Skocz do zawartości
The_Saint

Spot marzec 25.03.2012 godz 17-ta Skwer Kościuszki Gdynia.

    Rekomendowane odpowiedzi

    ja naliczyłem 19

     

    I tego będziemy się trzymać :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Było dobrze :D ... przecież była nas ponad "setka" smycze się rozeszły :haha

     

    Oczywiście bez obrazy :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a ja kuwa byłem 101 i się nie załapałem;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie :D:lol

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No niestety, miałem tylko setkę smyczy, wiecie teraz jak to jest jak się późno przyjeżdża :lol2

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    obiecanki cacanki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Widze Tomek ze za regionalnego fotoreportera robisz, super,chociaz moge zobaczyc mniej wiecej jak bylo :), rundke po kinie zrobilem ale ok 16 tej,wiec troszke za wczesnie, fakt ze troszke piz...lo ale najwytrwalsi wytrzymali. PozdroVWienia

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Takie tam pare klatek sklepanych do siebie ;) ... Teraz zerkalem to w chyba dwuch miejscach yt dowalilo swoje trzy gdrosze w stabilizacji obrazu :/ ... Dzis jeszcze cos pomodze ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Filmik elegancki :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dobry filmik,jest pamiątka!!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    spoko filmik:dobrze haha moja padlinka lepiej na filmie wygląda niż na żywo;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No filmik sympatyczny. Początek mógłby mieć tytuł: "Srebrne strzały lecą na Gdynię":D Wspólne przejazdy są fajne i wyróżniają nas na ulicy. Trzeba się tak zawsze organizować aby forum rozsławiać i nasz przekaz do ludu rozgłaszać!:D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jacek po wczorajszym smiganiu przez miasto na 100% wiedza ze jestesmy :D a co do "srebra" to fakt dobrze wyszlo :) a jak zwykle ty na pierwszym palanie :D:D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    faktycznie żeśmy troszkę padlinki przepalili ale warto było;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    najlepiej wyglądało jak zjezdzaliśmy sznurkiem ze skwerku.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Następnym razem muszę naładować bat w aparacie bo w Kaulandzie już zdechła :P

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jacek po wczorajszym smiganiu przez miasto na 100% wiedza ze jestesmy :D a co do "srebra" to fakt dobrze wyszlo :) a jak zwykle ty na pierwszym palanie :D:D

    Niektórzy są stworzeni do występowania przed kamerami:D parę foto z radarów mogę na dowód pokazać:D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Niektórzy są stworzeni do występowania przed kamerami
    następny Rutkowski się znalazł :lol

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



    ×