Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie bede polemizował w tej sprawie odczyt bedzie oscylował na błędzie + - 5KM. A co boli że tyle wyszło ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, BloodY napisał:

Nie bede polemizował w tej sprawie odczyt bedzie oscylował na błędzie + - 5KM. A co boli że tyle wyszło ???

Ani to nie chłodzi,ani nie grzeje.Wyszło ile wyszło.Jak już pisałem,teoria jedno,a życie pokaże może co innego.W każdym bądź razie ponad 150KM jest mało realne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Lucifer napisał:

Wszystko zależy co kto chce od samochodu,najlepsi są ci co robią chipa i jeżdżą 80-90% po mieście :)

Dokładnie tak choć niektóre magiki potrafią tym koksem szybko auto wykończyć, a co program w mieście przeszkadza? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Dreyfus napisał:

Dokładnie tak choć niektóre magiki potrafią tym koksem szybko auto wykończyć, a co program w mieście przeszkadza? 

Nie przeszkadza,ale po co wydawać kasę i jeździć 50 km/h?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczeństo i raz jeszcze bezpieczeństwo na drodze :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Lucifer napisał:

Nie przeszkadza,ale po co wydawać kasę i jeździć 50 km/h?

No nie wiem u mnie w mieście są różne drogi z różnymi dozwolonymi prędkościami :) i zdarza się, że dodatkowa moc się przydaje, jeżeli się jeździ ino w korkach to racja bez sensu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

benzyna a diesel to są 2 różne światy. Zawsze myło tak, że benzyna jechała kucami a diesel momentem. Na wykresie max moment jak dla mnie co najmniej o 100 obr/min za późno i nie podoba mi się, że od razu zaczyna spadać. W efekcie max moc jest dostępna już w momencie kiedy auto przestaje jechać. Dobry tuner przy zdrowym dieslu potrafi pociągnąć max moment przynajmniej przez 1000 obr/min. A te wahania na wykresie to zwykłe niechlujstwo. Taki Aligator czy Cinek nie wypuścił by auta z placu z takim wykresem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, BloodY napisał:

 A co boli że tyle wyszło ???

Nie boli, a bardziej śmieszy. Wynik jest nie realny. Ze 140 zrobisz max 170-180km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz spokojnie 200 Jacek, ale z wywalonym dpf-em i egrem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Po tych zabiegach spokojnie 200 mozna przekroczyć ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bruum....

mod1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Byłem ostatnio na hamowni swoim Paskiem B6 170km CR w celu sprawdzenia i ewentualnego podniesienia mocy. Niestety trochę się rozczarowałem ponieważ wydruk wyszedł znacznie poniżej fabycznych parametrów tzn. wyszło 148KM i 284Nm. Z racji że drugie moje auto jest znacznie mocniejsze (BMW 535D Bi tubo 286km) nie czułem tego spadku w pasku. 

Jaka może być przyczyna braku ponad 20km ? Dodam że pasek jest pół roku po wymianie sprzęgła i miesiąc po wymianie EGR, poza tym nie miałem innych usterek.

Pasek ma przebieg 280tyś i turbo prawdopodobnie od nowości.

WYKRES PASSAT.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile to nie jest zapchany DPF to jedź na hamownię 4x4. W przeciwnym razie włącza ci się oprogramowanie optymalizujące emisję NOX ..... A jeśli jesteś pewien że to była hamownia 4x4 to najpierw DPF, potem kompresja wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz korekty wtrysków 13 blok pomiarowy.

turbo ile i kiedy pompuje 11 blok pomiarowy

i koniecznie wyjąć bezpieczniki od abs esp do badania na hamowni przerabiałem ten temat pokazywał wynik jak dobra 140hp. mkpol ma rację. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś pojadę na drugą hamownie, mam nadzieję że lepszą. Diagtronik Janki. Zobaczę co tam wyjdzie i będę dalej myślał co z tym robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie grzeb tylko jedź na inną hamownię i to zweryfikuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i się okazało..: Passerati nie ma żadnego ubytku mocy a nawet wbrew moim oczekiwaniom jest sporo mocniejszy od serii bo ma 182KM i 382Nm (dwukrotnie badany),

poprzednia hamownia wg której brakowało ponad 20 koni NAJPRAWDOPODOBNIEJ nie odpięła przewodu od ABS i taki wynik.. tylko zastanawiające czy celowo czy przez pomyłkę..

Dziękuję wszystkim za sugestie i rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze czy przypadkiem któryś przedni zacisk nie trzyma czasami... mogłeś trafić akurat kiedy był przyblokowany i hamownia mniej wykazała

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te badania są tak miarodajne,że szkoda gadać.Sprawdzisz jedno auto na kilku hamowniach i na każdej ma inną moc i moment obrotowy.Dlatego nie ma co się tak podniecać tymi KM i Nm. Ważny jest przebieg wykresu.Sam kiedyś pisałem Passat z niby 185 KM i 435Nm jest o niebo gorszy od Passata ze 189 KM i 405 Nm.To po prostu czuć,ten z momentem niższym o 30Nm!! bez trakcji na drugim biegu paliłby gumy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zawitało 203 KM i 422 Nm. 

IMG-20180627-WA0012.jpeg

Edytowane przez lysy78_03

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności