Vpuchaty Zgłoś #101 Napisano 8 Marca 2017 Może głupie pytanie ale czy zabezpieczenie błotników np. brunoxem, lub jakimś środkiem do podwozi robi się już po pomalowaniu błotnika czy przed (chodzi o stronę wewnętrzną) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #102 Napisano 8 Marca 2017 Brunoxa to za psami wyrzuć. Sam go mam to wiem jaka to reklamowa kupa. Tu masz test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #103 Napisano 8 Marca 2017 Może głupie pytanie ale czy zabezpieczenie błotników np. brunoxem, lub jakimś środkiem do podwozi robi się już po pomalowaniu błotnika czy przed (chodzi o stronę wewnętrzną) Generalnie takie środki daje sie na miejsca które były skorodowane i po szlifowaniu zostały wżery których nie da się usunąć. Tego typu środki mają neutralizować rdze. Na świeże elementy blacharskie daje się podkład epoksydowy i to on stanowi ochronę antykorozyjną. Na ten podkład w zależności od potrzeb np. podkład akrylowy i resztę warstw stanowiących już powlokę dekoracyjną. Brunoxa to za psami wyrzuć. Sam go mam to wiem jaka to reklamowa kupa. Tu masz test Gość od tych filmów ma wiedze i jest w porządku, ale sam test podejrzewam jest przekłamany. Autor współpracuje z producentem APP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #104 Napisano 8 Marca 2017 ale sam test podejrzewam jest przekłamany Gwarantuję ci że nie jest przekłamany. Kupiłem Brunoxa jakieś 6 lat temu, użyłem raz i jak się okazało o jeden raz za dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #105 Napisano 8 Marca 2017 Gwarantuję ci że nie jest przekłamany. Kupiłem Brunoxa jakieś 6 lat temu, użyłem raz i jak się okazało o jeden raz za dużo. Tak więc to zmienia postać rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #106 Napisano 8 Marca 2017 APP r stop, brunox itp to pic na wode(testowalem). Jedyny sposob na walke z rdza to dokladne oczyszczenie i podklad epoxydowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #107 Napisano 8 Marca 2017 Dobra Panowie nie cisne na Brunox, nie znam się, dlatego pytam... Błotniki będą nowe galwanizowane (ocynk) mimo to chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, pytanie - czym i czy przed malowaniem czy nie ma to znaczenia ( zabezpiecza się tylko stronę wewnętrzną chyba...?? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #108 Napisano 8 Marca 2017 Dobra Panowie nie cisne na Brunox, nie znam się, dlatego pytam...Błotniki będą nowe galwanizowane (ocynk) mimo to chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, pytanie - czym i czy przed malowaniem czy nie ma to znaczenia ( zabezpiecza się tylko stronę wewnętrzną chyba...?? ) Podkład epoksydowy daje się wszędzie, na stronę zewnętrzną też bo potem na to normalnie dasz sobie lakier. A wewnątrz możesz dac epoksyd a na to baranek np. Ja bym jeszcze zabezpieczył barankiem rant, mimo ze bd troszke widoczny to lepiej zeby tam było solidnie bo z tam się wszystko zaczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #109 Napisano 9 Marca 2017 Błotniki będą nowe galwanizowaneJaki producent? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #110 Napisano 11 Marca 2017 Dobra Panowie nie cisne na Brunox, nie znam się, dlatego pytam...Błotniki będą nowe galwanizowane (ocynk) mimo to chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, pytanie - czym i czy przed malowaniem czy nie ma to znaczenia ( zabezpiecza się tylko stronę wewnętrzną chyba...?? ) Kolego post 77 już to opisałem jak to było u mnie poczytaj może pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #111 Napisano 20 Marca 2017 Jaki producent? niestety Taiwan Tong Yang... w sobotę było pierwsze pasowanie przed lakierowaniem jeszcze i powiem że byłem miło zaskoczony, lewa strona wymagała lekkiego "szarpnięcia tu i tam" a prawa jak z mojego passata zdjęta - idealna Lakiernika mam sprawdzonego, wie co i jak ma być epoxyd z obu stron, daje na to gwarancje na długie lata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garscik Zgłoś #112 Napisano 21 Marca 2017 Gwarantuję ci że nie jest przekłamany. Kupiłem Brunoxa jakieś 6 lat temu, użyłem raz i jak się okazało o jeden raz za dużo. miałem dokładnie tak sam ! Nie polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jorg27 Zgłoś #113 Napisano 22 Marca 2017 niestety Taiwan Tong Yang. Też je w zeszłym roku zakładałem u siebie w passacie i pasowały bez problemu bez wielkich poprawek. Wiadomo odpowiednie zabezpieczenie przed korozją. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #114 Napisano 23 Marca 2017 A jakiś namiar na te pasujące zamienniki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #115 Napisano 23 Marca 2017 A jakiś namiar na te pasujące zamienniki . http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5720715590 Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stafikus Zgłoś #116 Napisano 23 Marca 2017 Mnie też niestety niedługo czeka wymiana błotników i mam pytanie ile mniej więcej powinien wziąć blacharz/lakiernik za wymianę dwóch błotników już pomalowanych+ zabezpieczenie antykorozyjne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #117 Napisano 23 Marca 2017 Mnie też niestety niedługo czeka wymiana błotników i mam pytanie ile mniej więcej powinien wziąć blacharz/lakiernik za wymianę dwóch błotników już pomalowanych+ zabezpieczenie antykorozyjne? Ja sam pasowałem przed lakierowaniem, i sam będę zakładał, a za lakierowanie z podkładem epoxydowym zapłaciłem 600pln po znajomości. Nie kupuj pomalowanych bo będzie różnica w kolorze na bank między nowym lakierem na błotniku a nastoletnim na aucie Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwymilek Zgłoś #118 Napisano 5 Czerwca 2019 Panowie, czeka mnie wymiana błotnika, znalazłem na allegro zamiennik, podobno najwyższej jakości, ocynkowany: https://allegro.pl/oferta/blotnik-lewy-do-passat-b6-05-10-lc9x-ocynkowany-8028483175 Pytanie czy warto bawić się w coś takiego czy może lepiej poszukać używanego i dać do lakierowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom-pl Zgłoś #119 Napisano 23 Października 2019 (edytowane) Jest to raczej podobny do tego błotnika jak nie ten sam https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321321818210-6504_04_9540311Q-O18728-blotnik-przod.html. Po rabacie cena około 125 - 130 zł. Dobra podróba pasuje jak oryginał. Zrobić test czy ten czarny podkład nie schodzi pod wpływem nitro. Matowienie, na to cienko maks x2 podkład epoksydowy, podkład akrylowy, przygotowanie tzn zmatowienie po podkladowaniu. Oddanie do lakiernika, niech martwi się z doborem lakieru, bo te z allegro z kolorem nie będą tak pasowały no chyba że czarny itp. Po lakierowaniu warto od środka zabezpieczyć masą uszczelniającą i środkiem antykorozyjnym, i w ten sposób minimum 5lat spokoju. Chociaż ja jestem zwolennikiem zakupu używki pod warunkiem zdrowej!, samemu przygotować błotnik do lakierowania, istnieją podkłady z motipa w sprayu 2k i dają radę, jeśli ktoś nie ma pistoletu itp, i można potem pokusić się o lakierowanie u fachowca, i na koniec zabezpieczenie antykorozyjne błotniczka Edytowane 23 Października 2019 przez Tom-pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #120 Napisano 18 Lutego witam, a jak to jest z roznicami z przed lf i po lf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach