kiersik Zgłoś #41 Napisano 8 Lutego 2012 Witam! Wczoraj wieczorem odebrałem auto i passat znowu jest sprawny. Pocieszające jest to że mój mechanik nie skasował mnie mocno, wziął 150 zł, czyli łączny koszt naprawy 1053zł(przekładnia)+150zł(wymiania)=1200zł plus nie policzalne nerwy i stres. Dlatego skłaniam się ku de sprzedaży swojego,niegdyś wymarzonego passata. Może ktoś chętny? Z jednej strony już sporo rzeczy wymieniłem (m.in:dwumasa + sprzęgło,wtrysk,odma,przekładnia kierowicza) ale pewnie jeszcze wiele może mnie czekać........ Dlatego zastanawiam się czy nie pozbyć się go..... Dziękuje wszystkim którzy zaangażowali się w pomoc. Serdeczne dzięki Pozdrawiam! ps. po wymianie błedy zniknęły same i teraz zastanawiam się czy znowu podjechać na podłączenie do VAG-a, myślicie że coś tam zostało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #42 Napisano 29 Września 2015 (edytowane) Witam mam dziwny przypadek a pewnie usterke która sie nie jednemu przytrafiła. Po dłuższej jeździe gasze auto i na nastepny dzien chce odpalic auto , wkladam pilot(klucz) i 3 dzwieki i czerwona kontrolka od kierownicy i komunikat po niemiecku lenkungs-verriegelung defekt, przy czym wspomaganie nie chodzi tak jak powinno cięzko wczesniej paluszkiem mozna było kierownica krecic na postoju a teraz cięzej, nie mam mozliwosci teraz podpiac pod kompa autka , do servisu pojade ale nie znam na tyle niemeickiego zeby zrozumiec co dolega, kontrolka czasem gasnie a czasem mruga cała droge, słyszałem o blokadach kiery czy to podczas jazdy sie robi niedługo bede na PL jechał to chciał bym to u nas ogarnąć .Auto to passat b6 2.0TDI CR z 2010r kod silnika CABB jakies rady sugestie . słysze jakby tez silnik alno takie chuczenie było podczas jazdy nie mam pojecia do tego auta chyba trzeba bedzie znowu na B5 zmieniac Edytowane 29 Września 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg.pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #43 Napisano 30 Września 2015 zdecydowałem się na lawetę w ramach AC Assistance, w sumie człowiek płaci grube pieniądze to czas to wykorzystać. Za chwilę podjedzie laweta plus auto dla mnie i rodziny z kierowcą który zawiezie nas do domu:) Tyle z tego dobrego, jutro zacznie się gorsze czyli czekanie na diagnozę i jej usunięcie,tego sie obawiam: problemowości(czy podłączenie do VAG-a pokaże że to ten przełącznik nawalił?) oraz kosztów. Ten passat pochłonął już tyle kasy że szok a najgorsze jest to że strach nim jeździć. Wymienione: dwumasa+sprzęgło,regeneracja turbiny, wtrysk,odma itd.....już mam go dość !Czytałem o tym mikroprzełączniku który powoduje awaryjność blokady kierowniczej, dostałem piękny opis jak się za to zabrać i zrobić tylko pytanie : Skąd wiąć ten mikroprzełącznik? ps. tym razem będę próbował własnymi siłami to naprawić, nie pojadę już do ASO bo nie dam rady finansowo a ciekawe ile ma na blacie magiczne 200tys? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #44 Napisano 1 Października 2015 jeszcze tak chrobocze ta moja przekładnia myslałem ze to łożysko o masz nowy passat i juz kosztowna awaria a strach pomyslec co bedzie dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szalik Zgłoś #45 Napisano 10 Października 2015 i dzisiaj znowu zaczeła na czerwono mrugac kontrolka od ukladu kierowniczego ale zadnych zmian nie odczułem wspomaganie dzis było a jak ponownie wyłączyłem i właczyłem silnik kontrolka czerwona nie mrugała i komunikatu nie było chyba do jakiegos czarodzieja z nim trzeba jechac dobrze ze narazie chociaz jeżdzic chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawek. Zgłoś #46 Napisano 6 Lutego 2017 Witam. Mam problem ze wspomaganiem kierownicy w Pasacie B7. Brak wspomagania oraz świeci się czerwona kontrolka. Czy ktoś wie co może być powodem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach