Popej Zgłoś #1 Napisano 9 Marca 2012 Witam Mam pytanie odnosnie spalania LPG Wydaje mi sie ze od pewnego czasu moj pasek pali wiecej niz kiedys. Spalanie w Warszawie waha sie w granicach 14-15 litrow na 100 km. Czy to normalne ?? niedawno bylo inaczej tzn. mniej Dodam ze nie ma zadnych bledow po podlaczeniu VAG`a jezeli chodzi o silnik. A druga sprawa to spadek mocy wedlug mnie na gazie , niewielki ale zawsze. Jutro moge przeslac mape gazu komus kto sie na tym zna i jest mi w stanie pomoc. Silnik 1.8T AWT Z gory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2012 Hejka Napisz jakie masz elementy instalacji : sterownik, reduktor, wtryskiwacze. Napisz kiedy ostatnio były wymieniane filtry. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2012 WitamMam pytanie odnosnie spalania LPG ... Polecam forum http://www.gazeo.pl/forum_lpg_cng/search.php?mode=results oraz zasadnicza uwaga: auto spala średnio 20% więcej gazu niż benzyny. Wystarczy zrobić jazdę próbną na benzynie i wszystko będzie jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #4 Napisano 13 Marca 2012 wrzuć mapkę to pomyślimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #5 Napisano 13 Marca 2012 Mam pytanie odnosnie spalania LPG Wydaje mi sie ze od pewnego czasu moj pasek pali wiecej niz kiedys. Spalanie w Warszawie waha sie w granicach 14-15 litrow na 100 km. Czy to normalne ?? niedawno bylo inaczej tzn. mniej Wg mnie - to normalne spalanie w mieście. Mój pali tyle samo. A nie zmieniałeś przypadkiem stacji? Bo na każdej inaczej jest ustawione ciśnienie i różnie jest z tym napełnianiem butli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2012 mam pewien problem w swoim pasku b5 od pewnego czasu zaczął spalać masakrycznie dużo gazu szukałem po forum ale nie znalazłem odpowiedzi, spalanie to jakieś 16-17 litrów gazu jak na 1.8 to moim zdaniem za dużo, kiedy go zakupiłem zauważyłem że przepływomierz jest odłączony jak go podłącze to auto topornie wkręca sie na obroty tak jak by nie paliło na wszystkie gary 4 tys obrotów to jest max wiec mam odłączona ale wcześniej spalanie było ok... po wymianie pompy wody auto przestało sie dogrzewać osiąga około 70 stopni czy to może byc winą tego spalania ? niekiedy zaśmierdzi troche gazem no i jak wcisne gaz do podłogi to auto muli sie ma ogólny brak mocy chodzi gorzej niz 1,4 a kiedy stopniowo dodaje gazu to auto wchodzi na obroty ale to jeszcze nie jest to co powinno dac 125 km proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2012 że przepływomierz jest odłączony jak go podłącze to auto topornie wkręca sie na obroty Poszukaj używki i wymień, bo inaczej bedzie cały czas mułowaty. po wymianie pompy wody auto przestało sie dogrzewać osiąga około 70 stopni czy to może byc winą tego spalania ? Źle założony termostat lub po prostu termostat do wymiany. To też zwiększa zużycie paliwa. jak wcisne gaz do podłogi to auto muli sie ma ogólny brak mocy chodzi gorzej niz 1,4 a kiedy stopniowo dodaje gazu to auto wchodzi na obroty A dodatkowo sprzęgło się czasem nie ślizga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #8 Napisano 27 Marca 2012 nie nie chodziło mi o to ze jak daje gaz do podłogi to auto wolniej wkręca sie na obroty tak jakby cos go dusiło a jak powoli stopniowo dodaje gazu to płynnie przyśpiesza bez przerywania i duszenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 27 Marca 2012 To i tak najpierw musisz wymienić lub na próbę podmienić przepływkę. Później sonda lambda do sprawdzenia i jeszcze ewentualnie podmiana cewki i przewodów. Swiece w jakim są stanie? Skoro nie ma błędów, to te rzeczy trzeba po kolei podmienić na próbę i sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #10 Napisano 27 Marca 2012 nie wiem jak ze świecami i przewodami bo nie dawno go kupiłem, od stycznia go mam termostat mam ze starej pompy o przepływke dzisiaj zapytam w sklepie jakie koszta itd. vag nie wywala żadnych błędów... co do cewki to mam taka która zakrywa mi 2 swiece a 2 pozostałe sa podpięte przewodami to normalne pierwszy raz coś takiego widzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 27 Marca 2012 o przepływke dzisiaj zapytam w sklepie Nawet nie pytaj :haha Najtańsza NOWA - 640 zł co do cewki to mam taka która zakrywa mi 2 swiece a 2 pozostałe sa podpięte przewodami Tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hpnoti Zgłoś #12 Napisano 29 Marca 2012 chińska przeplywka... wiem bo sam ową mam i czasem na dwójce jak walne pedał od razu w dół to czuć jakby rzygać chciał i nagle rusza ;p a pali idealnie 12l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #13 Napisano 29 Marca 2012 uszczelniłem układ ssący powietrza miałem spore nieszczelności i teraz po podłączeniu przepływki widać poprawę auto wchodzi na obroty ale i tak toś go trzyma na 4 tyś dławi sie i nie ma tej mocy nie czuć jej ale później idzie dalej na obroty... Jeszcze powalczę z świecami i kablami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #14 Napisano 30 Marca 2012 nie no tak nie może byc, auto nie ma swojej mocy wczoraj zatankowałem gazu za 40 zł zrobiłem około 60-70 km i brak gazu ;/ przewody sa ok... nie wiem jak swiece ale przy 4 tys szarpie... ja już nie mam na niego siły... czekam na odpowiedz może ktoś ma jakiś pomysł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #15 Napisano 2 Kwietnia 2012 i jak??? dalej to samo??? na benzynie jest to samo??? napisz jakie masz podzespoły gazu (reduktor, sterownik, wtryski) kiedy filtry były wymieniane??? jak długo masz gaz??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 2 Kwietnia 2012 nie no tak nie może byc, auto nie ma swojej mocy wczoraj zatankowałem gazu za 40 zł zrobiłem około 60-70 km i brak gazu ;/ przewody sa ok... nie wiem jak swiece ale przy 4 tys szarpie... ja już nie mam na niego siły... czekam na odpowiedz może ktoś ma jakiś pomysł... Jeśli masz sekwencję, to może najpierw jedź do zakładu z LPG i na nową mapę gazu ci zrobią. Przy okazji sprawdzą co i jak z pozostałymi elementami. Może coś z wtryskami lub z reduktorem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
12DEX09 Zgłoś #17 Napisano 5 Kwietnia 2012 panowie to samo jara jak głupi.... benzyny też od groma... co do podzespołów to nie wiem wiem tylko że sterownik to stag 4. reduktor jest włoski ale jakiej firmy nie wiem bo jest zakryty i nie widać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #18 Napisano 7 Kwietnia 2012 to kup sobie kabelek z allegro do staga i po podłączeniu porobisz screeny z programu i ktoś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niepokorny Zgłoś #19 Napisano 10 Listopada 2013 Co prawda temat od półtora roku nie aktywny ale jest o spalaniu gazy więc tu podpytam. Turlam się wozem ze stromej góry, bieg wrzucony, pedał gazu i sprzęgła nie jest wciśnięty. Jeżeli chodzi o jazdę na benzynie to spalanie wynosi zero. A co w przypadku jazdy na gazie? Czy w takiej sytuacji sterownik też odcina wtryski gazu i spalanie wynosi zero? Czy zależy to instalacji gazowej? Passat jak w opisie. Instalka gazowa: sterownik - Stag 300 ISA2, parownik - KME Silver, wtryski - Magic JET Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #20 Napisano 10 Listopada 2013 Sekwencja... Czyli spalanie wynosi 0 (zero). Ponieważ sterownik LPG pobiera sygnał wtrysku benzyny i na jego podstawie generuje sygnał dla wtryskiwacza LPG ( oczywiście odpowiednio koryguje jego wartość i czas). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach