Skocz do zawartości
Gość Kisila

Xenony raz jeszcze ...

Rekomendowane odpowiedzi

Przed Liftem?

Passat B5 FL 2001r.

Też nie jest trudne :) Demontujesz zderzak (10 minut), demontujesz reflektory, wymieniasz palniki, montujesz reflektory, zakładasz zderzak... Całość zajmuje ok. godziny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:taksobie

 

proste.

 

tak się zastanawiam czy bez zdejmowania zderzaka nie da rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie. Lampy wychodzą do przodu - wysuwa się je. Jedyny ból to zdemontowanie tego dzyndzelka od otwierania maski. Te 10 minut to chyba żart - chyba że ktoś to codziennie ćwiczy. Mi zdemontowanie zderzaka zeszło dużej (30 min) mam światła dzienne a przewody porządnie pomocowane opaskami. Więc najpierw musiałem je porozcinać.

 

PS: skąd wiesz że ksenon ci się kończy - świeci na różówo ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedyny ból to zdemontowanie tego dzyndzelka od otwierania maski. Te 10 minut to chyba żart - chyba że ktoś to codziennie ćwiczy.

Nigdy nie demontowałem zamka od maski-strata czasu. Wystarczy wypiąć grill ze zderzaka i go odchylić. A sam zderzak trzyma się chyba na 10-12 śrubach (nie pamiętam dokładnie)-więc nie widzę problemu w tak krótkim czasie demontażu-jak wiesz, gdzie są śruby to szybko demontujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety nie. Lampy wychodzą do przodu - wysuwa się je. Jedyny ból to zdemontowanie tego dzyndzelka od otwierania maski. Te 10 minut to chyba żart - chyba że ktoś to codziennie ćwiczy. Mi zdemontowanie zderzaka zeszło dużej (30 min) mam światła dzienne a przewody porządnie pomocowane opaskami. Więc najpierw musiałem je porozcinać.

 

Ps: Skąd wiesz że ksenon ci się kończy - świeci na różówo ??

 

dokładnie tak.

Zmienił barwe na różową.

 

DO TEGO ZAPALA SIE NA 2 LUB 3 RAZEM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam szanowne grono, mam problem z moimi bi-xenonami, jak zakupiłem auto (miesiąc temu) to prawy nie za każdym razem się zapalał (wstawiony chiński) a lewy za każdym razem od soboty w którą myłem auto zrobiła się zamiana, ten co świecił za każdym razem teraz wcale nie chce się zapalić a ten co nie chciał zaskoczyć świeci za każdym włączeniem świateł. nigdy nie miałem xenonów w aucie i jest to dla mnie nowośc, czy ktoś mnie nakieruję jak i co sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, piszę w tym temacie bo mam problem z żarówkami a widzę że Panowie się znają na żarówkach xenonowych.

Od razu zaznaczam że ja nie mam o tym pojęcia a mam taki problem: Niedawno zakupiłem mojego passata z 99 roku z nieorginalnymi lampami przednimi, chciałem wymienić sobie żarówkę od długich świateł a tu patrze że są jakieś żarniki, zatkało mnie bo myślałem że są normalne żarówki, zamieszczam zdjęcia i proszę o pomoc: Jak się tego pozbyć i zamontować normalne żarówki ?

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

 

http://www.imagebam.com/image/b81726363735896

http://www.imagebam.com/image/0ed325363735917

http://www.imagebam.com/image/27dcbf363735938

http://www.imagebam.com/image/8bf2f6363735953

http://www.imagebam.com/image/52e2ff363735969

http://www.imagebam.com/image/c213a2363735990

Edytowane przez sj90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to sa zarowki H1 jak sie nie myle

stosuje sie je w lampach przeciwmgielnych lub drogowych

 

a ta samorobka co teraz masz dyskwalifikuje lampe

najlepiej bedzie jak zakupisz siebie nowe lampy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to fatalnie bo chciałem uniknąć kupna nowych lamp, na prawde nie da sie nic zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to fatalnie bo chciałem uniknąć kupna nowych lamp, na prawde nie da sie nic zrobić ?

Wymień żarówkę na taką samą (H1) i z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze że to nie są ksenony

a w ogóle można tak jezdzic czy dowód może poleciec przy kontroli niebieskich ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci zajrzy pod maskę i zobaczy opaski to jak najbardziej. Jak nie będziesz oślepiał (czyli miał prawidłowo ustawione światła mijania) to nie będa wnikać. Gorzej może być na przeglądzie przy próbie ustawienia świateł. Moim zdaniem te lampy to jakaś tuningowa chińszczyzna w której rozleciało się mocowanie soczewek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak ci zajrzy pod maskę i zobaczy opaski to jak najbardziej. Jak nie będziesz oślepiał (czyli miał prawidłowo ustawione światła mijania) to nie będa wnikać. Gorzej może być na przeglądzie przy próbie ustawienia świateł. Moim zdaniem te lampy to jakaś tuningowa chińszczyzna w której rozleciało się mocowanie soczewek.

 

tez dlatego polecam koledze zakup nowych lamp

moze niekoniecznie soczewki ale zwykle dobre lampy juz moze kupic za 200-250zl:fajny

i do tego bedzie zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnośnie nowych lamp to wysokiej jakości zamienniki będą dobre czy tylko orginały?

a może jakieś lampy typu clear ?

Edytowane przez sj90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod względem jakości oświetlenia kolejność jest taka:

W B5 przed liftingiem najlepiej świeci zdrowy oryginalny xenon, oryginalna zwykła lampa bez soczewki, później jest zamiennik depo bez soczewki, a na szarym końcu jest soczewka depo pod zwykłą żarówkę H7, która średnio świeci, ale dosyć ładnie wygląda.

Rozsądnie cenowo możesz trafić Depo bez soczewki w dobrym staniem lub ori lampę po regeneracji.

Ogólnie gdybyś kupił za dobrą kasę ori lampy bez soczewki i dał je do regeneracji, to wyszłoby relatywnie tanio i na pewno ładnie świeci.

A te lampy, które masz na aucie, to zapomnij że w ogóle ustawisz poprawnie. Próbowałem kiedyś takie ustawić koledze - to skończony szajs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem to samo w A6 pomogła wymiana jażników kupiłem tungsramy za 100 zł dwie sztuki D2S i miałem święty spokój i barwa super biała :) A i jeszcze jedno koledzy to nie są palniki czy żarniki tam nie nic nie pali a tym bardziej nie żarzy to są jażniki :)

Edytowane przez gutek2525

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, ale się uśmiałem teraz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to są jażniki :)
Z całym szacunkiem, ale się uśmiałem teraz :P

 

 

Nawet google zgłupiało ;>)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, że zadam zapewne idiotyczne pytanie, ale w moim passacie b5 FL 2001 AMX mam xenony czy bixenony? Jest soczewka, ale jak to rozróżnić? Ostatnio strasznie słabo świecą, ledwo widać jakiekolwiek światło, więc przydałoby się wymienić żarniki na początek. I teraz najważniejsze pytanie: czy żarniki z Forda Mondeo mk3 st220 będą pasowały do Passka? Wiem, że lampy kompletnie inne, ale czy żarnik da się przełożyć, bo mam takie na stanie, a szkoda wydawać kupę kasy jeżeli dałoby się po prostu wykorzystać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 2001 roku był ksenon, żarnik z mundka podejdzie do PAska, problem słabego świecenia jednak to nie głównie żarnik a zmatowiały reflektor.

 

Pozdrówki

marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności