Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie i panie mam mały problem z rozrządem wymieniłem dzisaj pasek uciekł mi na górnym kole ok 4mm w stronę silnika na pozostałych kołach jest dobrze i na rolce też, pali na dotyk wszystko jest ok. Jaka może być przyczyna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Czy możesz sprecyzować?

Wymieniałeś rozrząd i uciekł Ci na kole 4 mm ? Czy to oznacza, że przed zdjęciem rozrządu zrobiłeś sobie znaki które się nie pokrywają po założeniu, czy robiłeś ze znakami fabrycznymi? Po czym wnosisz, że się przesunęło ?

Jeśli jest przesunięty o 1 ząbek, to może palić, jeździć ale zbyt wczesne otworzenie zaworów w perspektywie czasów może spowodować wypalenie gniazd zaworowych.

 

Ciężko wywnioskować co zrobileś, więc sprecyzuj ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego pasek jest dobrze założony tylko na górnym kole jest pasek przesunięty do bloku silnika wystaje poza koło jakieś 4,5mm od strony chłodnicy brakuje te 4,5mm oto mi chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego pasek jest dobrze założony tylko na górnym kole jest pasek przesunięty do bloku silnika wystaje poza koło jakieś 4,5mm od strony chłodnicy brakuje te 4,5mm

 

Gdyby wszystko było dobrze złożone, to by nie wystawał :fajny A odpalałeś silnik? Patrzyłeś jak to pracuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisze ze silnik dobze chodzi wszystko jest ok tylko ten pasek uciekł te 4,5mm (jeszcze wymieniałem uszczelniacze na wałach )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a szerokośc paska jest taka sama jak starego ? To niedopuszczalne żeby pasek wystawał aż 4 mm poza obrys koła zębatego. W ogóle to dziwne, ponieważ koła są ustawione symetrycznie i powinny tworzyć linię. więc powinno Ci wystawac poza obrys wszystkich kół.

 

Zaraz pod kołem zebatym od wałka rozrządu znajduje się napinacz. Możliwe że problem leży w nim i to on powoduje że pasek zębaty nie idzie w linii. Sprawdź to koniecznie i nie jeździj tak.

 

Jeśli wymieniałeś uszczelniacz i ściągałeś koło to chyba masz odpowiedź na swoje pytanie. Czy założyłeś dobrze koło ? (ono ma nacięcie - trzeba dobrze wcelować i mocno wbić / dokręcic)

Edytowane przez hepos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie ile jest rolek napinacza w silniku 1.8 125km 20v APT? w sklepie mi sie zapytali czy 2 czy 3 i nie wiem ktory wybrac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wymiany paska muszę wymienić uszczelniacz na wale korbowym ale nie mogę znaleźć z jaką siłą odkręcić nową śrubę. Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności