yksi Zgłoś #121 Napisano 15 Stycznia 2016 Dzięki za info lecz myslałem o czyms takim lub podobnym http://allegro.pl/promocja-tester-diagnost-vag-506m-kkl-can-uds-pl-i5630781547.html dużo tego na rynku a chciałbym z doświadczenia forumowiczów dowiedziec się który wart swojej ceny i przedewszystkim czy funkcjonalny i sobie z nim bez problemu poradzę.Wolę kupic coś lepszejszego niz za mniej produkt robiony malutkimi rączkami:noniebardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #122 Napisano 15 Stycznia 2016 dużo tego na rynku a chciałbym z doświadczenia forumowiczów dowiedziec się który wart swojej ceny i przedewszystkim czy funkcjonalny i sobie z nim bez problemu poradzęnie wiem czy zaglądałeś do tego tematu bo tam się wypowiadają odnośnie interfejsów http://forum.vw-passat.pl/threads/3825-Interfejs-OBDII-jaki-wybrac , a jak coś to dużo bardzo ludzi poleca sprzęt kupowany tutaj i jak coś to tam ci nawet doradzą http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #123 Napisano 15 Stycznia 2016 Dzięki za info lecz myslałem o czyms takim lub podobnym http://allegro.pl/promocja-tester-di...630781547.html dużo tego na rynku a chciałbym z doświadczenia forumowiczów dowiedziec się który wart swojej ceny i przedewszystkim czy funkcjonalny i sobie z nim bez problemu poradzę.Wolę kupic coś lepszejszego niz za mniej produkt robiony malutkimi rączkami No to zapomnij o tym wynalazku... Kupujesz kabel od Viaken.pl do tego ściągasz z neta program Vag com 311 i robisz wszystko co się da zrobić Vagiem w Twoim aucie. Testery są dobre do odczytu i kasowania błędów zazwyczaj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yksi Zgłoś #124 Napisano 15 Stycznia 2016 Dziękuje za wyczerpujacą odpowiedź , o coś takiego mi chodziło ,mój "problem" uważam za zamknięty - ma byc o spalaniu nie VAG-u Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #125 Napisano 15 Stycznia 2016 Ja do pracy ma 2,5 km więc jazda "w około komina". Jako, że nie mam kompa to spalanie liczę po litrach na dystrybutorze. Wychodzi 9-10l/100km. Koników troszkę więcej niż w serii więc tak ma być i już. Ostatnio zrobiłem trasę ponad 200 km i w dodatku z "zamarzniętym" serwem, więc non stop z lekko hamującym samochodem, wyszło 7l/100km. Z moich obserwacji po 3 latach jeżdżenia pasiorem AVB apetyt w zimie 9l czy 10l w mieście to norma. Latem zaś 7l-8l. W trasie czasami da się lekko zejść poniżej 6l/100km. Ten wpis należałoby oprawić w ramkę! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yksi Zgłoś #126 Napisano 19 Stycznia 2016 http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/volkswagen/passat/b5/kombi/silnik-diesla-1.9-tdi-101km-1999-2005/ bez ramki dla uzupełnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yksi Zgłoś #127 Napisano 20 Stycznia 2016 Trochę dziwna sytuacja ze przy takiej temp 60 stopni spalanie na postoju jest takie samo jak przy rozgrzanym silniku Nie dawało mi to spokoju więc sprawdziłem wczoraj: -3 st w garazu silnik odpalony spalanie 0,5 , po minucie już 0,4 ,po 5 min. na obrotach 4500 spalanie 5,2 (termostat zakupiłem i jednak będę wymienial na dniach,bo z tego co czytałem na forum banalnie prosty nawet na takie warunki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #128 Napisano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Podczepiam sie pod temat...1,9tdi atj spalanie obecnie 12,6l/100km. Na vagu wyswietla tylko blad egr,a czujnik temperatury wymienilem i jest ok. Od czego zaczac sprawdzanie? Edytowane 22 Stycznia 2016 przez R@lph Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #129 Napisano 22 Stycznia 2016 Korekcje pompek, bipy, synchro rozrządu, termostat. Spalanie rzeczywiście masz kosmiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slawioster Zgłoś #130 Napisano 4 Czerwca 2016 Witam też mnie trapi dość wysokie spalanie, niby w trasie spala około 7 ltr ale już po mieście ( bez większych korków) spalanie sięga 11 ltr .Myślę że nawet jak na automat to dużo , pompki były sprawdzane i ustawiane , wydaję mi się ,że mam problem z czujnikiem temperatury przestał mi pokazywać temperaturę , założyłem używkę teraz wskazanie jest ok ale załącza mi wentylator ten od klimy ( klima jest na eco) a wentyl pracuje . Może to być przyczyna takiego spalania , mam interfejs ale program polski vag nie pokazuje chyba temperatury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #131 Napisano 4 Czerwca 2016 Polecam zakup czujnika w ASO, sto parę złotych szybko się zwraca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #132 Napisano 31 Lipca 2016 Moj avb srednio pali OK. Od 4,2 do 5,0l. Na postoju 0,5l/h .Wczoraj zatankowalem I weszlo 70l na podwyzszeniu. Jutro wrzucę zdj. Lub film na yt. Głównie robię dłuższe trasy takie ok 100KM i prędkość zróżnicowana od 70KM/h do 140 w porywach i bardzo lekkim gazem, te silniki ogólnie bardzo mało palą pod warunkiem że jedzie się nimi plynnie,stałą prędkością. A i bym zapomniał, felgi 17 225/45 . Od czasu do czasu włączona klima. Wczoraj zrobiłem trasę Starogard Gdański - Władysławowo i z powrotem wszyło 4,4l średnie. Paliwo od Putina sam jestem zdziwiony takimi wynikami ale z własnego doświadczenia wiem że jest to realne, gdyż nie jest to mój pierwszy avb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #133 Napisano 1 Sierpnia 2016 Mój AVB zrobił około 960 km od zbiornika zatankowanego pod korek do około 30KM od zapalenia się rezerwy. Spisywałem sobie dane z kursów i wychodzi średnie spalanie w przedziale 6 - 6,5 litra włączając w to wszystkie sytuacje w jakich znajdzie się auto w trasie. Pędzenie po 160 km/h, ciąganie się w korkach, po lasach, po miastach, po dołach itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #134 Napisano 1 Sierpnia 2016 Za chwilę będziemy czytać że auto łapie notfaulty [emoji3] Sent from my SM-G930F using Tapatalk Chyba nolaufy niech kolega przeciagnie trochę tu i uwdzie na rozgrzanym pod 4,5 tys co by gruszka w pełnym zakresie pochodziła Mój Avb pali trochę więcej ale pogodzilem się z tym [emoji13] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #135 Napisano 1 Sierpnia 2016 To przejęzyczenie to dobrodziejstwa słownika w telefonie ?, co do spalania mój także pali więcej. Wszystko zależy od stylu jazdy, ale byłem ciekawy czy jest możliwe osiągnąć takie niskie spalanie przy autostradowej prędkości... Jak widać jest to możliwe. Dziękuję za radę, ale znam zasadę jazdy samochodem z silnikiem diesla. Sent from my SM-G930F using Tapatalk Ta rada to do kolegi od rekordowo niskiego spalania co by no laufow nie lapal ja też z telefonu i tak sie cytuję ch..... Tutaj i przez to te nie porozumienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #136 Napisano 12 Maja 2018 Panowie i Panewki z AVB, możecie mi powiedzieć jakie macie wskazania jadąc na drugim biegu 20 km/h ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrxp Zgłoś #137 Napisano 13 Maja 2018 16 godzin temu, StreamHD napisał: Panowie i Panewki z AVB, możecie mi powiedzieć jakie macie wskazania jadąc na drugim biegu 20 km/h ? W okolicach 6l/100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #138 Napisano 13 Maja 2018 Dzięki. No to chyba programik TORQUE mi fałszuje odczyt bo jak się toczę 20 km/h na 2 to mi pokazuje +/- 9 litrów spalanie. Na wysokich biegach i prędkościach wskazania są prawidłowe, a na niskich mocno zawyżone według programu, chyba, że faktycznie auto pali duzo na niskim biegu i niskiej prędkości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach