Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W avb 134?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Dreyfus napisał:

W avb 134?

a co? Żałujesz mi?? :hurra

Pisałem o vw cc 2014 4 motion. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiedziałem to czego to odnieść, broń boże nie żałuję Ci niczego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 5.02.2018 at 8:30 PM, maciekvrs said:

Nie zaprzeczam. Wyszło jak wyszło. Ten co mi to robił mówił że zdrowy silnik z małym przebiegiem 90tys. Dlatego seria wyszła mocna.

 

Mi tuner mówił, że różnice między 140 a 170 to turbina i pompa wody, a wytryski są różne w zależności od rocznika i nie koniecznie od mocy, do mojego cffb były niby takie same jak do cfgb. Z tym, że ja mam auto w specyfikacji ma uk i 2013 rok. Turbina daje za mało powietrza aby zrobić ponad 180 hp, to znaczy da się nawet ponad 190 ale będzie strasznie kopciło, sam jeździłem na takim programie ale zaniepokoił mnie spadek mocy na wysokich obrotach po butowaniu, a jak zobaczyłem temperatury oleju przy jeździe dłuższy czas 220-230 to wróciłem na korektę do tunera. Nie wiem czy egt było za wysokie czy coś innego się przegrzewało ale ewidentnie soft łapał jakiś limit temperatury i ciął dawkę paliwa. Większe turbo z 170 nie daje wiele więcej pary ale nie ma tak szybko spadku momentu ale właśnie układ paliwowy kończy się około 200-220 żeby iść wyżej trzeba zmienić pompę i na standardowych wytryskach niby zrobisz do 250, mi się co prawda nie udało mimo że testowane były już dwie turbiny to finalnie wyszły inne problemy i nie do końca mam co chciałem. Jeździłem na turbinie ze 170tki i szczerze mówiąc to słaby mod, jak dla mnie nie warty wydanej kasy innymi słowy jak 180/400nm jest mało to trzeba iść albo grubo albo wcale. Ja lubię benzynowe silniki o wysoko obrotowej charakterystyce a mimo to szczerze nie dostrzegam przewagi tej turbiny cfgb od 170tki, owszem niby zakres obrotów większy ale auto trochę wolniej reaguje na gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale rzeczywiście ten passat cc to biednie wyszedł, taka słaba seria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pytanie, przymierzam się do małej modyfikacji mojego Paska (CFFB 180tkm) i dylemat kogo wybrać :
1. Ecuproject
2. Dynosoft
3.Vagtune
4.Jetronik

Bliżej mam do Wrocka niż Katowic czy Oborników ale te 20-30 km różnicy nie gra roli. 
Cel całkiem przyziemny około +/- 170km i 350nM czyli coś koło serii 170 konnej, żeby na autostradzie lepiej to śmigało, a przy okazji zeby nie zapłacić majątku. Pzdr 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tych dynosoft, ja robiłem w CTR Zabrze i polecam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz go podciągnąć pod 400Nm :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po czym to wnosisz? Wszystko wychodzi w praniu na jakie modyfikacje graty pozwalają... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, rosol napisał:

Możesz go podciągnąć pod 400Nm :)

Nie możesz. Skrzynia biegów wytrzymuje 300 Nm. Fakt, mam 390 Nm, ale jeżdżę z głową i liczę się z wymianą skrzynki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak skrzynia wytrzymuje 300Nm skoro w serii jest 320Nm? Tunerzy (tacy renomowani a nie ze stodoły) podnoszą na 370-380Nm to chyba wiedzą co robią? Pomijam ponad 400Nm.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

350 nm. Pomyliłem się. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.03.2018 o 12:48, Dreyfus napisał:

Z tych dynosoft, ja robiłem w CTR Zabrze i polecam. 

 Ooo dzieki za podpowiedź, zapomniałem o CTR, słyszałem wiele pozytywnych opinii o firmie, także tam uderzę, albo jeszcze napisze do kolegi  z forum "jarol'a" z tego co wiem ma całkiem fajne ceny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi CFFB wypluł 188km i 397nm, lecz wstawiłem turbinę od 170km.

Nie chciałem więcej, ponieważ dsg nie radzi sobie z tak wysokim momentem.

Nie polecam przekraczać 380nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mam u siebie 240/374 ale skoro polecasz do 380 to jakim cudem masz 397?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy turbina ze 170 podejdzie p&p do 140. Chodzi o silnik CBAB 140 CR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo tak, reszta nie - smarowanie i wyjście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim Passacie miałem 184KM i 426Nm i nie rozwaliłem skrzyni mimo 3 lat jeżdżenia. Teraz w kolejnym mam 189/406 i też jest super.

IMAG0091_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.04.2018 o 22:19, maciekvrs napisał:

Czy turbina ze 170 podejdzie p&p do 140. Chodzi o silnik CBAB 140 CR?

Tak, wszystko p&p jeżeli chodzi od turbo z cbbb do cbab

Dnia 22.04.2018 o 15:31, lopico napisał:

turbo tak, reszta nie - smarowanie i wyjście

Jest takie samo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności