Skocz do zawartości
dtambor

Błotniki przednie - zamienniki

Rekomendowane odpowiedzi

Może głupie pytanie ale czy zabezpieczenie błotników np. brunoxem, lub jakimś środkiem do podwozi robi się już po pomalowaniu błotnika czy przed (chodzi o stronę wewnętrzną)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brunoxa to za psami wyrzuć. Sam go mam to wiem jaka to reklamowa kupa.

 

Tu masz test

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może głupie pytanie ale czy zabezpieczenie błotników np. brunoxem, lub jakimś środkiem do podwozi robi się już po pomalowaniu błotnika czy przed (chodzi o stronę wewnętrzną)

 

Generalnie takie środki daje sie na miejsca które były skorodowane i po szlifowaniu zostały wżery których nie da się usunąć. Tego typu środki mają neutralizować rdze. Na świeże elementy blacharskie daje się podkład epoksydowy i to on stanowi ochronę antykorozyjną. Na ten podkład w zależności od potrzeb np. podkład akrylowy i resztę warstw stanowiących już powlokę dekoracyjną.

 

 

Brunoxa to za psami wyrzuć. Sam go mam to wiem jaka to reklamowa kupa.

 

Tu masz test

 

 

Gość od tych filmów ma wiedze i jest w porządku, ale sam test podejrzewam jest przekłamany. Autor współpracuje z producentem APP.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale sam test podejrzewam jest przekłamany

Gwarantuję ci że nie jest przekłamany. Kupiłem Brunoxa jakieś 6 lat temu, użyłem raz i jak się okazało o jeden raz za dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwarantuję ci że nie jest przekłamany. Kupiłem Brunoxa jakieś 6 lat temu, użyłem raz i jak się okazało o jeden raz za dużo.

 

Tak więc to zmienia postać rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

APP r stop, brunox itp to pic na wode(testowalem). Jedyny sposob na walke z rdza to dokladne oczyszczenie i podklad epoxydowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie nie cisne na Brunox, nie znam się, dlatego pytam...

Błotniki będą nowe galwanizowane (ocynk) mimo to chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, pytanie - czym i czy przed malowaniem czy nie ma to znaczenia ( zabezpiecza się tylko stronę wewnętrzną chyba...?? )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra Panowie nie cisne na Brunox, nie znam się, dlatego pytam...

Błotniki będą nowe galwanizowane (ocynk) mimo to chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, pytanie - czym i czy przed malowaniem czy nie ma to znaczenia ( zabezpiecza się tylko stronę wewnętrzną chyba...?? )

 

Podkład epoksydowy daje się wszędzie, na stronę zewnętrzną też bo potem na to normalnie dasz sobie lakier. A wewnątrz możesz dac epoksyd a na to baranek np. Ja bym jeszcze zabezpieczył barankiem rant, mimo ze bd troszke widoczny to lepiej zeby tam było solidnie bo z tam się wszystko zaczyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Błotniki będą nowe galwanizowane
Jaki producent?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra Panowie nie cisne na Brunox, nie znam się, dlatego pytam...

Błotniki będą nowe galwanizowane (ocynk) mimo to chciałbym je dodatkowo zabezpieczyć, pytanie - czym i czy przed malowaniem czy nie ma to znaczenia ( zabezpiecza się tylko stronę wewnętrzną chyba...?? )

 

Kolego post 77 już to opisałem jak to było u mnie poczytaj może pomoże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki producent?

niestety Taiwan Tong Yang...

w sobotę było pierwsze pasowanie przed lakierowaniem jeszcze i powiem że byłem miło zaskoczony, lewa strona wymagała lekkiego "szarpnięcia tu i tam" a prawa jak z mojego passata zdjęta - idealna

Lakiernika mam sprawdzonego, wie co i jak ma być epoxyd z obu stron, daje na to gwarancje na długie lata...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwarantuję ci że nie jest przekłamany. Kupiłem Brunoxa jakieś 6 lat temu, użyłem raz i jak się okazało o jeden raz za dużo.

 

miałem dokładnie tak sam ! Nie polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety Taiwan Tong Yang.

Też je w zeszłym roku zakładałem u siebie w passacie i pasowały bez problemu bez wielkich poprawek. Wiadomo odpowiednie zabezpieczenie przed korozją. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakiś namiar na te pasujące zamienniki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też niestety niedługo czeka wymiana błotników i mam pytanie ile mniej więcej powinien wziąć blacharz/lakiernik za wymianę dwóch błotników już pomalowanych+ zabezpieczenie antykorozyjne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie też niestety niedługo czeka wymiana błotników i mam pytanie ile mniej więcej powinien wziąć blacharz/lakiernik za wymianę dwóch błotników już pomalowanych+ zabezpieczenie antykorozyjne?

Ja sam pasowałem przed lakierowaniem, i sam będę zakładał, a za lakierowanie z podkładem epoxydowym zapłaciłem 600pln po znajomości.

Nie kupuj pomalowanych bo będzie różnica w kolorze na bank między nowym lakierem na błotniku a nastoletnim na aucie

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czeka mnie wymiana błotnika, znalazłem na allegro zamiennik, podobno najwyższej jakości, ocynkowany: https://allegro.pl/oferta/blotnik-lewy-do-passat-b6-05-10-lc9x-ocynkowany-8028483175
Pytanie czy warto bawić się w coś takiego czy może lepiej poszukać używanego i dać do lakierowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to raczej podobny do tego błotnika jak nie ten sam https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321321818210-6504_04_9540311Q-O18728-blotnik-przod.html. Po rabacie cena około 125 - 130 zł. Dobra podróba pasuje jak oryginał. Zrobić test czy ten czarny podkład nie schodzi pod wpływem nitro. Matowienie, na to cienko maks x2 podkład epoksydowy, podkład akrylowy, przygotowanie tzn zmatowienie po podkladowaniu. Oddanie do lakiernika, niech martwi się z doborem lakieru, bo te z allegro z kolorem nie będą tak pasowały no chyba że czarny itp. Po lakierowaniu warto od środka zabezpieczyć masą uszczelniającą i środkiem antykorozyjnym, i w ten sposób minimum 5lat spokoju. Chociaż ja jestem zwolennikiem zakupu używki pod warunkiem zdrowej!, samemu przygotować błotnik do lakierowania, istnieją podkłady z motipa w sprayu 2k i dają radę, jeśli ktoś nie ma pistoletu itp, i można potem pokusić się o lakierowanie u fachowca, i na koniec zabezpieczenie antykorozyjne błotniczka :)

Edytowane przez Tom-pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, a jak to jest z roznicami z przed lf i po lf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności