Skocz do zawartości
JACU6X6

Digifant w 9A zbieranie gratów - montaż - krok po kroku

Rekomendowane odpowiedzi

proponuje digi I KOX Z JACKIEM wstawili digi II jeździłem koxa paskiem i też ładnie popie.....a na pewno mechaniczny wtrysk jest do dupy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem na forum tematu powitalnego, więc tu się pokrótce witam :papa

Ale do rzeczy: mam Golfa mk1 zrobionego na rajdówkę napędzanego silnikiem EG (1,6 gti), oryginalnie zasilanego K-Jetem. Poprzedni właściciel zamontował mocno pogrzebany gaźnik. Ja chcę założyć mu wtrysk, ale nie zamierzam wracać do mechanicznego.

I pytanie: czy w moim przypadku nie będzie potrzeba założenia niektórych elementów nieco innych niż do 9A? (coś mi się obiło o uszy o innych wtryskach...)

I drugie: a może zamiast sterownika Digifant założyć od razu np. Ecumaster?

I trzecie: ktoś podjąłby się takiej przeróbki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po długich poszukiwaniach nie udało mi się dalej rozwikłać problemu z obrotomierzem;/ wygląda to tak:

Próbowałem już Podpiąć się pod pin 12 kostki G1 bezpośrednio z cewką pod 1 i nic to nie pomogło.., podłączyłem czerwony kabel bezpośrednio z 7 pinu modułu, lecz nie przyniosło to efektu, a tak jak napisał JACU6X6 "Podpinasz obrotek do zielonego kabla przy module i działa, odcinasz połączenie ze skrzynką. " za dużo mi to nie powiedziało ponieważ nie jestem pewien czy chodzi o to że mam pociągnąć kabel bezpośrednio do modułu do kostki G1 pinu 12, czy bezpośrednio do obrotka? Jeżeli ktoś zna jakiś inny sposób na rozwiązanie tego problemu to proszę o pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co w tym co napisałem jest nie jasne??

Nie wiem, czy to do mnie. Ale dla mnie nie ma jasności czy: (cytuję) "Post wyląduje w warsztacie jako kompletna instrukcja montażu digi w 9A"- dotyczy to bez ŻADNYCH zmian silnika EG? To w końcu nie są identyczne silniki...

Zapytałem też o szczegóły: wtryski, oraz doświadczenia z połączenia Digifanta z Ecumasterem lub EMU.

Jeśli to zbyt trudne/ zbyt łatwe pytania (niepotrzebne skreślić), to przepraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co w tym co napisałem jest nie jasne??

 

"Podpinasz obrotek do zielonego kabla przy module i działa, odcinasz połączenie ze skrzynką. "

 

To jest nie jasne bo jak mam podpiąć obrotek do zielonego kabla i odciąć połączenie ze skrzynką (czerwono-czarny przewód) to gdzie mam ten kabel nowy podpiąć ?

 

Ap ropo zielonego kabla to on łączy komputer z modułem więc nie wiem czy to jest taki dobry pomysł bo jeszcze kom się może przez takie podłączenie spalić...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inaczej

 

Łączysz pin 10 licznika z zielonym kablem przy module zapłonowym który znajduje się obok komputera,

 

kabelek ten daje sygnałek od komputerka o obrotkach i modułek podaje wzmocniony sygnałek do ceweczki :)

 

Jasno napisałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to jest jasne :) Tylko mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie czy ten kabel (zielony) mam przeciąć w pół i podłączyć się do modułu czy od komputera, lub podłączyć się bezpośrednio pod ten zielony kabel np do wtyczki przy kompie, lub module.?

 

Przepraszam że tak wypytuje ale nie chce czegoś popsuć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nacinasz w nim izolację i się w niego wlutowujesz pokaż mi gdzie napisałem aby go przeciąć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie znalazłem na forum tematu powitalnego, więc tu się pokrótce witam :papa

Ale do rzeczy: mam Golfa mk1 zrobionego na rajdówkę napędzanego silnikiem EG (1,6 gti), oryginalnie zasilanego K-Jetem. Poprzedni właściciel zamontował mocno pogrzebany gaźnik. Ja chcę założyć mu wtrysk, ale nie zamierzam wracać do mechanicznego.

I pytanie: czy w moim przypadku nie będzie potrzeba założenia niektórych elementów nieco innych niż do 9A? (coś mi się obiło o uszy o innych wtryskach...)

I drugie: a może zamiast sterownika Digifant założyć od razu np. Ecumaster?

I trzecie: ktoś podjąłby się takiej przeróbki?

 

kolego a wiec tak do silnika 1,6 raczej napewno bedziesz musial dobrac wtryski o odpowiedniaj wydajnosci,na ten temat musisz poczytac , ecumastera musisz dodatkowo wystroic a to sa koszta , za to ori digi jest juz gotowy ,no chyba ze zamierzasz potem dolozyc turbo do swojego silnika ,acz kolwiek w dzisiejszych czasah do takich modow mamy inne jednostki sterujace znacznie lepsze ,mianowicie vems ,albo emu.

 

gdybys potrzebowal sterownika digi to mam jakies pozostalosci ze swojego corrado g60 pisz na priva

Edytowane przez bartez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nacinasz w nim izolację i się w niego wlutowujesz pokaż mi gdzie napisałem aby go przeciąć??

 

No nie napisałeś właśnie sorki że tak zawracam Ci głowę ale wiesz lepiej się zapytać niż potem mieć problem typu "spalona centralka albo bóg wie co" czyli wpinam się pod 25 pin który jest opisany jako "Wzmacniacz" w DIGI II od PF?

To moje ostatnie pytanie i po odpowiedzi testuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego a wiec tak do silnika 1,6 raczej napewno bedziesz musial dobrac wtryski o odpowiedniaj wydajnosci,na ten temat musisz poczytac , ecumastera musisz dodatkowo wystroic a to sa koszta , za to ori digi jest juz gotowy ,no chyba ze zamierzasz potem dolozyc turbo do swojego silnika ,acz kolwiek w dzisiejszych czasah do takich modow mamy inne jednostki sterujace znacznie lepsze ,mianowicie vems ,albo emu.

 

gdybys potrzebowal sterownika digi to mam jakies pozostalosci ze swojego corrado g60 pisz na priva

 

Dzięki za info, bartez!

Poszedł też priv :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JACU6X6 dzięki wielkie masz piwko u mnie że tak powiem :) zrobiłem tak jak napisałeś i obrotek śmiga aż miło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 dzięki wielkie masz piwko u mnie że tak powiem zrobiłem tak jak napisałeś i obrotek śmiga aż miło

musi działać u mnie też tak było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. To teraz ja mam pytanie do znawców tematu. Dlaczego po zmianie na digi 2 (silnior 9a) silnik sie strasznie grzeje. Tzn po dodaniu gazu i przytrzymaniu na obrotach niecałe 20-30 sekund kolektor wydechowy jest czerwony??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- na jakich obrotach

- czy kolektor rurowy??

 

kolektor seryjny

w granicach 3000-4000 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest podlaczony zegar z mfa i narazie cos nie pokazuje temperatury. Ale wody nie gotuje i wygladalatory normalnie sie wlaczaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co? ?? nikt nie ma zadnego pomyslu? ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności