Jump to content
okocza87

jak usunąć szumy M-Tech Legend II przy włączonym wzmacniczu??

Recommended Posts

Witam

Posiadam fajne radyjko M-Tech Legend II plus do tego antena Sunker 116 (fajny zestaw):jasne wszystko ladnie ze soba dostrojone super odbiera pod warunkiem ze zwykłe radio jest wylaczone nie chodzi tyle co o radio ale wzmacniacz ktory jest w bagazniku z tuba wzmacniacz przykrecony jest do góry pod polka pod szyba. skad wiem ze to wina wzmacniacza? Bo jesli wypne jego wzbudzenie to jest ok. I teraz mam pytanie co zrobic zeby zlikwidowac szumy, pozostawiajac wzmacnicz a i jesli dam go w inne miejsce to i tak niczego nie zmienia :kwasny

Prosze o dorade

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam to samo. przetwornica chyba w nim sieje, u mnie wraz z rytmem muzyki są szumy i skala robi za VU-meter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak masz podłączone radio tzn czy pod zapalniczkę czy na stałe ?? , i którędy masz puszczone przewody od wzmacniacza i anteny CB ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

cb mam podłączone pod radio na stałe, a przewody od wzmacniacza idą lewa strona z przewodem od anteny myślisz ze maiło by to jakiś większy wpływ ze jeden idzie kolo drugiego??:hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak masz podpiętą masę od wzmaka ale w większości przypadków puszczenie masy ze wzmaka do akumulatora rozwiązuje problem. Miałem tak ze swoim radiem CD.

 

a przewody od wzmacniacza idą lewa strona z przewodem od anteny

 

nie będzie to miało znaczącego wpływu - podepnij masę pod aku, to powinno rozwiązać problem

 

Najlepiej by było gdybyś CB podpiął pod przekaźnik pod kierownicą (możesz na stałe albo pod przekaźnik od stacyjki) zajmie ci to bagatela 30 min z piwkiem w ręku

Edited by cinul

Share this post


Link to post
Share on other sites

przed chwila kolego próbowałem to i z tego niestety nic :/: to jest cos po stronie wzmacniacza tylko teraz pytanie co? i jak temu zaradzić?:ocochodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mówiłem wyżej, ale nikt mnie słuchać nie chce....

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie będzie to miało znaczącego wpływu - podepnij masę pod aku, to powinno rozwiązać problem

oj nie wiem... jak kabel antenowy leci wzdłuż kabli RCA to zawsze przy "basie" jest ciche "sssssysyyyyy......alaj" ;-) jak woziłem skrzynie w 405 próbowałem wszystkiego :) kable szył prawą str, antena lewą...(nie wiele to dało bo przecież spotykały się w bagażniku i na klapie :P ) CB doczekało się wpięcia pod aku bezpośrednio i na stałe... na kablach do zasilania CA (grube osłony!) i nadal to samo :) Po prostu wielkie pole magnetyczne, wytwarzane przy zejściu głośnika 400W(ts-306) robiło swoje.... jak słuchałem ciszej , nie było to prawie odczuwalne... BTW CB + audio i tka sie gryzie... dlatego u mnie rozsądek wziął górę!! SKRZYNIA WYLECIAŁA :D wole słabsze audio niż wyższe mandaty ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no dzięki arsen za radę też dzisiaj przez cały dzień próbowałem coś poradzić i nic, rozłączyłem kable od anteny i od radia na obie strony samochodu ale i tak nic nie dało;/ pewnie trzeba bedzie sie pozbyc zestawu hehe :D bywa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może trochę późno ale proponuje zastosować filtr przeciwzakłóceniowy tak to wygląda filtr-samochodowy-przeciwzakloceniowy-f-7a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki sam problem... jak tuba jest wlaczona to szumy w cb slychac w rytm muzyki:/ ale pisze dlatego o tym ze nawet ten filrt nie pomaga. Kupilem taki za 25zl i mialo byc po problemie. a jednak nie. Kupilem inny bo tak proponowal gosciu na gieldzie za 50zl i tylko szkoda kasy;/ wiec albo zaklucenia albo tuba wont z bagaznika. innego wyjscia nie widze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te filtry nic nie dają, spróbuj podłączyć dla testu cb na krótko do akumulatora, może coś się zmieni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dają dają. ale faktycznie podłączenie do aku też jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

próbowałem już chyba wszystkiego. chyba ze to wina radia? Posiadam Alana 109 i antenę hustler IC 100. Moze ktos posiada i moze cos na ten temat powiedziec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a może kable sygnałowe lepsze dać? są takie ekranowane. jeszcze możesz spróbować inne radio(to grające) podłączyć i zobaczyć czy to nie radia wina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy