jaro15 Zgłoś #1 Napisano 20 Marca 2012 witam panowie i panie mam mały problem z rozrządem wymieniłem dzisaj pasek uciekł mi na górnym kole ok 4mm w stronę silnika na pozostałych kołach jest dobrze i na rolce też, pali na dotyk wszystko jest ok. Jaka może być przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #2 Napisano 20 Marca 2012 Hej. Czy możesz sprecyzować? Wymieniałeś rozrząd i uciekł Ci na kole 4 mm ? Czy to oznacza, że przed zdjęciem rozrządu zrobiłeś sobie znaki które się nie pokrywają po założeniu, czy robiłeś ze znakami fabrycznymi? Po czym wnosisz, że się przesunęło ? Jeśli jest przesunięty o 1 ząbek, to może palić, jeździć ale zbyt wczesne otworzenie zaworów w perspektywie czasów może spowodować wypalenie gniazd zaworowych. Ciężko wywnioskować co zrobileś, więc sprecyzuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #3 Napisano 20 Marca 2012 kolego pasek jest dobrze założony tylko na górnym kole jest pasek przesunięty do bloku silnika wystaje poza koło jakieś 4,5mm od strony chłodnicy brakuje te 4,5mm oto mi chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 20 Marca 2012 kolego pasek jest dobrze założony tylko na górnym kole jest pasek przesunięty do bloku silnika wystaje poza koło jakieś 4,5mm od strony chłodnicy brakuje te 4,5mm Gdyby wszystko było dobrze złożone, to by nie wystawał :fajny A odpalałeś silnik? Patrzyłeś jak to pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #5 Napisano 20 Marca 2012 pisze ze silnik dobze chodzi wszystko jest ok tylko ten pasek uciekł te 4,5mm (jeszcze wymieniałem uszczelniacze na wałach ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #6 Napisano 20 Marca 2012 _tytul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #7 Napisano 20 Marca 2012 (edytowane) a szerokośc paska jest taka sama jak starego ? To niedopuszczalne żeby pasek wystawał aż 4 mm poza obrys koła zębatego. W ogóle to dziwne, ponieważ koła są ustawione symetrycznie i powinny tworzyć linię. więc powinno Ci wystawac poza obrys wszystkich kół. Zaraz pod kołem zebatym od wałka rozrządu znajduje się napinacz. Możliwe że problem leży w nim i to on powoduje że pasek zębaty nie idzie w linii. Sprawdź to koniecznie i nie jeździj tak. Jeśli wymieniałeś uszczelniacz i ściągałeś koło to chyba masz odpowiedź na swoje pytanie. Czy założyłeś dobrze koło ? (ono ma nacięcie - trzeba dobrze wcelować i mocno wbić / dokręcic) Edytowane 20 Marca 2012 przez hepos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piszczu100 Zgłoś #8 Napisano 1 Marca 2015 Witam mam pytanie ile jest rolek napinacza w silniku 1.8 125km 20v APT? w sklepie mi sie zapytali czy 2 czy 3 i nie wiem ktory wybrac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek77 Zgłoś #9 Napisano 1 Marca 2015 Odnośnie wymiany paska muszę wymienić uszczelniacz na wale korbowym ale nie mogę znaleźć z jaką siłą odkręcić nową śrubę. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach