeszkadza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #404 Napisano 18 Maja 2018 1 minutę temu, Dreyfus napisał: Dokładnie tak choć niektóre magiki potrafią tym koksem szybko auto wykończyć, a co program w mieście przeszkadza? Nie przeszkadza,ale po co wydawać kasę i jeździć 50 km/h? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #405 Napisano 18 Maja 2018 Bezpieczeństo i raz jeszcze bezpieczeństwo na drodze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #406 Napisano 18 Maja 2018 Godzinę temu, Lucifer napisał: Nie przeszkadza,ale po co wydawać kasę i jeździć 50 km/h? No nie wiem u mnie w mieście są różne drogi z różnymi dozwolonymi prędkościami i zdarza się, że dodatkowa moc się przydaje, jeżeli się jeździ ino w korkach to racja bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #407 Napisano 18 Maja 2018 benzyna a diesel to są 2 różne światy. Zawsze myło tak, że benzyna jechała kucami a diesel momentem. Na wykresie max moment jak dla mnie co najmniej o 100 obr/min za późno i nie podoba mi się, że od razu zaczyna spadać. W efekcie max moc jest dostępna już w momencie kiedy auto przestaje jechać. Dobry tuner przy zdrowym dieslu potrafi pociągnąć max moment przynajmniej przez 1000 obr/min. A te wahania na wykresie to zwykłe niechlujstwo. Taki Aligator czy Cinek nie wypuścił by auta z placu z takim wykresem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #408 Napisano 19 Maja 2018 16 godzin temu, BloodY napisał: A co boli że tyle wyszło ??? Nie boli, a bardziej śmieszy. Wynik jest nie realny. Ze 140 zrobisz max 170-180km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #409 Napisano 19 Maja 2018 Zrobisz spokojnie 200 Jacek, ale z wywalonym dpf-em i egrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #410 Napisano 21 Maja 2018 Po tych zabiegach spokojnie 200 mozna przekroczyć 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sw6 Zgłoś #411 Napisano 21 Maja 2018 Bruum.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachs Zgłoś #412 Napisano 6 Czerwca 2018 Witam, Byłem ostatnio na hamowni swoim Paskiem B6 170km CR w celu sprawdzenia i ewentualnego podniesienia mocy. Niestety trochę się rozczarowałem ponieważ wydruk wyszedł znacznie poniżej fabycznych parametrów tzn. wyszło 148KM i 284Nm. Z racji że drugie moje auto jest znacznie mocniejsze (BMW 535D Bi tubo 286km) nie czułem tego spadku w pasku. Jaka może być przyczyna braku ponad 20km ? Dodam że pasek jest pół roku po wymianie sprzęgła i miesiąc po wymianie EGR, poza tym nie miałem innych usterek. Pasek ma przebieg 280tyś i turbo prawdopodobnie od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #413 Napisano 6 Czerwca 2018 O ile to nie jest zapchany DPF to jedź na hamownię 4x4. W przeciwnym razie włącza ci się oprogramowanie optymalizujące emisję NOX ..... A jeśli jesteś pewien że to była hamownia 4x4 to najpierw DPF, potem kompresja wtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #414 Napisano 6 Czerwca 2018 sprawdz korekty wtrysków 13 blok pomiarowy. turbo ile i kiedy pompuje 11 blok pomiarowy i koniecznie wyjąć bezpieczniki od abs esp do badania na hamowni przerabiałem ten temat pokazywał wynik jak dobra 140hp. mkpol ma rację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachs Zgłoś #415 Napisano 7 Czerwca 2018 Dziś pojadę na drugą hamownie, mam nadzieję że lepszą. Diagtronik Janki. Zobaczę co tam wyjdzie i będę dalej myślał co z tym robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #416 Napisano 10 Czerwca 2018 Nic nie grzeb tylko jedź na inną hamownię i to zweryfikuj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stachs Zgłoś #417 Napisano 12 Czerwca 2018 No i się okazało..: Passerati nie ma żadnego ubytku mocy a nawet wbrew moim oczekiwaniom jest sporo mocniejszy od serii bo ma 182KM i 382Nm (dwukrotnie badany), poprzednia hamownia wg której brakowało ponad 20 koni NAJPRAWDOPODOBNIEJ nie odpięła przewodu od ABS i taki wynik.. tylko zastanawiające czy celowo czy przez pomyłkę.. Dziękuję wszystkim za sugestie i rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #418 Napisano 12 Czerwca 2018 sprawdź jeszcze czy przypadkiem któryś przedni zacisk nie trzyma czasami... mogłeś trafić akurat kiedy był przyblokowany i hamownia mniej wykazała 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #419 Napisano 26 Czerwca 2018 Te badania są tak miarodajne,że szkoda gadać.Sprawdzisz jedno auto na kilku hamowniach i na każdej ma inną moc i moment obrotowy.Dlatego nie ma co się tak podniecać tymi KM i Nm. Ważny jest przebieg wykresu.Sam kiedyś pisałem Passat z niby 185 KM i 435Nm jest o niebo gorszy od Passata ze 189 KM i 405 Nm.To po prostu czuć,ten z momentem niższym o 30Nm!! bez trakcji na drugim biegu paliłby gumy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #420 Napisano 28 Czerwca 2018 (edytowane) No i zawitało 203 KM i 422 Nm. Edytowane 28 Czerwca 2018 przez lysy78_03 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach