Hans22 Zgłoś #381 Napisano 5 Maja 2018 Patrząc na Google maps to są dokładnie po środku miedzy Zabrzem a Gliwicami ? no nic decyzja podjęta mam nadzieję, że nie będę żałował ? Zastanaiwm się czy przed wyjazdem do nich nie zalać do zbiornika LM 2666 tak profilaktycznie żeby przeczyscic wtryski. Czy lepiej nie lać tego przed? Może lepiej po? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #382 Napisano 6 Maja 2018 20 godzin temu, mkpol napisał: CTR jest w Gliwicach... 20 godzin temu, Dreyfus napisał: Nie w Zabrzu... Zadzwoń do nich i powiedz im, że nie wiedzą gdzie są.... A tak poważnie, to tuning robią w Gliwicach przy Cmentarnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #383 Napisano 6 Maja 2018 Może to i Gliwice ale jak do nich jechałem kazali w navi wpisać Zabrze.. Jak miałem wpisane Gliwice wylądowałem nikaj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #384 Napisano 12 Maja 2018 Takie tam z dziś ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barry Zgłoś #385 Napisano 12 Maja 2018 witam, jestem z Opola - możecie polecić jakiś porządny warsztat tuningowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #386 Napisano 12 Maja 2018 (edytowane) Jeśli masz cheć podjechac do Wrocka to polecam Ci www.podkrecimy.pl Dziś byłem i wynik jest mega Edytowane 12 Maja 2018 przez BloodY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barry Zgłoś #387 Napisano 12 Maja 2018 a możesz napisać coś więcej? jak to robili? układali nowy program pod twoje auto? jak długo to trwało?jak to mniej więcej wygląda cenowo itd? jestem trochę zielony szukam naprawdę fachowców... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #388 Napisano 12 Maja 2018 Więc tak umawiasz sie na konkretny termin. Wita Cie miła obsługa auto trafia na rolki i jest hamowane wiec wiesz na czym stoisz. U mnie było jak widac w serii 154KM natepnie zgrywany jest soft i zaczyna sie zabawa. Wszystko jest pisane na twoim sofcie i pod Twoje auto z zachowaniem umiaru oczywiście potem znów autko zostaje zhamowane i ewentualne dopieszczenie softu na koniec jazda próbna z logami. Czas operacyjny do 5 godzin za całość a koszta myśle przystępne 1100 PLN. Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #389 Napisano 12 Maja 2018 Aż takie bonusy daje vw? Ja jestem umówiony na koniec tygodnia... ciekawe co moja motorynka wydmucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BloodY Zgłoś #390 Napisano 12 Maja 2018 Zdrowe serce przebieg 100 tys i wynik jak widac no i nie było autko na akcji serwisowej odnośnie spalin wtedy wyło by równe 143 !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #391 Napisano 12 Maja 2018 Mój niestety jest po akcji na spaliny ale rozmawiałem z tunerem i ma najpierw ściągnąć program z przed zmian wgrać mi w auto i potem dopiero hamownia i strojenie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #392 Napisano 18 Maja 2018 Dnia 12.05.2018 o 20:27, BloodY napisał: Takie tam z dziś ???? Turbo seria? Jeżeli tak to pojedź na inną hamowanie bo wynik jest nie realny 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #393 Napisano 18 Maja 2018 Dlaczego nierealny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #394 Napisano 18 Maja 2018 Żeby taki wynik osiągnąć musiał byś mieć turbo od cbbb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #395 Napisano 18 Maja 2018 (edytowane) Ja jestem właśnie na strojeniu i u mnie seria wyszła na 145 a po wyrzuceniu tego nowego softu z akcji ze spalinami pokazało 150 koni. Co będzie dalej zobaczymy. Prace trwają Edytowane 18 Maja 2018 przez Hans22 Foto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #396 Napisano 18 Maja 2018 Powiedział ci jakie masz problemy z silnikiem? Przebieg momentu kiepściutki. No i te schodki .... Moim zdaniem do poprawy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #397 Napisano 18 Maja 2018 Nie. Auto ciągnie dobrze i nic nie pokojacego się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #398 Napisano 18 Maja 2018 12 godzin temu, truna napisał: Turbo seria? Jeżeli tak to pojedź na inną hamowanie bo wynik jest nie realny Dokładnie tak.On ma takie 194 jak i miał mega bonus w postaci 154.Wiele zależy od hamowni i od sposobu sprawdzania.W domu mamy dwa paski i obydwa są po Chipie tylko zrobione są w dwóch innych firmach.Efekt jest taki,że ten co ma 189KM i 406Nm urywa łeb przy przyśpieszaniu,przy 40 kmh na drugim biegu wciskasz gaz i włącza się trakcja.Drugi ma 185KM i 426Nm i po prostu dobrze jeździ,ale jest dużo mniej dynamiczny niż ten pierwszy,jest też sporo wolniejszy bo o ok 10 km/h.Ale pali na trasie ponizej 6 litrów co dla tego pierwszego jest nieosiągalne,w mieście różnica dochodzi nawet do 2 litrów na korzyść tego w większym momentem obrotowym.Jest też bardzo duża różnica w elastyczności silnika.Zmierzam do tego,że teoretycznie różnica w KM jest niewielka,a spora w Nm i w teorii ten drugi powinien "urywać" łeb,a jest dokładnie odwrotnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #399 Napisano 18 Maja 2018 Ale tu liczba koni i nm ma małe znaczenie ale jak dali koksu i poprowadzili moment... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #400 Napisano 18 Maja 2018 2 minuty temu, Dreyfus napisał: Ale tu liczba koni i nm ma małe znaczenie ale jak dali koksu i poprowadzili moment... Na wykresach jest bardzo podobnie.W modelu z większym Nm szybciej wstaje moment o jakieś 100-200 obrotów czyli powinien mieć lepszego kopa,a nie ma.Ale za to jest lepszy do jazdy po mieście i jest oszczędniejszy w braniu paliwa.Wszystko zależy co kto chce od samochodu,najlepsi są ci co robią chipa i jeżdżą 80-90% po mieście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach