Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dużo kilometrów już z nim zrobiłeś? Jaki masz przebieg? żadnych problemów ?

Edytowane przez tomciozcch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...Przymierzam się do usunięcia DPF i zrobienia chip tuningu....

 

Jak coś to mamy dealera w Trojmiescie z porządna hamownią :-)

 

..... Jak to jest z tym scr? Ja jeżeli chodzi o ekologie tozawszejestemza tym aby wywalić, bo to kolejny unijny syf, który tylko hamuje i może stworzyć potencjalnie problemy. Druga sprawa to czy ten układ adblue można do czegoś wykorzystać? Tam jest pompa, wtryskiwaczy i zbiornik.

 

SCR może zostać, ten układ ma za zadanie neutralizację NOx-ów, a przy okazji zatrzymuje i neutralizuje do Ok 30% cząstek stałych :-)

 

Czy można przez układ scr podawać mieszankę benzyny i oleju aby uzyskać dym przy rozpędzaniu i ewentualnie płomienie po zdjęciu nogi z gazu. Jest może ktoś w uk albo w Polsce ktomógłby się tego podjąć? U nas od jakiegoś czasu modne jest przerabianie diesli tak aby jak najbardziej dymiły ale wszyscy tunerzy prostu zwiększają dawkę paliwa. Wtrysk do wydechu byłby dużo bardziej elegancko i nie podnosiłby bez sensu zużycia paliwa. Ktoś może umiałby napisać taki program?

 

Nie jestem pewien czy pisałeś to na trzeźwo ...

Edytowane przez kmink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak coś to mamy dealera w Trojmiescie z porządna hamownią :-)

 

 

 

SCR może zostać, ten układ ma za zadanie neutralizację NOx-ów, a przy okazji zatrzymuje i neutralizuje do Ok 30% cząstek stałych :-)

 

 

 

Nie jestem pewien czy pisałeś to na trzeźwo ...

 

HAHAHA :)

 

podasz namiary na ten zakład? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem w soft-car w Gdańsku gorąco polecam. Wyszło 175 km i 380 Nm ale wcześniej mówiłem, że nie interesuje mnie max więc trochę skręcił :)

19466601_1173877339383626_1591614942198543676_o.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. U mnie wyszło 205KM seria 155KM. Auto z dość małym przebiegiem, w momencie robienia programu miało 95000tys.

20170222_114356.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem dmuchawę na większą 2056 i pompę. IC podobno mógł zostać stary ale też zmieniłem, bo poprzedni był pogięty od czasu kiedy rozjechałem barana biegnącego środkiem drogi w nocy. Części z pewnego źródła, bo z darksidedevelopment i wychodziło 215  hp / 500 nm. Tuner mówił, że 100% wtryski więc poszły do wymiany i na nowych z aso dalej to samo, więc wróciłem do starych. Tuner twierdzi, że kompresja jednak jest do dupy  i więcej nie wyciągnie, zostało narazie bezdymne 210 hp / 490 nm. Auto CC 2013 2.0/140 ma dopiero 240 tys i nie wiem czy to możliwe, że kompresja siada, bo jeździ idealnie, nie ubywa oleju, tylko tyle że jest słabe. Jestem ostro wkurwrzony, bo  wydałem kasę a przyrosty są marne. Wcześniej było 185/ 410 ale auto było trochę bardziej responsywne na standardowych gratach. Nie chodzi o to, że turbo wstaje późno bo max moment jest przy 2000 rpm ale gorsza responsywność, a przyrosty tego nie rekompensują. Jestem mega wnerwiony i nie wiem jak ten temat ugryźć. Max co teraz można ustawić to 215-225 hp ale powyżej 210 auto dość mocno kopci. Wydech nie będzie robiony, a ludzie najczęściej robią wydech ale to raczej max 5 hp. Jak nie było tak dalej nie ma czym jechać. Od czego teraz zacząć? Robić w ogóle ten silnik czy wstawić prawilny 2.0 tsi? Pomóżcie.

 

Edytowane przez fury
Literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prima aprilis jest za pół roku :haha

 

A tak poważnie - puść go z jakiegoś urwiska - wyciągniesz lepszy v-max :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umnie wyszło tak po programie NOx 

Kilku krotnie była  podawana większą dawka paliwa a wynik stał w miejscu

5a070057b8a20_20tdicbbdsg.thumb.jpg.d1cb9de5b253071538e85bbbe9e71344.jpg

Edytowane przez matek--1
zdjęcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że 170 dużo więcej dmuchają po programie gdzieś pod 220km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, maciekvrs napisał:

Myślałem że 170 dużo więcej dmuchają po programie gdzieś pod 220km.

A co to jest kurcze spitfire? Po samym programie plus 50 to jest mega dużo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.11.2017 o 19:04, fury napisał:

Jak nie było tak dalej nie ma czym jechać. Od czego teraz zacząć? Robić w ogóle ten silnik czy wstawić prawilny 2.0 tsi? Pomóżcie.

Zacznij od kupna BMW 535 a nie z dwóch litrów chcesz zrobić wyścigówke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalny rzeczywisty dobry wynik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze zabawy w Gdańsku

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ile tam u Ciebie wyszło po tej modyfikacji?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

193km 422nm

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.06.2016 o 13:23, marcin9962 napisał:

Dzięki za odp. Tak jestem z krk ale mieszkam zagranica i robię dużo przebiegów właśnie po mieście i pomyślałem sobie ze jak bede w Polsce na urlop to bym przy okazji chipa zrobił moze jeszcze dpf i egr bo to rożnie bywa...

W Krakowie masz GCS tuning :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, podłącze się do tematu. Możecie polecić konkretnego tunera w okolicach centralnej Polski, który rozpoznałby możliwość zrobienia w moim CBBB  EGRa, DPF + CHIP. Ostatnio pojawiła się kilka razy "spiralka". Odczytałem Torque błąd P0403 - EGR. Auto ma 235kkm i generalnie nie sprawiało dotychczas żadnych problemów.  Sygnalizowany błąd pewnie zwiastuje ich początek, więc postanowiłem załatwić sprawę kompleksowo. W Łodzi znalazłem kliku tunerów, może  ktoś coś o nich powiedzieć:

http://www.tc-performance.eu/

http://ztr-tuning.pl/

http://www.g-lab.pl/

Wolałbym oddać autko w pewne ręce. W ostateczności nie jest problem dojechać gdzieś dalej, z centrum prawie jednakowa droga w każdą stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś chciał się na Śląsk wybrać to pisz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności