Skocz do zawartości
PersoN

Jak zdiagnozować czy turbo bierze olej ??

Rekomendowane odpowiedzi

tak, ja tak zrobilem u siebie przy remoncie silnika bo turbo tez mialo delikatne luzy. U mnie lalo w tlumnik po 2 min było wszystko jasne i przy okazji sie dowiedzialem dlaczego jak byl zimny tak mocno dymil na bialo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ,a którą wtyczkę odłączyć aby auto nie odpaliło a rozrusznik chodził, aby wytworzyło się cieśninie w układzie olejowym ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2. Niewielki luz wzdłużny

 

Zobacz na osłonę termiczną pod wirnikiem, na której jest pełno nagaru, a nagar tworzy się ze spalonego oleju, więc Twoje turbo puszcza na wydech. Do wymiany uszczelniacze, ale zapewne łożyskowanie też bo uszczelniacz z sam siebie nie puści - musi być luz na panewce. Masz ją na wierzchu, więc oddaj do zakładu niech uszczelnią i wyważą - daj samą korę będzie to mniej kosztowało a turbo będzie jak nowe.

 

Panowie ,a którą wtyczkę odłączyć aby auto nie odpaliło a rozrusznik chodził, aby wytworzyło się cieśninie w układzie olejowym ?

 

Tą czarną 3 pinową obok wtyczki do wtrysku sterującego. Jest od czujnika obrotów wału i auto nie odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tą wtyczkę chodzi ??

 

wtyczka.jpg

 

OK sprawa załatwiona turbo zregenerowane założone w poniedziałek zmienię olej to zrobię logi i wrzuce

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

zawsze można da cturbine do regeneracji gdyby to była ostatecznośc a zawsze to lepsze niz kupowac nową a do tego polecam fajną firmę z Mielca Turbor i daja gwarancję a do tego można z nimi współpracować na terenie całego kraju tu możecie coś wiecej poczytać

http://turbosprezarki.info/oferta-regeneracja.html

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toż to masakra, turbo wstaje praktycznie przy 2500rpm, przepływka mało mierzy. Nie masz przypadkiem przypchanego katalizatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jest przypchany wcześniej brało turbo olej może coś tam pozaklejane jest ale nie wiem jak to sprawdzić i czy zapchany katalizator aż ma taki wpływ na wstawanie turbo

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego wywal calkowicie kata i sam odczujesz roznice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisałem przecież kilka postów wcześniej, że po regeneracji zawsze będzie słabo wstawać, bo tak ustawiają sztangi. kolejna sprawa to słabe wykonanie części zamiennych. większa waga wirników = większy lag, ale po dobrym ustawieniu sztangi będzie to jakoś jeździć. katalizator wytnij i sprzedaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
turbo już zregenerowane zobaczymy jak się będzie sprawować tylko słabo z dołu

 

 

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_136637.html

Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/hatsnare_136640.html

 

Ja bym podkręcił sztangę o jeden obrót nakrętki. Wypełnienie N75 nawet 60% nie osiąga. Skróć sztangę i zrób logi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym podkręcił sztangę o jeden obrót nakrętki. Wypełnienie N75 nawet 60% nie osiąga. Skróć sztangę i zrób logi .

 

 

A takie pytanie jaki wpływ ma ogranicznik sztangi na prace turbo ?

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A takie pytanie jaki wpływ ma ogranicznik sztangi na prace turbo ?

 

Odpowiada za to by kierownice nie zamknęły się zbyt szczelnie tzn. że mogły by zamknąć wydech.

 

Czyli skrócić sztangę ??

 

Skróć sztangę o półtora-dwa pełne obroty, tak by przy 4tyś obr mieć ~75% wypełnienia zaworu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki jak zrobię to wrzucę logi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpowiada za to by kierownice nie zamknęły się zbyt szczelnie tzn. że mogły by zamknąć wydech.

 

ma wpływ na "wstawanie" turbo ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma wpływ na "wstawanie" turbo ?

 

Ma i to znaczny. Zbyt duża szczelina i jest lag, zbyt mała zatkany wydech

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

ostatnio passek 1.8T mocno kopci z rana (na rozgrzanym silniku juz mniej) , byłem u mojego mechanika i powiedział mi że w rurze wydechowej czy tam dolocie juz nie pamietam ,mam olej i diagnoza turbo puszcza olej . Czy muszę dawać turbo doregeneracji jak nic mi się z nim nie dzieje ? , normalnie jeżdzi nie ma żadnej róznicy , nie można jakoś to uszczelnić ? po co mam naprawiać turbinę jak działa ok tylko bierze olej ? , nie znam się na tym dlatego proszę o radę . Dodam że oleju wibitnie dużo nie muszę dolewać , średnio co 1000 km jedna szklaneczka oleju .

Edytowane przez Adamus2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zakopci z rana to raczej uszczelniacze zaworowe, lub może być tak że turbo puszcza w wydech ale to by kopcił pod "butem".

Masz olej w dolocie (to zjawisko nadzwyczaj naturalne, jeżeli jest w niewielkiej ilości).

2L na 10tyś to jeszcze nie tragedia, u mnie jest tak samo.....regenerowałem turbo bo brał 4L na 10tyś.

Dolewam i nic nie kombinuje a i oprócz regeneracji turbo to nic z tym więcej nie zrobisz.

Jak deptasz w podłogę to nie ma bata żeby nie wypił sobie trochę oleju, jak to mówią: turbo żyje-turbo pije:hyhy

Jaki olej jest zalany?

Edytowane przez marecki3575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to znaczy kopci pod butem ? , olej mam castrola 10W40 , 3 miesiące temu wymieniałem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to znaczy kopci pod butem ? , olej mam castrola 10W40 , 3 miesiące temu wymieniałem .

 

Olej mega muł jak do tego silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności