klasycznymaster Zgłoś #1 Napisano 21 Lutego 2012 (edytowane) Witam, Mam pytanie: Czy koncowka drazka jesli ma jakis luz (na podnosniku minimalnie lapiac za kolo lewo-prawo) moze strzelac przy gwaltownym ruszaniu? jak rusze dynamicznie to stuka cos od przeciazen.jak ruszam normalnie miejsko cisza..mam naderwana gumke na koncowce prostego wahacza dolnego ale obstawiam ze to nie wahacz bo nie wydaje dzwiekow zadnych tylko przy szybkim ruszaniu jest jakies 1 pukniecie. Edytowane 21 Lutego 2012 przez klasycznymaster Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #2 Napisano 21 Lutego 2012 Może być to wachacz, jak również poduszka silnika jak i skrzyni biegów. Trudno powiedzieć, najlepiej wjedź na kanał i od dołu zobaczysz to i owo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #3 Napisano 21 Lutego 2012 Kolego sprawdź czy nie masz wybitych sworzni na dolnych wahaczach bo ja tak miałem jakiś miesiąc temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomass88 Zgłoś #4 Napisano 21 Lutego 2012 ..mam naderwana gumke na koncowce prostego wahacza dolnego ale obstawiam ze to nie wahacz bo nie wydaje dzwiekow zadnych tylko przy szybkim ruszaniu jest jakies 1 pukniecie. Ja też tak miałem. Wymieniłem 2 razy końcówkę drążka kierowniczego (na gwarancji), bo oprócz tego jeszcze były luzy na kierownicy. Dopiero wymiana górnego tylniego wahacza przyniosła skutek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 21 Lutego 2012 moze to tez byc gora amortyzatora a rownie dobrz moga ci pukac luzne rzeczy w schowku chlopie wez auto na kanal brecha w dlon i szukaj luzu a nie zadawaj takich pytan ! to ze masz zerwana gume nie znaczy ze bedzie pukac zaraz kazdy bedzie pisal co on to nie mial za problemy co nie wymienil a ty bedziesz mial kisiel w glowie . auto na kanal i szukaj luzu zrob tez test z kolega auto na plaskiej drodze kolega buja mocno autem na boki a ty trzymaj za drazek stabilizatora sprawdzisz w ten sposob drazki i gumy stabilizatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #6 Napisano 22 Lutego 2012 wojta - nie puka! est tylko stuk od naprężeń przy dynamicznym przepinaniu biegow.. poduszki i lapy skrzyni sprawdzoone..dolny prosty wahacz jak mowie mam naderwana gume a drazek ma chyba luz..fakt jak dzialaja prawa fizyki i dostanie obciazenia to moze ten maly luz byc wiekszy tylko czy dobity drazek moze od naprezen stukac (stukac nie podczas jazdy na nierownosciach) tylko przy ruszaniu..czy wahacz dolny poza pukaniem (ktorego nie slychac wogole) moze pod obciazeniem stukac? dziek jest taki jakby byla zerwana tuleja wahacza np w golfie 4 - dynamiczny start -- 1 stuk od naprzezen jakby o belke walilo na zerwanej tylnej tulei wahacza...nie wiem jak to opisac..jak wymienie drazek i 2 w gratisie bo i tak zbieznosc trzeba bedzie zrobic to wydatek poki co w bloto bo poza dzwiekiem nie ma zadnych obiawow ubocznych.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 22 Lutego 2012 malem dwa przypadki focus drazek stabilizatora , laguna poduszki amora jesli chodzi o inne podobne kia ceed stuka w czasie jazdy problem rozwiazany po wykreceniu kazdej sruby sanek i wkreceniu ponownie a przed wystarczy przesmarowac problem znika ,wiec stuk nie musi powodowac wywalone zawieszenie tyko popuszczone Hyundai i10 stuk ale nie jeden tylko jakby z karabinu przy dynamicznym ruszeniu ( jesli mozna to tak nazwac przy silniku 1.2) wykrecic i wkrecic sruby wachacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klasycznymaster Zgłoś #8 Napisano 22 Lutego 2012 czytam i czytam i podobne objawy pisza ze sa jak skonczy sie ktoras z poduszek silnika:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach