lopico Zgłoś #361 Napisano 2 Maja 2018 (edytowane) 14 godzin temu, truna napisał: Tak, wszystko p&p jeżeli chodzi od turbo z cbbb do cbab Jest takie samo przerabiałem więc wiem, co kupowałem i co jest w ETKA, jeśli jest tak samo jak CFFB to: turbo jest pnp, odpływ jest inny, rurka zasilania również w inna - kształt - gdzie indziej jest otwór do smarowania, wyjście z turbo - plastikowy króciec jest inny 3 elementy są potrzebne oprócz turbiny PS słowa tunera i z resztą moje - nie warte było, seryjne turbo wyciąga ok 190 koni, turbo ze 140 wcześniej wstaje. Edytowane 2 Maja 2018 przez lopico Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #362 Napisano 2 Maja 2018 @up Cffb to nie jest cbab ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #363 Napisano 3 Maja 2018 Panowie, chce zachipowac swoje CFFB, posiadam niestety ten poprawiony Soft. W swoim obrębie +/- 100 km mam takie miasta jak : Wroclaw, Łódź, Katowice, Czestochowa. Kogo najbardziej i w jakim mieście polecacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #364 Napisano 3 Maja 2018 Zabrze ctr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #365 Napisano 3 Maja 2018 V Tech,chyba nawet w Łodzi masz filię. Lub masz siedzibę w Krakowie,bardzo profesjonalne podejście do sprawy,miła obsługa i na 100% będziesz zadowolony z tego jak jeździ auto. Dostajesz certyfikat,dwa lata gwarancji,kilka propozycji do twojego auta,masz 14 dni na testowanie i ewentualną rezygnację z bez problemowym zwrotem pieniędzy. Koszt to w zależności od programu i ilości prób 1000-1200 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #366 Napisano 3 Maja 2018 A vtech, to nie jest czasami ten co wgrywa gotowce? Zadzwonię, zobaczę co mi ctr zaproponuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #367 Napisano 3 Maja 2018 Dynosoft Katowice albo Cinsoft Rudziniec. Nie znam lepszych speców od vw (co nie znaczy że nie ma ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #368 Napisano 3 Maja 2018 Ok Panowie. Trochę zmienila się koncepcja i chyba muszę szukać kolo Wrocławia. Co powiecie o vagtune w Obornikach śląskich?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyku_flashi Zgłoś #369 Napisano 4 Maja 2018 Co Ci w CTR`ach powiedzieli jeśli mogę zapytać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #370 Napisano 4 Maja 2018 W sumie w Ctr powiedzieli mi to samo co w vagtune. Z tą różnicą, że vagtune powiedział, że z tego silnika wyciąga bezpiecznie 170/180 koni a Ctr 165/170. Przed tunigniem, na zyczenie klienta wgrywaja stary program tzn z przed akcji serwisowej w vw i dopiero chipuja. Kurde chłopaki doradzcie ostatecznie co wybrać Ctr czy vagtune. Dodam tylko, e różnic a w cenie między jednym a drugim to 400 zł. Ale nie chce wybierać, który tańszy tylko wolę tego, który to lepiej zrobi. Help, Pomocy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #371 Napisano 4 Maja 2018 Ja znam ino CTR i auto u nich zrobione śmiga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #372 Napisano 4 Maja 2018 Wszędzie mają gotowce,lepsza firma tylko je delikatnie dopasuje do auta. Nikt nic mądrego ci nie podpowie. Sam musisz przetestować i zobaczyć co wyszło. Ja kiedyś miałem super mocne auto i co z tego jak palił 1,5 litra więcej a dpf wypalało co drugi dzień. Wiele zależy od twojego stylu jazdy i oczekiwań. Robiłem kilka i mimo,że nie jest najmocniejszy to najlepszy i najbardziej uniwersalny jest z vtech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #373 Napisano 4 Maja 2018 Zarówno vagtune jak i ctr zarzekaja się, że żadne gotowce. Pomiar auta na hamowoni, zczytanie mapy, obróbka mapy, wgranie, hamownia I dalsza korekta. Wybrałem CTR. Kwestia tylko ugadac termin. Dam znać później co wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #374 Napisano 4 Maja 2018 40 minut temu, Lucifer napisał: Wszędzie mają gotowce.Ja kiedyś miałem super mocne auto i co z tego jak palił 1,5 litra więcej a dpf wypalało co drugi dzień. Rozumiem byłeś wszędzie i możesz się w tej kwestii wypowiadać w ten sposób? Co do drugiej części jak by to było po polsku napisane było by lepiej zrozumieć ale... rozumiem, że byłeś w jakiejś firmie tuningowej i po jej zabiegach były takie efekty? Zapytam inaczej dokładając autu koksu liczyłeś, że będzie dwa razy szybszy i dokładnie tyle mniej palił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucifer Zgłoś #375 Napisano 4 Maja 2018 Nie bądź taki mądry. Nikt nie pisze programu pod twoje auto. Albo wgrywają gotowca i na tym koniec,albo modyfikują program pod twoje auto. Tuning trwa 1-4 godziny. Wiesz ile robi się nowy program? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #376 Napisano 4 Maja 2018 Jak baba. Jedź tak gdzie masz bliżej i już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekvrs Zgłoś #377 Napisano 5 Maja 2018 Jak Wrocław to ecuprojekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hans22 Zgłoś #378 Napisano 5 Maja 2018 Podjąłem już decyzję. Okazało się, że mam komunię w Rybniku, więc po drodze zajezdzam do Zabrza do CTR. Jak chłopaki ogarną to wkleję wykres. Ale będzie to nie prędzej niż 20 maja raczej. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #379 Napisano 5 Maja 2018 CTR jest w Gliwicach .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #380 Napisano 5 Maja 2018 Nie w Zabrzu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach