Rad8k Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2012 Witam, Mam pytanie czy do tego BOV-a mozna gdzieś kupić inne sprężynki? Bo wydaje mi się ze u mnie na małym tłoku jest za słaba. (Ew. czy spręzyna z ori. DV-bosch by podeszła?) Dodam ze jest to ten starszy model propera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #2 Napisano 17 Lutego 2012 Sprężyna od DV-ki wydaje mi się, że jest słabsza niż w ProPerfekcie. Ja mam u siebie założonego i jest ok (dołądowanie 1,7 bara w peaku i 1,3-1,4 stałego). A czemu uważasz, że za słabe są te sprężynki - jakie masz objawy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rad8k Zgłoś #3 Napisano 17 Lutego 2012 Falują mi obroty na jałowym, nie mocno bo vag pokazuje około 40obr/min , ale na DV równo trzymał obroty wiec na BOV tez powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #4 Napisano 18 Lutego 2012 Obroty nie powinny zdecydowanie falować. Wiesz co, nie będę z fusów wróżył - nie jestem specem w tym temacie, ale ta sprężyna musiała by być na prawdę słaba żeby na wolnych obrotach nie trzymać ciśnienia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rad8k Zgłoś #5 Napisano 18 Lutego 2012 A orientujesz się czy properfekt oferuje inne spreżynki? czy trzeba sobie chałupniczo dorobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #6 Napisano 18 Lutego 2012 Z tego co wiem to ProPerfect nie ma w ofercie "zastawów naprawczych" - sprzedają gotowe produkty i tyle. Także rzeźba w wymianę sprężynek to raczej w swoim zakresie. A może spróbować BOV-a innej firmy ?? Ja kupiłem ProPerfect bo był dedykowany do 1.8T - i jak narazie nie mam zastrzeżeń. Widzę w opisie, że masz inne wozidło więc może inny BOV ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rad8k Zgłoś #7 Napisano 19 Lutego 2012 No coż to trzeba będzie rzeźbić ;/ ,a co do samochodu to też mam 1.8T tylko że w Audi A4 (B5) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #8 Napisano 24 Lutego 2012 wywal bova, zamontuj ori DVa i zapomnij o problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chmielu80 Zgłoś #9 Napisano 24 Lutego 2012 (edytowane) the.wolf ja wolał bym ori DV ale średnio raz na 1,5 miesiąca musiałem nową kupować - padały jak muchy.... Wiem, że temat BOV-a w 1.8T temat rzeka - dużo czytałem na forum o tym - Ty też z tego co pamiętam walczyłeś z tematem, Marecek podobnie ja Ty teraz polecał ori DV Mi natomiast problem się skończył po zamontowaniu BOV-a.... Żadnych problemów z wolnymi obrotami, czy z niczym innymi. Wiec nie wiem jak to do końca jest z tym BlowOff-em w 1.8T A... dodam, że DV-ki miałem z S3 (BAM). Edytowane 24 Lutego 2012 przez Chmielu80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2012 A mógłbyś kolego Chmielu80 podać którego BOV'a wrzuciłeś do swojego AWT ? I może jakiś mały How To dla lamera w tym temacie No i oczywiście jakie masz odczucia organoleptyczne w momencie upuszczania gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waw22 Zgłoś #11 Napisano 17 Maja 2012 Skoro ori DV padają, a Ty nie kupiłeś BOVa dla "PPPSSSssssssst!" to nie łatwiej zainwestować w DV Forge'a? Nie jestem specjalistą, ale z tego co mi wiadomo to są porządnie wykonane, metalowe i z dożywotnią gwarancją - proszę mnie poprawić w razie czego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #12 Napisano 21 Maja 2012 tylko ze trzeba serwisowac te forge. co do ori DV z liteka N na koncu. Wiem ze zdaja egzamin przy doladowaniu 1.1. bara, wiec nie mam pojecia czemu u Ciebie padają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seknok Zgłoś #13 Napisano 21 Maja 2012 (edytowane) Witam, ponieważ nie mogę zakładać nowego tematu chciałem się tutaj dopisać z moim pytaniem. Przymierzam się do zakupu wtrysków 380-tek do paska. Chciałbym zapytać czy zakup wtrysków od s3 lub TTki będzie się wiązał z przerobieniem listwy czy będzie wszystko pasowało P&P? Wiem że można znaleźć wątki na forum z tym związane ale trafiłem na temat eryka w którym autor pisze, że listwa została przerobiona. Zacząłem się zastanawiać i chciałem rozwiać swoje wątpliwości. Mam też na oku taką aukcję ( rzut mokrym beretem od mojej chaty ) http://allegro.pl/listing.php/search?string=wtryski+380cc&category=0&description=1&sg=0 Jeździły wcześniej w octavii, czy jest szansa że będą pasowały bez żadnych przeróbek? Edytowane 21 Maja 2012 przez seknok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #14 Napisano 23 Maja 2012 Podane przez Ciebie nie pasują. Jak dla Ciebie (nie robiąc nikomu reklamy) to coś takiego na pewno podejdzie P&P: http://allegro.pl/audi-a3-s3-tt-1-8t-225km-bam-wtryski-06a906031bc-i2305147347.html Cena wysoka ale jak się nie spieszy to trafiają się tańsze aukcje, ja kupiłem wczoraj za 400zł Przy 3 barach dają 380-390cc ale widzę, że Ty masz AEB więc regulator 4 barowy co da Ci ok 420cc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seknok Zgłoś #15 Napisano 24 Maja 2012 Thx Kaniol za pomoc i rozwianie wszelkich wątpliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waw22 Zgłoś #16 Napisano 13 Lipca 2012 Trochę nie w temacie, ale nie moge jeszcze zakładać nowych tematów także liczę na wyrozumiałość. Na zdjęciu zaznaczyłem rurkę idącą do puchy filtra, czy może mnie ktoś oświecić co to jest? Przymierzam się do stożka, a nie wiem co zrobić z tą rurką, z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość resi Zgłoś #17 Napisano 13 Lipca 2012 po co Ci stożek ? jeśli masz przepływomierz to go tylko zabijesz i narobisz sobie wydatków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waw22 Zgłoś #18 Napisano 13 Lipca 2012 Oczywiście że mam przepływomierz, jednak warto wiedzieć pomijając fakt kombinacji przy dolocie czym jest ta rurka, za co odpowiada. Generalnie a propos przepływek i ich żywotności to to jest moja trzecia przepływka na zwykłym airboxie, a ponoć gąbkowe filtry z górnej półki wcale nie tracą na zdolności filtracji. Wracając do mojego offtopu, jednak chciałbym wiedzieć czym jest ta rurka wchodząca do airboxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #19 Napisano 24 Lipca 2012 czy może mnie ktoś oświecić co to jest To jest rurka pobierająca powietrze to SAI. Ogólnie możesz wyp******ić całą pompę, nic nie stracisz, nic nie zyskasz, może jedynie miejsce dla rury jakbyś w przyszłości chciał zakładać fmic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach