Skocz do zawartości
JACU6X6

Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

żeby KR'a przerobić na digi części są potrzebne takie same jak do 9a, czy może jakieś inne? Pomógłby ktoś po kompletować graty w razie co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

graty te same,

mam na shell 1 kpl. pod digi2

reszta na pw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę odświeżę, jest jeszcze jakiś kontakt z luckim? chodzi mi o te wsady do kompa digi II

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym założyć digifanta z golfa 2E do mojego audi 80 B3 z silnikiem AAD z wtryskiem KE-Motronic. Komputer z golfa to 45 pinowy Siemens. Oznaczyłem już wszystkie 45 przewody które idą od ECU. Potrzebuję pomocy, w jaki sposób podłączyć 4 piny od lambdy, 4 piny od przepływki, jak ogarnąć tablicę przyrządów i cewkę zapłonową.

 

Z Golfa posiadam przepływkę, wtryski, krokowiec, przepustnicę, kolektor ssący z jakimś czujnikiem, ECU, kompletną wiązkę.

 

Z Audi chciałbym wykorzystać pozostałe oczujnikowanie, lambdę, układ zapłonowy.

 

Jak to wszystko ożenić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć potrzebuję jakiegoś kontaktu do lukiego, chodzi o soft o digi II

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc potrzebuje opis bezpiecznikow kr starego typu pomorze ktos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie silnik 9A, mogę kupić wtrysk z ABF, czy pierwszy post ma w takim wypadku zastosowanie, czy jednak wygląda to nieco inaczej?

 

Z mechaniki jestem noga, ale jak skompletuję co trzeba to ogarnę kogoś kto mi to pomoże zamontować, więc bardzo proszę o pomoc z teorią. :P

 

Czy razem z wtryskiem powinienem zmienić wałki i kolektor, tak jak piszecie w dalszej części tematu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na tym, dlatego pytam.

 

Czyli tylko z PB i PF przejdzie swap, dzięki.

 

A ma ktoś może na sprzedaż? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:) Panowie macie może jakiś schemat /rysunek techniczny prosty z wymiarami przedłużek

gdzieś na początku tematu było wspomniane ale umarło:p

pozdr:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponawiam pytanie poprzednika. Silnik 9a z lpg, więc jest problem . Mam już prawie wszystko digifant2, brakuje mi jedynie przedłużek wtrysków. Ma ktoś jakiś schemat z wymiarami aby ogarnąć to u tokarza. Byłabym wdzięczna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ty tak sama to chcesz zrobić - szacun :) jak nie wywaliłem kompletu to koxi ci wytoczy bo nie pamietam czy jeden czy 2 komplety zrobił po niedzieli ogarniemy temat pisz na pw bo ze względu na pracę nie często tu zaglądam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam prawie całego paska b3 z silnikiem 2.0 16V GT na części, ewentualne pytania o części n e-mail sprzedaje tanio bo chce się go pozbyć :)[email protected] w tytule proszę pisać "Części passat ". Zdjęcia części jakie zostały są widoczne na Facebooku na moim koncie Michał Lemański lub w grupie "PASSAT B3/B4 Części i porady kupie sprzedam". Pozdrawiam i zapraszam ceny niskie bo chce się go pozbyć ( auto wyrejestrowane), można zabrać całość :)

Edytowane przez Amfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze żyje i pomoże, bo auto już stoi od lipca :(. Mam problem z odpaleniem swojego 9a (digi II, wiązka pf z passata podobno). Iskra jest tylko przy zapłonie, brak jej przy kręceniu - jaka może być przyczyna? (Poza czujnikiem halla, bo już zamówiony nowy ale został wsadzony inny sprawny i dalej nic).

Problem odnaleziony - przerwany przewód od czujnika (dlatego raz był prąd a przy kręceniu go nie było)

Edytowane przez kasetla
Rozwiązanie: jednak wpadła nowa wiązka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy :) walczę z instalacją Digifanta II do mojego B3 w automacie ,  mam 9a na oryginalnym wtrysku i kompie , jestem na etapie dobierania komputera a w zasadzie juz go mam - DF1 037906022CS , pytanie czy będzie on współgrał ze skrzynią automatyczną ? , doczytałem że właściwy komputer do automata to DF-1 037906022DK  ,w obecnym komputerze jest pin który wychodzi na skrzynie automatyczną do digimat-a tylko nie wiem jaki tam jest stan elektryczny podczas pracy :/ czy ktoś borykał się z podobnym problemem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Zmieniane: 2x przepustnica, 2x przepływka, 3x krokowy, 3x razy czujnik temp. Cieczy ostatecznie został niebieski, 2x sonda, 2x komputer, 2x wiązka.

Witam,
Mam duży problem co prawda nie z golfem a z passatem. 9a + digi II, lpg gen. 1, graty z pf, listwa i wtryski od 1.8t
Samochód ma długą historię jeśli chodzi o jego bolączki nawet i po przejściu na digi II ale przejdę do teraźniejszości. Samochód po długiej walce z digi II jedynie miesiąc przejeździł (częściej benzyna niż lpg)

i nagle zaczął gorzej odpalać, przygasać zarówno na pb i lpg aż w końcu...

Na lpg jeździ i trzyma obroty 500 na zimnym, 1000 na ciepłym (to po regulacji przepustnicy)
Na benzynie aktualnie przy zimnym silniku czasami odpali bądź też nie a jak odpali to na ułamek sekundy i gaśnie (raz zareaguje na pedał a raz ma go gdzieś..) na ciepłym trzyma 100-200

*Pompka sprawna daje 6 barów (na listwie ciśnienie robocze to 2,5-3,5)
*Wtryski sprawne.
*Prąd sprawdzony.
*Kopułka zmieniona.
*Przepustnica zmieniona.

Zostaje mi jeszcze zmiana sondy po raz trzeci jeśli to nic nie da to zakończy się raczej moja cierpliwość...

Dodatkowo samochód strasznie dymi...

 

Koniec końców... 9a seryjne nie lubiło się z krokowcem, więc jeździło bez niego dłuższy czas. Z tego co pamietam pod koniec został podpięty ponownie, bo zaczęły sie problemy z falowaniem (po paru latach jeżdżenia bez), po podłączeniu samochód odpalając na benzynie robiąc z 500m gasząc i po 5 minutach chcąc odpalić trzeba było mieć cierpliwość i dobry akumulator bo silnik sie zalewał.

Aktualnie 9a z digifant II wywaliłam krokowiec, zaslepiłam i chodzi ale faluje i po nocy potrzebuje pomocy aby rozgrzać na pb. 

Czyli digifant w moim przypadku nic mi nie pomógł taniej by mi wyszło kupić abf. Za koszt wszystkich części, kupowanych po 2x i 3x tych samych mogłabym mieć już abf pod maską. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności