Skocz do zawartości
kownas19

Dziwne drgania przy mocnym przyspieszaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wieslaw70

Witam. Dziś wymieniono mi wahacze i końcówkę drążka. Kiedy rozpędzilem się na autostradzie do 110, auto zaczęło drżeć(kierownica). Przed wymianą tego nie było. Co może być przyczyną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dziś wymieniono mi wahacze i końcówkę drążka. Kiedy rozpędzilem się na autostradzie do 110, auto zaczęło drżeć(kierownica). Przed wymianą tego nie było. Co może być przyczyną ?

 

Po wymianie wahaczy konieczne jest ustawienie zbieżności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam podobny problem z tym drganiem...czy moze to byc od zurzytych poduch.....jest jakis sposób zaey wykluczyc dwumas jako przyczyne??

U mnie w Golfie w AFNie (150km/300nm) jak mi się trochę zapiekły kierownice w turbinie przy bucie w podłodze i doładowaniu przekraczającym zadane 1,3 bara odzywała się dwumasa właśnie takim drganiem. Po wymianie na jednomasę problemu nie ma. Ewidentnie wysokie doładowanie i but powodowały drgania. Tylko że ja mam wskaźnik doładowania więc widzę ile dmucha na bieżąco ( ogólnie wskaźnika nie polecam, bo człowiek przy każdym butowaniu zamiast patrzeć na drogę mimowolnie patrzy na wskaźnik doładowania :D)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem jak koledzy, znajomy polecił mi wymiane opon na letnie ale sprawa nadal istnieje radzicie szukać przyczyny jak przeczytałem na przegub wewnętrzny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wymianie wahaczy konieczne jest ustawienie zbieżności.

 

Nie dokońca jak wymieniasz same wachacze to nic nie trzeba ustawiać

Ale jak wymieniasz końcówki to tak i owszem:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie dokońca jak wymieniasz same wachacze to nic nie trzeba ustawiać

Ale jak wymieniasz końcówki to tak i owszem:jasne

Jeśli wymieniasz wahacz na tą samą firmę jaką masz może być tak, że pasuje, ale jak zmienisz z Febi na Lemfordera to mogą się nieznacznie różnić długością i zbieżność trzeba będzie zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nadal szukam przyczyny drgań, Zmieniłem dwumase na sztywne koło valeo bo drgania miały pochodzic od sprzęgła lecz to nie to. Jakis rok temu mialem regenerwane pompowtryski, dlatego tez wykluczam. Nie wiem co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WItam ja mam prawie że podobny problem. Chodzi o to że od ok 2200 do ok 3000 obr silnik jak by własnie miał drgania po 3tys tak jak by pracuje równiej, ciszej.. Czy takie objawy to też moze dwumas, czy poduchy ? Czy moze coś innego.. Auto nie było chipowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem u siebie takie przyczyny i okazalo sie jeden wtrysk do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi o to że od ok 2200 do ok 3000 obr silnik jak by własnie miał drgania po 3tys tak jak by pracuje równiej, ciszej.. Czy takie objawy to też moze dwumas, czy poduchy ?

dwumase powinieneś wyczuć przy gaszeniu ( takie bujnięcie ), na kanał go i zobacz poduchy. Jesteś pewny, że to silnik drga? Mi się dzieje podobnie, ale wydaje mi się, że to tłumik, że gumy już się wysłużyły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny że to silnik.. poprostu usłyszałem zmiane dzwieku powyzej 3tys. Jest jeszcze jedna sprawa, ponieważ przy dodawaniu gazy strasznie drży lewarek od zmiany biegów i wydaje denerwójący dzwięk.. I wydaje mi sie że te objawy moga byc przyczyna zuzytych poduszek.. a Wy jak myślicie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ponieważ przy dodawaniu gazy strasznie drży lewarek od zmiany biegów i wydaje denerwójący dzwięk..

tak, to jest zużyta poduszka pod skrzynią biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Acha czyli w sobote zabieram się do roboty.. Jak zrobie dam znać czy się poprawiło. Dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wymieniłem jedną poduche pod skrzynia, bo druga wydaje się być dobra, ale drgania drązka zmiany biegów nie ustały.. ;/ Co jeszcze moze wywoływac takie objawy ? Czy może jeszcze jednak zmienic tę druga poduche ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ,ostatnio zauwazylem ze przy mocniejszym dodaniu gazu np.na biegu 4 przy okolo 60km/h, trzesie-drga jakby cala buda lub silnik ,wystepuje to na 3,4,5 biegu odpowiednio do roznych predkosci ,co moze byc przyczyna ,autko ma 222 tys, poduchy jeszcze ori z tego co widzialem

 

Witam.Czy ktoś na 100% uporał się z tym drganiem auta.Jestem posiadaczem Passata B5 1.9 tdi AHU 90kM wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasą luc a auto jak drgało tak drga w zakresie obrotów 0d 1800do 2500 praktycznie na każdym biegu od 2-5.Wczoraj sprawdzałem przeguby wewnętrzne jeden ma większy luz od drugiego,ale luz ten jest mało wyczuwalny może pionowo jak go szarpałem to może w granicach 2do3mm i czy to miało by wpływ na drganie autem przy przyspieszaniu.Drga mi nawet na 2 biegu jak mocniej wcisne pedał gazu ,zaznaczę jeszcze że passat ma przejechane 270tys pali na dotyk pracuje równo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem jak mi pompa wtryskowa odmówiła posłuszeństwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam odwrotność tu opisanych sytuacji, gdy auto ciągnie na którymkolwiek biegu to wszystko jest ok, ale wystarczy że wyrzucę na luz i pomiędzy 120/90 km/h czuć drżenie na kierownicy. Cóż to może być za przyczyna takiej anomalii????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Czy ktoś na 100% uporał się z tym drganiem auta.Jestem posiadaczem Passata B5 1.9 tdi AHU 90kM wymieniłem kompletne sprzęgło z dwumasą luk a auto jak drgało tak drga w zakresie obrotów 0d 1800do 2500 praktycznie na każdym biegu od 2-5.Wczoraj sprawdzałem przeguby wewnętrzne jeden ma większy luz od drugiego,ale luz ten jest mało wyczuwalny może pionowo jak go szarpałem to może w granicach 2do3mm i czy to miało by wpływ na drganie autem przy przyspieszaniu.Drga mi nawet na 2 biegu jak mocniej wcisne pedał gazu ,zaznaczę jeszcze że passat ma przejechane 270tys pali na dotyk pracuje równo.

 

Wymieniłem najpierw przegub wewnętrzny który po wyjęciu z opakowania miał większy luz niż ten stary,więc kupiłem półosie kompletne z rozbitka pan zatwierdzał że mają 170 tys przebiegu założyłem no i klapa!Passat jak drgał przy przyspieszaniu tak drga,czyli to nie wina przegubów chyba że te "nowe'' półosie też są w takim samym stanie.Już mi ręce opadają co to może być???Proszę o jakieś sugestie i porady gdzie szukać problemu, czy to pompa czy wtryski?

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie to samo jest dalej a nawet jeszcze gorzej drga nawet na postoju czy to poduchy czy bardziej prawdopodobne jest ze dwumasa sie konczy , jak ja sprawdzic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pasekmaciek

znalalzlem wątek jak gościu mial podobny problem z drganiami i wymienil wiazkie pompowtryskiwaczy i przeszlo. ja tez mam problem z drganiami podczas przyspieszania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności