Skocz do zawartości
Rad8k

BOV ProPerfekt II

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie czy do tego BOV-a mozna gdzieś kupić inne sprężynki?

Bo wydaje mi się ze u mnie na małym tłoku jest za słaba. (Ew. czy spręzyna z ori. DV-bosch by podeszła?)

Dodam ze jest to ten starszy model propera

2gtuukj.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprężyna od DV-ki wydaje mi się, że jest słabsza niż w ProPerfekcie.

Ja mam u siebie założonego i jest ok (dołądowanie 1,7 bara w peaku i 1,3-1,4 stałego).

A czemu uważasz, że za słabe są te sprężynki - jakie masz objawy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Falują mi obroty na jałowym, nie mocno bo vag pokazuje około 40obr/min , ale na DV równo trzymał obroty wiec na BOV tez powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obroty nie powinny zdecydowanie falować.

Wiesz co, nie będę z fusów wróżył - nie jestem specem w tym temacie, ale ta sprężyna musiała by być na prawdę słaba żeby na wolnych obrotach nie trzymać ciśnienia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A orientujesz się czy properfekt oferuje inne spreżynki? czy trzeba sobie chałupniczo dorobić xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to ProPerfect nie ma w ofercie "zastawów naprawczych" - sprzedają gotowe produkty i tyle.

Także rzeźba w wymianę sprężynek to raczej w swoim zakresie.

A może spróbować BOV-a innej firmy ??

Ja kupiłem ProPerfect bo był dedykowany do 1.8T - i jak narazie nie mam zastrzeżeń.

Widzę w opisie, że masz inne wozidło więc może inny BOV ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No coż to trzeba będzie rzeźbić ;/

,a co do samochodu to też mam 1.8T tylko że w Audi A4 (B5)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wywal bova, zamontuj ori DVa i zapomnij o problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

the.wolf ja wolał bym ori DV ale średnio raz na 1,5 miesiąca musiałem nową kupować - padały jak muchy....

Wiem, że temat BOV-a w 1.8T temat rzeka - dużo czytałem na forum o tym - Ty też z tego co pamiętam walczyłeś z tematem,

Marecek podobnie ja Ty teraz polecał ori DV

Mi natomiast problem się skończył po zamontowaniu BOV-a....

Żadnych problemów z wolnymi obrotami, czy z niczym innymi.

Wiec nie wiem jak to do końca jest z tym BlowOff-em w 1.8T :/

 

A... dodam, że DV-ki miałem z S3 (BAM).

Edytowane przez Chmielu80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

A mógłbyś kolego Chmielu80 podać którego BOV'a wrzuciłeś do swojego AWT ? I może jakiś mały How To dla lamera w tym temacie :) No i oczywiście jakie masz odczucia organoleptyczne w momencie upuszczania gazu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro ori DV padają, a Ty nie kupiłeś BOVa dla "PPPSSSssssssst!" to nie łatwiej zainwestować w DV Forge'a? Nie jestem specjalistą, ale z tego co mi wiadomo to są porządnie wykonane, metalowe i z dożywotnią gwarancją - proszę mnie poprawić w razie czego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze trzeba serwisowac te forge.

 

co do ori DV z liteka N na koncu. Wiem ze zdaja egzamin przy doladowaniu 1.1. bara, wiec nie mam pojecia czemu u Ciebie padają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ponieważ nie mogę zakładać nowego tematu chciałem się tutaj dopisać z moim pytaniem. Przymierzam się do zakupu wtrysków 380-tek do paska. Chciałbym zapytać czy zakup wtrysków od s3 lub TTki będzie się wiązał z przerobieniem listwy czy będzie wszystko pasowało P&P? Wiem że można znaleźć wątki na forum z tym związane ale trafiłem na temat eryka w którym autor pisze, że listwa została przerobiona. Zacząłem się zastanawiać i chciałem rozwiać swoje wątpliwości.

 

Mam też na oku taką aukcję ( rzut mokrym beretem od mojej chaty :) )

 

http://allegro.pl/listing.php/search?string=wtryski+380cc&category=0&description=1&sg=0

 

Jeździły wcześniej w octavii, czy jest szansa że będą pasowały bez żadnych przeróbek?

Edytowane przez seknok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podane przez Ciebie nie pasują.

Jak dla Ciebie (nie robiąc nikomu reklamy) to coś takiego na pewno podejdzie P&P:

 

http://allegro.pl/audi-a3-s3-tt-1-8t-225km-bam-wtryski-06a906031bc-i2305147347.html

 

Cena wysoka ale jak się nie spieszy to trafiają się tańsze aukcje, ja kupiłem wczoraj za 400zł

 

Przy 3 barach dają 380-390cc ale widzę, że Ty masz AEB więc regulator 4 barowy co da Ci ok 420cc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thx Kaniol za pomoc i rozwianie wszelkich wątpliwości :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie w temacie, ale nie moge jeszcze zakładać nowych tematów także liczę na wyrozumiałość. Na zdjęciu zaznaczyłem rurkę idącą do puchy filtra, czy może mnie ktoś oświecić co to jest? Przymierzam się do stożka, a nie wiem co zrobić z tą rurką, z góry dziękuję za pomoc :)

 

VWvHX.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość resi

po co Ci stożek ? jeśli masz przepływomierz to go tylko zabijesz i narobisz sobie wydatków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że mam przepływomierz, jednak warto wiedzieć pomijając fakt kombinacji przy dolocie czym jest ta rurka, za co odpowiada. Generalnie a propos przepływek i ich żywotności to to jest moja trzecia przepływka na zwykłym airboxie, a ponoć gąbkowe filtry z górnej półki wcale nie tracą na zdolności filtracji.

Wracając do mojego offtopu, jednak chciałbym wiedzieć czym jest ta rurka wchodząca do airboxa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy może mnie ktoś oświecić co to jest

 

To jest rurka pobierająca powietrze to SAI.

Ogólnie możesz wyp******ić całą pompę, nic nie stracisz, nic nie zyskasz, może jedynie miejsce dla rury jakbyś w przyszłości chciał zakładać fmic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności