tomciozcch Zgłoś #301 Napisano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Dużo kilometrów już z nim zrobiłeś? Jaki masz przebieg? żadnych problemów ? Edytowane 19 Czerwca 2017 przez tomciozcch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #302 Napisano 19 Czerwca 2017 80 tysi zrobiłem , bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #303 Napisano 19 Czerwca 2017 (edytowane) ...Przymierzam się do usunięcia DPF i zrobienia chip tuningu.... Jak coś to mamy dealera w Trojmiescie z porządna hamownią :-) ..... Jak to jest z tym scr? Ja jeżeli chodzi o ekologie tozawszejestemza tym aby wywalić, bo to kolejny unijny syf, który tylko hamuje i może stworzyć potencjalnie problemy. Druga sprawa to czy ten układ adblue można do czegoś wykorzystać? Tam jest pompa, wtryskiwaczy i zbiornik. SCR może zostać, ten układ ma za zadanie neutralizację NOx-ów, a przy okazji zatrzymuje i neutralizuje do Ok 30% cząstek stałych :-) Czy można przez układ scr podawać mieszankę benzyny i oleju aby uzyskać dym przy rozpędzaniu i ewentualnie płomienie po zdjęciu nogi z gazu. Jest może ktoś w uk albo w Polsce ktomógłby się tego podjąć? U nas od jakiegoś czasu modne jest przerabianie diesli tak aby jak najbardziej dymiły ale wszyscy tunerzy prostu zwiększają dawkę paliwa. Wtrysk do wydechu byłby dużo bardziej elegancko i nie podnosiłby bez sensu zużycia paliwa. Ktoś może umiałby napisać taki program? Nie jestem pewien czy pisałeś to na trzeźwo ... Edytowane 19 Czerwca 2017 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomciozcch Zgłoś #304 Napisano 20 Czerwca 2017 Jak coś to mamy dealera w Trojmiescie z porządna hamownią :-) SCR może zostać, ten układ ma za zadanie neutralizację NOx-ów, a przy okazji zatrzymuje i neutralizuje do Ok 30% cząstek stałych :-) Nie jestem pewien czy pisałeś to na trzeźwo ... HAHAHA podasz namiary na ten zakład? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomciozcch Zgłoś #305 Napisano 5 Lipca 2017 Robiłem w soft-car w Gdańsku gorąco polecam. Wyszło 175 km i 380 Nm ale wcześniej mówiłem, że nie interesuje mnie max więc trochę skręcił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekvrs Zgłoś #306 Napisano 7 Listopada 2017 Witajcie. U mnie wyszło 205KM seria 155KM. Auto z dość małym przebiegiem, w momencie robienia programu miało 95000tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fury Zgłoś #307 Napisano 9 Listopada 2017 (edytowane) Zmieniłem dmuchawę na większą 2056 i pompę. IC podobno mógł zostać stary ale też zmieniłem, bo poprzedni był pogięty od czasu kiedy rozjechałem barana biegnącego środkiem drogi w nocy. Części z pewnego źródła, bo z darksidedevelopment i wychodziło 215 hp / 500 nm. Tuner mówił, że 100% wtryski więc poszły do wymiany i na nowych z aso dalej to samo, więc wróciłem do starych. Tuner twierdzi, że kompresja jednak jest do dupy i więcej nie wyciągnie, zostało narazie bezdymne 210 hp / 490 nm. Auto CC 2013 2.0/140 ma dopiero 240 tys i nie wiem czy to możliwe, że kompresja siada, bo jeździ idealnie, nie ubywa oleju, tylko tyle że jest słabe. Jestem ostro wkurwrzony, bo wydałem kasę a przyrosty są marne. Wcześniej było 185/ 410 ale auto było trochę bardziej responsywne na standardowych gratach. Nie chodzi o to, że turbo wstaje późno bo max moment jest przy 2000 rpm ale gorsza responsywność, a przyrosty tego nie rekompensują. Jestem mega wnerwiony i nie wiem jak ten temat ugryźć. Max co teraz można ustawić to 215-225 hp ale powyżej 210 auto dość mocno kopci. Wydech nie będzie robiony, a ludzie najczęściej robią wydech ale to raczej max 5 hp. Jak nie było tak dalej nie ma czym jechać. Od czego teraz zacząć? Robić w ogóle ten silnik czy wstawić prawilny 2.0 tsi? Pomóżcie. Edytowane 9 Listopada 2017 przez fury Literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #308 Napisano 10 Listopada 2017 Prima aprilis jest za pół roku :haha A tak poważnie - puść go z jakiegoś urwiska - wyciągniesz lepszy v-max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #309 Napisano 11 Listopada 2017 (edytowane) Umnie wyszło tak po programie NOx Kilku krotnie była podawana większą dawka paliwa a wynik stał w miejscu Edytowane 11 Listopada 2017 przez matek--1 zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekvrs Zgłoś #310 Napisano 12 Listopada 2017 Myślałem że 170 dużo więcej dmuchają po programie gdzieś pod 220km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #311 Napisano 13 Listopada 2017 19 godzin temu, maciekvrs napisał: Myślałem że 170 dużo więcej dmuchają po programie gdzieś pod 220km. A co to jest kurcze spitfire? Po samym programie plus 50 to jest mega dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #312 Napisano 13 Listopada 2017 Dnia 9.11.2017 o 19:04, fury napisał: Jak nie było tak dalej nie ma czym jechać. Od czego teraz zacząć? Robić w ogóle ten silnik czy wstawić prawilny 2.0 tsi? Pomóżcie. Zacznij od kupna BMW 535 a nie z dwóch litrów chcesz zrobić wyścigówke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #313 Napisano 13 Listopada 2017 mi wydmuchało tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #314 Napisano 13 Listopada 2017 Normalny rzeczywisty dobry wynik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciag83 Zgłoś #315 Napisano 7 Grudnia 2017 Dzisiejsze zabawy w Gdańsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekvrs Zgłoś #316 Napisano 17 Grudnia 2017 To ile tam u Ciebie wyszło po tej modyfikacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #317 Napisano 17 Grudnia 2017 193km 422nm 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #318 Napisano 19 Grudnia 2017 Dnia 5.06.2016 o 13:23, marcin9962 napisał: Dzięki za odp. Tak jestem z krk ale mieszkam zagranica i robię dużo przebiegów właśnie po mieście i pomyślałem sobie ze jak bede w Polsce na urlop to bym przy okazji chipa zrobił moze jeszcze dpf i egr bo to rożnie bywa... W Krakowie masz GCS tuning :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ToksikP Zgłoś #319 Napisano 22 Grudnia 2017 Witam wszystkich, podłącze się do tematu. Możecie polecić konkretnego tunera w okolicach centralnej Polski, który rozpoznałby możliwość zrobienia w moim CBBB EGRa, DPF + CHIP. Ostatnio pojawiła się kilka razy "spiralka". Odczytałem Torque błąd P0403 - EGR. Auto ma 235kkm i generalnie nie sprawiało dotychczas żadnych problemów. Sygnalizowany błąd pewnie zwiastuje ich początek, więc postanowiłem załatwić sprawę kompleksowo. W Łodzi znalazłem kliku tunerów, może ktoś coś o nich powiedzieć: http://www.tc-performance.eu/ http://ztr-tuning.pl/ http://www.g-lab.pl/ Wolałbym oddać autko w pewne ręce. W ostateczności nie jest problem dojechać gdzieś dalej, z centrum prawie jednakowa droga w każdą stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dreyfus Zgłoś #320 Napisano 22 Grudnia 2017 Jakbyś chciał się na Śląsk wybrać to pisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach