Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre pytanie, ja też bym zrobił sobie przerzutkę. Ale wydaje mi sie że to nie będzie takie proste.

 

Panel klimatyzacji i wszystkie silniczki regulujące nawiewy. :) Proste nie będzie, ani tanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobre pytanie, ja też bym zrobił sobie przerzutkę. Ale wydaje mi sie że to nie będzie takie proste.
Panel klimatyzacji i wszystkie silniczki regulujące nawiewy. Proste nie będzie, ani tanie.

 

Panel tak, silniczki tak ale w całej nagrzewnicy, nie można dołożyć tylko silniczków.

Przy takiej operacji decha na bok i wymiana nagrzewnicy, położenie instalacji pod climatronic. Powstawianie czujników itp.

Jednym słowem - wyzwanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie takie proste zmienić z manuala na klimatronik kupa roboty w raz z wtymianą deski

 

---------- Dodano o 18:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:07 ----------

 

to nie takie proste zmienić z manuala na klimatronik kupa roboty w raz z wtymianą deski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proste na pewno nie jest ale mysle ze wykonalne?

 

Czyli nowa deska, cala nagrzewnica, panel kontrolny i okablowanie.

Czy okablowanie w orginale z klimatronikiem jest jakos dopinane czy jest w calosci z wiazka deski?

 

Plus ewentualne czujniki...

Ktos moze powiedziec jakie musza byc pod klimatronic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chiałbym wymienić panel klimy na ten nowy taki jak w CC. Wiem że trzeba wymienić całą nagrzewnicę z wiązkami.

Czy ktoś to może robił ? Jakie są numery części i czy wiązka elektryczna będzie plug&play, czy trzeba coś przerabiać ?

 

Konkretnie chodzi mi o taki panel z wyświetlaniem na panelu radia:

http://allegro.pl/vw-jetta-passat-b6-cc-scirocco-panel-klimatyzacji-i2892026948.html

Edytowane przez bobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hiałbym wymienić panel klimy na ten nowy taki jak w CC. Wiem że trzeba wymienić całą nagrzewnicę z wiązkami.

Czy ktoś to może robił ? Jakie są numery części i czy wiązka elektryczna będzie plug&play, czy trzeba coś przerabiać ?

 

teraz jaki masz panel klimy, masz stary climatronik czy climatic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
teraz jaki masz panel klimy, masz stary climatronik czy climatic?

 

Climatronic dwustrefowy z wyswietlaczami niebieskimi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Climatronic dwustrefowy z wyswietlaczami niebieskimi

 

to po jakiego chcesz nagrzewnicę wymieniać, na forum masz wszystko jasno i klarownie wyjaśnione jak zmienić panel klimy na nowy, szukaj moich postów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to po jakiego chcesz nagrzewnicę wymieniać, na forum masz wszystko jasno i klarownie wyjaśnione jak zmienić panel klimy na nowy, szukaj moich postów

Chodzi Ci o ten wątek ?

http://forum.vw-passat.pl/threads/122414-Instrukcja-zmiany-panelu-klimatronika-na-panel-po-2008

Dzięki, nie wiedziałem, że można bez wymiany nagrzewnicy.

Mam tylko jeden problem. Występuje u mnie znany problem "terkoczącymi" klapami klimatronika. Jakiś silnik ma błąd i ciągle nastawia, co objawia się dziwnymi dźwiękami stukania z nawiewu i z tego powodu chciałem przy okazji wymienić nagrzewnicę.

Ale może jest jakieś inne rozwiązanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale może jest jakieś inne rozwiązanie ?

odczyt błędów a potem wymiana samego silniczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

posiadam dziwne objawy w moim Passacie. W momencie jak rozgrzeję się auto 3 nawiewy po lewej stronie wieja ciepłym powietrzem a prawy zimnym, przestrzeń na nogi też po lewej jest ogrzewana a po prawej stronie zimno. Dodatkowo klimatyzacja jest jednostrefowa także nie ma możliwości ustawienia różnych temperatur na obie strefy

75755571_1_644x461_panel-klimatyzacji-climatic-vw-passat-b-6-lodz.jpg

Czy ma może pomysł czego to może być przyczyna i jak ewentualnie rozwiązać ten problem ?. Czy na forum zajmował się ktoś wymianą zwykłego klimatika na kilmatronika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś coś wie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Proszę mi odpowiedzieć na pytanie mam do wymiany nagrzewnice w moim pasku b6, czy muszę uzupełniać później płyn do klimatyzacji po zmianie czy tylko uzupełnić płyń do chłodnicy.Bardzo bym prosił o jakiś schemat jak się do tego zabrać ??

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć

Proszę mi odpowiedzieć na pytanie mam do wymiany nagrzewnice w moim pasku b6, czy muszę uzupełniać później płyn do klimatyzacji po zmianie czy tylko uzupełnić płyń do chłodnicy.Bardzo bym prosił o jakiś schemat jak się do tego zabrać ??

Z góry dzięki.

 

jak w zalaczniku

wymiennik.pdf

oslona.pdf

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrzewnice w Passacie 3C wyjmuje siw w 30 minut:

-potrzebny torx 20 torx 15 i plaski wkretak deski nie ruszamy

 

Kolego skiba przesłał byś jakieś materiały jak wyjąc nagrzewnice najszybciej i najsprawniej.?

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chcialbym odswiezyc temat wymiany nagrzewnicy ( chlodnicy nagrzewnicy ) w Passacie B6. Otoz jak napisal kiedys kolega, dostep do niej samej jest banalnie prosty. Pare srubek i mamy ja juz jak na dloni. Tylko jak do cholery odpiac od niej aluminiowe przewody zasilajace ??? Ja nie mam pomyslu jak to zrobic i utknalem wlasnie na tym. Jak ktos ma wiedze jak to zrobic nich sie pochwali :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odłączasz nagrzewnice to masz rury gumowe z których należy ściągnąć (podważyć sprężynę) i dopiero zsunąć. Mocowanie podobne jak do rur od powietrza. Natomiast przewody aluminiowe są od parownika klimatyzacji tego bym nie ruszał.

Wątpię żeby bez zdejmowania deski rozdzielczej udało się wyciągnąć nagrzewnice. Wydaje mi się że kolega w postach wyżej miał na myśli nagrzewnicę elektryczną montowaną w niektórych wersjach wyposażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udalo mi sie dzisiaj samodzielnie wyjac nagrzewnice. W passacie B6 ( 2005 ) nie trzeba zdejmowac deski, ani nawet za wile rozbierac plastikow. Tylko 3 elementy wewnatrz pojazu. Przewody doprowadzajace plyn chlodniczy do niej sa wykonane z aluminium i polaczone z nagrzewnica za pomoca obejmy ktora trzeba zwyczajnie rozkrecic. Tam wlasnie utknalem na jeden dzien :) Dalej nie jest slodko poniewaz tych przewodow nie odsuniemy ( sa nasadzone na siebie jakies 1.5 cm) bez ingerecji w komorze silnika. Dalej trzeba sie dostac do przewodow ktore wchodza przez przegrode silnika do kabiny. Tam je rozlaczyc i odkrecic taka mala srubeczke ktroa znajduje sie miedzy przewodami. Wtedy dopiero bedziemy mogli poruszac aluminiowymi przewodami i wysunac je z nagrzewnicy :) Mi sie to udalo z pomoca kolegi bo samemu jest to chyba niewykonalne. Jeden przy nagrzewnicy drugi w komorze silnika przyciaga te alu. przewody :) No i ddalej byl Zonk - w mojej nagrzenicy wogole nie bylo plynu. Sucha jak sachara- wiec jak miala grzac powietrze :) Tylko dlaczego tak jest ??? Jutro bede dalej walczyl z tematem braku ogrzewania w Passacie B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnica wyjeta - przewody doprowadzajace ciecz do niej jak i sama nagrzewnica byla sucha i bez plynu. Czyzby zapchana?? Jak dmucham w nia powietrzem to jest wyczowaly opor ale ogolnie jest drozna. Postanowilem zrobic taki test - nalalem do nagrzewnicy goracej wody. Efekt - Nagrzala sie tylko w jakis 20% calej powierzchni. Reszta zimna jak wczesniej. Wniosek - zapchana. Jutro odbieram nowa z sklepu, dam znac jak poskladam. Mam nadzieje ze to bedzie przyczyna braku ogrzewania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos jakis pomysl na diagnoze nastepujacego problemu w 2.0 tdi - nagrzewnica wymieniona na nowa i nadal nie doplywa do niej wogole ciecz chlodzaca. Jeden z przewodow jest cieply drugi zimny. Dodam ze silnik nagrzewa sie w prawidlowy sposob i nie przegrzewa. Na wolnych obrotach jakby obieg cieczy przez nagrzewnice wogole zanikal. Obydwa przewody sa wtedy zimne. Juz nie mam pomyslu co to moze byc. Wymienic pompe wody ? Moze termostat ?

Help :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności