Skocz do zawartości
JACU6X6

Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku

Rekomendowane odpowiedzi

co do twojego problemu powiem tak - zapłon :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra to jedziemy dalej. Zapłon ustawiony na rozne sposoby i dalej nic. Pytanie do znawcow .. Jakie powinny byc czasy otwarcia wtryskow ???? Prawdopodobnie mam za duze i zalewa silnik ze paliwo dopala sie w kolektorze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie czy digifant I obsługije klime, bo na schemacie nie widziałem opisu pinów dot. klimy. Na schemacie Digifant II jest zaznaczona ( jest to pin 16). Posiadam digifant I z 25 pinowym wejściem i chciałem wiedzieć czy można dać sygnał po załączeniu klimy na komputer żeby obroty sobie trochę podniósł bo mi bardzo spadają. Jak sprawdzałem pin 16 (w digi I) miernikiem to miał on tam 12 V nie zależnie czy klima włączona czy nie włączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

schematy mówią że jest to pin 16.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien bo ja nie widziałe nigdzie na schemacie digifanta I klimatyzacji tylko na opisie do 25 pinowego komputera digifanta II, jeśli masz gdzieś rozpiske pinów do 25 pinowego digi I z zaznaczoną klimą podaj linka bądź wklej obrazek. Jeśli słusznie pin 16 dostaje sygnał to dlaczego mam na nim +12v nie zależnie od wł. /wył. klimy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sugerowałem się tym:

http://vwts.ru/injector/digifant/digifant_25_int.pdf

tylko że tu nie ma napisane czy jest to I czy II...

Wejdź sobie tu:

http://vwts.ru/page03_dig.html

i pobierz drugą pozycję od końca.. Tam masz opis digi I.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy tylko mnie to gryzie w oczy czy kogos jeszcze, ale temat sie nazywa "Digifant w 9A zbieranie gatów - montaż - krok po kroku" ?? tak ma byc czy moze przypadkiem chodzilo wam o graty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Świstakes

Witam, sory ze tak sie podepne ale poszukuje kogo kto mi doradzi jak podpiac wszyskie wezyki od podcisnienia , najlepiej jakby ktos fotki porobil bo bo wlozylem swapa 9a i po schematach nie moge dojsc do konca, z gory wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie pomocy czy zamienione kolory na wtryskach mają znaczenie bo odpalam paska i całą PB mam w misce olejowej co z tym zrobić nonstop go zalewa imam duży problem POMOCY!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość walury

witam ja bym byl zainteresowany kompletem digi do 9a ma ktos cos gdzies w szafie pilne 505750956

Edytowane przez walury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy graty z 2E pasowałyby? Też jest na digifancie ale nie widzę go w spisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy graty z 2E pasowałyby? Też jest na digifancie ale nie widzę go w spisie.

nie pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego 2E nie pasuje? Może wystarczy komputer dostroić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeźba z TPS-em bo inne przepustnice i trzpienie pod TPS, inne wtryski i związane z tym kombinowanie jak by to ożenić z 9A. Już szybciej da się zastosować Digifanta II z Audi z silnikiem ABK, przepustnica jest p&p i wtryski o takiej samej budowie i wydajności jak w Digifancie II z Golfa II.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czyli jesli posiadam kompletny swap silnika PF i kompletny swap silnika kr to nic więcej poza listwą wtryskową mi nie potrzeba?

 

idąc dalej krok po kroku zakładam instalacje od PF wkładam silnik KR ( podmienione gniazda pod wtryski na plastikowe od PF) podpinam wszystko następnie zakładam listwe wtryskową i juz powinno wszystko działać?

 

co dalej z komputerem ?

 

i jeszcze jedno pytanie czy sonda lambda jest niezbedna bo tak sie składa że nie mam jej na stanie :)

pozdrawiam i czekam na odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Listwa wtryskowa z 1.8 T z przedłużkami jest potrzebna lub customowa z regulatorem ciśnienia paliwa, ECU wymaga korekty softu pod 16V. Skoro ECU jest z PF to sonda jest niezbędna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze odkopuje aczkolwiek posiada ktoś gotowy zestaw do przerobienia K-jetronic na digifant 1? Mk2 1.8 16v kr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
posiada ktoś gotowy zestaw do przerobienia K-jetronic na digifant 1?

mam do digi 2 cały zestaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam do digi 2 cały zestaw

 

 

 

A jakiś kontakt można prosić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności