Krawcol82 Zgłoś #121 Napisano 10 Listopada 2014 Przed Liftem?Passat B5 FL 2001r. Też nie jest trudne Demontujesz zderzak (10 minut), demontujesz reflektory, wymieniasz palniki, montujesz reflektory, zakładasz zderzak... Całość zajmuje ok. godziny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #122 Napisano 10 Listopada 2014 proste. tak się zastanawiam czy bez zdejmowania zderzaka nie da rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #123 Napisano 10 Listopada 2014 Niestety nie. Lampy wychodzą do przodu - wysuwa się je. Jedyny ból to zdemontowanie tego dzyndzelka od otwierania maski. Te 10 minut to chyba żart - chyba że ktoś to codziennie ćwiczy. Mi zdemontowanie zderzaka zeszło dużej (30 min) mam światła dzienne a przewody porządnie pomocowane opaskami. Więc najpierw musiałem je porozcinać. PS: skąd wiesz że ksenon ci się kończy - świeci na różówo ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #124 Napisano 10 Listopada 2014 Jedyny ból to zdemontowanie tego dzyndzelka od otwierania maski. Te 10 minut to chyba żart - chyba że ktoś to codziennie ćwiczy. Nigdy nie demontowałem zamka od maski-strata czasu. Wystarczy wypiąć grill ze zderzaka i go odchylić. A sam zderzak trzyma się chyba na 10-12 śrubach (nie pamiętam dokładnie)-więc nie widzę problemu w tak krótkim czasie demontażu-jak wiesz, gdzie są śruby to szybko demontujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TORENDES Zgłoś #125 Napisano 10 Listopada 2014 niestety nie. Lampy wychodzą do przodu - wysuwa się je. Jedyny ból to zdemontowanie tego dzyndzelka od otwierania maski. Te 10 minut to chyba żart - chyba że ktoś to codziennie ćwiczy. Mi zdemontowanie zderzaka zeszło dużej (30 min) mam światła dzienne a przewody porządnie pomocowane opaskami. Więc najpierw musiałem je porozcinać. Ps: Skąd wiesz że ksenon ci się kończy - świeci na różówo ?? dokładnie tak. Zmienił barwe na różową. DO TEGO ZAPALA SIE NA 2 LUB 3 RAZEM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolex_2004 Zgłoś #126 Napisano 10 Listopada 2014 Witam szanowne grono, mam problem z moimi bi-xenonami, jak zakupiłem auto (miesiąc temu) to prawy nie za każdym razem się zapalał (wstawiony chiński) a lewy za każdym razem od soboty w którą myłem auto zrobiła się zamiana, ten co świecił za każdym razem teraz wcale nie chce się zapalić a ten co nie chciał zaskoczyć świeci za każdym włączeniem świateł. nigdy nie miałem xenonów w aucie i jest to dla mnie nowośc, czy ktoś mnie nakieruję jak i co sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sj90 Zgłoś #127 Napisano 11 Listopada 2014 (edytowane) Witam, piszę w tym temacie bo mam problem z żarówkami a widzę że Panowie się znają na żarówkach xenonowych. Od razu zaznaczam że ja nie mam o tym pojęcia a mam taki problem: Niedawno zakupiłem mojego passata z 99 roku z nieorginalnymi lampami przednimi, chciałem wymienić sobie żarówkę od długich świateł a tu patrze że są jakieś żarniki, zatkało mnie bo myślałem że są normalne żarówki, zamieszczam zdjęcia i proszę o pomoc: Jak się tego pozbyć i zamontować normalne żarówki ? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. http://www.imagebam.com/image/b81726363735896 http://www.imagebam.com/image/0ed325363735917 http://www.imagebam.com/image/27dcbf363735938 http://www.imagebam.com/image/8bf2f6363735953 http://www.imagebam.com/image/52e2ff363735969 http://www.imagebam.com/image/c213a2363735990 Edytowane 11 Listopada 2014 przez sj90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #128 Napisano 11 Listopada 2014 to sa zarowki H1 jak sie nie myle stosuje sie je w lampach przeciwmgielnych lub drogowych a ta samorobka co teraz masz dyskwalifikuje lampe najlepiej bedzie jak zakupisz siebie nowe lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sj90 Zgłoś #129 Napisano 11 Listopada 2014 to fatalnie bo chciałem uniknąć kupna nowych lamp, na prawde nie da sie nic zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #130 Napisano 11 Listopada 2014 to fatalnie bo chciałem uniknąć kupna nowych lamp, na prawde nie da sie nic zrobić ? Wymień żarówkę na taką samą (H1) i z głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sj90 Zgłoś #131 Napisano 12 Listopada 2014 dobrze że to nie są ksenony a w ogóle można tak jezdzic czy dowód może poleciec przy kontroli niebieskich ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #132 Napisano 12 Listopada 2014 Jak ci zajrzy pod maskę i zobaczy opaski to jak najbardziej. Jak nie będziesz oślepiał (czyli miał prawidłowo ustawione światła mijania) to nie będa wnikać. Gorzej może być na przeglądzie przy próbie ustawienia świateł. Moim zdaniem te lampy to jakaś tuningowa chińszczyzna w której rozleciało się mocowanie soczewek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #133 Napisano 12 Listopada 2014 Jak ci zajrzy pod maskę i zobaczy opaski to jak najbardziej. Jak nie będziesz oślepiał (czyli miał prawidłowo ustawione światła mijania) to nie będa wnikać. Gorzej może być na przeglądzie przy próbie ustawienia świateł. Moim zdaniem te lampy to jakaś tuningowa chińszczyzna w której rozleciało się mocowanie soczewek. tez dlatego polecam koledze zakup nowych lamp moze niekoniecznie soczewki ale zwykle dobre lampy juz moze kupic za 200-250zl:fajny i do tego bedzie zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sj90 Zgłoś #134 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) odnośnie nowych lamp to wysokiej jakości zamienniki będą dobre czy tylko orginały? a może jakieś lampy typu clear ? Edytowane 12 Listopada 2014 przez sj90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #135 Napisano 12 Listopada 2014 Pod względem jakości oświetlenia kolejność jest taka: W B5 przed liftingiem najlepiej świeci zdrowy oryginalny xenon, oryginalna zwykła lampa bez soczewki, później jest zamiennik depo bez soczewki, a na szarym końcu jest soczewka depo pod zwykłą żarówkę H7, która średnio świeci, ale dosyć ładnie wygląda. Rozsądnie cenowo możesz trafić Depo bez soczewki w dobrym staniem lub ori lampę po regeneracji. Ogólnie gdybyś kupił za dobrą kasę ori lampy bez soczewki i dał je do regeneracji, to wyszłoby relatywnie tanio i na pewno ładnie świeci. A te lampy, które masz na aucie, to zapomnij że w ogóle ustawisz poprawnie. Próbowałem kiedyś takie ustawić koledze - to skończony szajs. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutek2525 Zgłoś #136 Napisano 13 Listopada 2014 (edytowane) Ja miałem to samo w A6 pomogła wymiana jażników kupiłem tungsramy za 100 zł dwie sztuki D2S i miałem święty spokój i barwa super biała A i jeszcze jedno koledzy to nie są palniki czy żarniki tam nie nic nie pali a tym bardziej nie żarzy to są jażniki Edytowane 13 Listopada 2014 przez gutek2525 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #137 Napisano 13 Listopada 2014 Z całym szacunkiem, ale się uśmiałem teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #138 Napisano 13 Listopada 2014 to są jażniki Z całym szacunkiem, ale się uśmiałem teraz Nawet google zgłupiało ;>) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #139 Napisano 13 Listopada 2014 Wybaczcie, że zadam zapewne idiotyczne pytanie, ale w moim passacie b5 FL 2001 AMX mam xenony czy bixenony? Jest soczewka, ale jak to rozróżnić? Ostatnio strasznie słabo świecą, ledwo widać jakiekolwiek światło, więc przydałoby się wymienić żarniki na początek. I teraz najważniejsze pytanie: czy żarniki z Forda Mondeo mk3 st220 będą pasowały do Passka? Wiem, że lampy kompletnie inne, ale czy żarnik da się przełożyć, bo mam takie na stanie, a szkoda wydawać kupę kasy jeżeli dałoby się po prostu wykorzystać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #140 Napisano 13 Listopada 2014 w 2001 roku był ksenon, żarnik z mundka podejdzie do PAska, problem słabego świecenia jednak to nie głównie żarnik a zmatowiały reflektor. Pozdrówki marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach