wiesiu9999 Zgłoś #101 Napisano 2 Grudnia 2014 No i znowu brak chętnych do pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #102 Napisano 2 Marca 2017 zacznijmy od poczatku twój silnik nie ma czujnika doładowania .cisnienie doładowania jest wyliczane z przepływki isondy lamda .jak odłonczysz zasilanie z n75 to tak jak bys wogle nie miał zamontowanego n75 . jesli chcesz sprawdzic czy to aby napewno sonada jest padnieta to odłacz sonde i sie przejedz auto powino jezdzic duzo lepiej niz z podłaczona sonda . a jesli moje uato jest zamulone strasznie a po odlaczeniu sondy i przeplywki praktyczne chodzi tak samo moze ciut słabsze? w styczniu na koniec robilem uszczelke pod glowica wymiana turbo bo w starym poszedl zawor auto mialo pieka moc przez 5 dni 6 dnia jade jak zawsze rano powli rozgrzałem motor gaz a tam nic jak przed wymiiana turbo - - - - - aktualizacja - - - - - masz jeszcze go? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brus1990 Zgłoś #103 Napisano 2 Sierpnia 2017 Witam! Nie chciałem zakładać nowego tematu więc się podepnę. Mój 1.8T AEB jest słaby jakby wcale nie miał turbo. Po podłączeniu do vaga są takie błędy: 00575 ----- - ciśnienie w kolektorze ssącym; nie osiągnięta granica regulacji, usterka sporadyczna; 00561 ----- - układ regulacji składu mieszanki; nie osiągnieta granica adaptacji; Niedawno je kasowałem ale wróciły. Sonde wymieniałem w zeszłym roku ale nic nie dało. Miałem także wyjęty i wybebeszony katalizator, po czym wstawiłem samą pustą puszke. Auto mam 2 lata i raz miało więcej mocy , raz mniej. Podczas zmiany biegu mam wrażenie że obroty spadają zbyt wolno. Zrobiłem logi dynamiczne kanałów 2, 7 i 25 ale programem AutoScan 5.0 ponieważ vag-com nie chciał ze mną współpracować. Logi dodaje w załączniku ale nie wiem czy w dobrym formacie. Proszę o pomoc. logi.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #104 Napisano 2 Sierpnia 2017 i czym mamy to otworzyć niby? Po błędach, nie masz mocy bo masz gdzieś dziurę lub odpięty wężyk. Szczelnośc turbo, dolotu, domy, wydechu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brus1990 Zgłoś #105 Napisano 2 Sierpnia 2017 Pliki w archiwum idzie otworzyć w notatniku itp. Jeśli będę miał jutro możliwość to posprawdzam szczelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #106 Napisano 3 Sierpnia 2017 Ciężko to oglądać, przerób to na jakis excel ala vagcom to może coś wiecej się będzie dało odczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brus1990 Zgłoś #107 Napisano 18 Sierpnia 2017 Problemem okazał się zawór dv oraz turbina, która nie miała klapki WG oraz obudowa części gorącej była pękła. teraz auto odżyło jednak mam problem z błędem 561: 00561 ----- - układ regulacji składu mieszanki; przekroczona granica adaptacji; 00561 ----- - układ regulacji składu mieszanki; nie osiągnieta granica adaptacji; Po wykasowaniu powraca maksymalnie po jednym dniu, zazwyczaj szybciej. Po przeczytaniu paru tematów najprawdopodobniej jest to wina żle wyregulowanej instalacji lpg, jednak nie jestem pewien czy tam leży problem. Czy zrobienie logów dynamicznych coś pokaże? Znacie dobrego gazownika w okolicach Czerska, Starogardu Gd lub Chojnic który poradziłby sobie z dobrym wyregulowaniem instalacji lpg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #108 Napisano 18 Sierpnia 2017 Gazownika nie znam a strojenie może wyjść w logach choć w AEB to trochę trudniejsze ze wzgledu na zwykla sondę. Trzeba zrobić log 007 z przełączaniem paliwa. Gdzie to opisywałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #109 Napisano 4 Grudnia 2017 witam ogarnie ktos moje logi>? LOG-01-002-007-xxx.CSV LOG-01-013-014-015.CSV LOG-01-002-007-025.CSV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #110 Napisano 5 Grudnia 2017 Wypadało by coś wiecej napisać. Logi są pewnie na LPG i LPG do regulacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #111 Napisano 5 Grudnia 2017 ok logi tylko na pb robione wiec tak passat b5 1.8t aeb cewki zmienione dv n75 swiece filtr powietrza turbo ładuje o.5bar max na moiom manometrze zaczyna delikatnie dmuchac juz przy 1500 0.2bar mniej wiecej auto nagle dosatło muła rok temu zmienialem turbo roarzad uszczelke pod glowica chodzil idealnie przez dwa tygodnie potem zaczal szarpac i nagle mul tylko na drugim biegu przy obrotach 2.5tys i gaz czuc ze cos tam idzie potem słabo na kazdym dalszym biegu był blad czujnka g66 dzis zalozyłem inny i juz bledu nie ma i zadnej zmiany tez nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abdamian Zgłoś #112 Napisano 11 Lutego 2018 moze ktos podpowie cos, mierzyłem kompresje na kazdym jest 8.4bar. Po dodaniu gazu mocno w okolicach 2.5rpm uato zaczyna szarpac mocno przez chwile do pewnego momentu obroty rosna i dalej idzie na lpg i pb tak samo wystarczy mocno gazu wcisnac. swiece nowe cewki sprawdzane help! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #113 Napisano 18 Lutego 2018 8.4bar to nie mało trochę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach