jaro7104 Zgłoś #21 Napisano 5 Lutego 2012 no to zdaj jutro relacje co poszło i jak sobie z tym poradziłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #22 Napisano 6 Lutego 2012 jasne, że napiszę co się stało i jak sobie poradziłem, właśnie czekam na kolesia z VAG-iem żeby sprawdził o co kaman i tego się boję najbardziej że werdykt będzie kosztowny..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #23 Napisano 6 Lutego 2012 slyszalem ze ktos mial problem z Jetta ... jakis sterownik kierownicy dostal w tylek. Moze tutaj jest ten sam problem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #24 Napisano 6 Lutego 2012 (edytowane) po podłączeniu do komputera wykazało błąd - uszkodzony moduł wspomagania kierownicy. nie mam pojęcia co to jest, i czy oznacza to wymianę całego wspomagania kierownicy?? może macie jakieś pomysły?? bo w serwisie prawdy sie nie dowiem pewnie, powiedzą trza wymienić wszystko za 4 tysie;/ kod wg vaga 003 Edytowane 6 Lutego 2012 przez kiersik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #25 Napisano 6 Lutego 2012 moze byc tak jak wspominalem ... sterownik. Z tego co sie orientuje mozna wymienic osobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #26 Napisano 6 Lutego 2012 Ważna sprawa, żeby przyjrzeć się na fejsie czy to nie jakiś błąd powstały od mrozów. U mnie jeden kluczyk nie działał, nie dało się zakodować fejsem, ASO stwierdziło, że do wymiany sterownik kolumny kierowniczej (1100), a koniec końców okazało się, że coś się zawiesiło, wyskoczył błąd i po kilku minutach zabawy z komputerem dało się to odwrócić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #27 Napisano 6 Lutego 2012 panowie jestem załamany....... byłem w serwisie (akurat miałem po drodze i zajechałem sie wypytać bez auta) i słuchajcie opowiedziałem historię, podałem numer błędu (003 z Vaga-moduł wpspomagania kierownicy-tak stwierdził znajomy który zawodowo zajmuję się tymi sprawami) i kierownik serwisu w Białymstoku stwierdził: moduł wspomagania kierownicy jest zespolony z przekładnią kierowniczą i całość naprawy 6 tysięcy !!!!! Myślałem że upadnę na ziemię! Słuchajcie nie wiem co robić, do najbliższego serwisu VW mam 50km(ASO Olsztyn) i też się obawiam że jak zaciągnę tam auto powiedzą to samo i podadzą taką samą kwotę naprawy. Muszę podjąć szybko decyzję bo jeżdzę pożyczonym autem bo wymaga tego moja praca. Panowie ratujcie co robić?????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #28 Napisano 6 Lutego 2012 Narazie to zapomnij o ASO. Jeździj spokojnie tym autem bez wspomagania, nic nie ma prawa się stać jak trochę pojeździsz, to auto się zagrzeje i wtedy będzie chociaż wiadomo co się dzieje, jezeli coś przymarzło to powinno sie odmrozić. (w sobote u szwagra zamarzła przepustnica, trzeba było ją wyciągnąc, co przy silniku V6 wcale proste nie jest bo trzeba sciagac kolektor, a prace przy -15 stopniach nie należą do przyjemnych). Jeżeli pełne odmrożenie elementów w aucie nic nie da, to wtedy trzeba zacząć szukać uzywki, jezeli ktoś ma Etkę to powinien Ci zlokalizowac ten element i na schematach zobaczysz co i jak do wymiany, Jakbyś miał bliżej do wawy to myśle ze pomoc przyszła by szybciej, ale w szczytnie to słabo to widzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #29 Napisano 6 Lutego 2012 właśnie tu jest największy problem.....wszędzie daleko, do Olsztyna nie mam też po co jechać do ASO a i innych magików nie znam. Mam kontakt z gościem co pracuje w ASO w Olsztynie i stwierdził to samo, że trzeba wymienić cała przekładnię, 4400 zł plus wiązka około 500 zł plus jego robota, bo dorabia sobie po godzinach....ehhhhh Przed chwilą rozmawiałem a Michałem z Rydułtów i on stwierdził że wystarczy wymienić listwę kierowniczą z modułem (używka max 1000 zł) a wymiana dziecinnie prosta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #30 Napisano 6 Lutego 2012 Przed chwilą rozmawiałem a Michałem z Rydułtów i on stwierdził że wystarczy wymienić listwę kierowniczą z modułem (używka max 1000 zł) a wymiana dziecinnie prosta. A nie mowiłem? tak samo było z blokada kiery, ASO wymieniało całą kolumnę, teraz tylko blokadę Szukaj szukaj, a znajdziesz bez problemu dużo taniej i dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #31 Napisano 6 Lutego 2012 Jeździj spokojnie tym autem bez wspomagania, nic nie ma prawa się stać Chcialbym Ciebie zobaczyc jak to wyglada - spokojna jazda bez wspomagania. Marcin, nie ma mowy zeby jezdzic bez. Jest masakrycznie ciezko. Oczywiscie dasz rade przejechac 2km ... ale nie wiecej. Pomysl ronda, ostre zakredy ... klops nic wiecej. mialem kiedys okazje jezdzic bez wspomagania. dziekuje. Przed chwilą rozmawiałem a Michałem z Rydułtów i on stwierdził że wystarczy wymienić listwę kierowniczą z modułem (używka max 1000 zł) a wymiana dziecinnie prosta. Tylko teraz bedzie pewnie problem z uzywka ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #32 Napisano 6 Lutego 2012 no właśnie jazda bez wspomagania jakoś kiepsko to widzę....... myślałem że allegro będzie zasypane używkami, niestety albo nie umiem szukać ale znalazłem jakieś do passata cc tylko........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #33 Napisano 6 Lutego 2012 Ja parę m-cy temu wymieniałem przekładnię kierowniczą, ponieważ moja doatała lekki luz. Kupiłem nową za naprawdę przyzwoite pieniądze. Zadzwoń pod ten numer, może znajdziesz pomoc: 606-870-495. Chyba, że chcesz za symboliczny pieniądz moją. Moduł sterowania na 100% ok, tylko rozróżnić trzeba typ przekładni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #34 Napisano 6 Lutego 2012 ja przejeździłem bez wspomagania około 200 km (pisałem wcześniej o tym) ciężko jest przez pierwsze 10 km i na parkingach oczywiście, ale to przy braku wspomagania trzeba myśleć aby nie nakrecić się za dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #35 Napisano 6 Lutego 2012 Fedwo dzięki, właśnie dzwoniłem, gość taki mało rozmowny, trzeba było z niego wszystko wyciągać mam zadzwonić za 30 min i ma ustalić czy posiadają taką przekładnię no i stwierdził że nie ma konieczności rozróżniania typu, że tylko coś tam wiązkę trzeba przy montażu rozróżnić........ehhhh ja chyba za chwilę dostanę białej gorączki, nie ogarniam już tego........... ale dzięki Panowie za każdą pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #36 Napisano 6 Lutego 2012 Panowie ogarnąłem alledrogo i mam następujące opcje: 1.firma z łodzi za nową oryginalną chce 1700zł (24m-ce gwarancji) za regenerowaną 1050zł (12 m-cy gwar) 2.firma z polecenia kolegi Fedwo ma jedną oryginalną przekładnię (która przejechała na jakiś testach o kogoś około 5 tysięcy km i wróciła do nich spowrotem?! i chce za nią w promocyjnej cenie 600 zł Która opcję byście wybrali? Bo u mnie już kiepsko z logicznym myśleniem po tym wszystkim........... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #37 Napisano 6 Lutego 2012 no trudno bedzei za Ciebie wybrać, ja bym brał 2 tylko dogadaj się na jakąś gwarancję, a jak nie to 1 tylko z 12 mies. gwarancją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #38 Napisano 6 Lutego 2012 no właśnie zastanawiałem się między tymi dwoma , ale ta 2 opcja była dla mnie zbyt podejrzana i dawali tylko 6 miesięcy gwarancji, i dlatego wybrałem opcja 1 regenerowana - gwarancja na 12 miesięcy, jutro mam ją mieć i mechanik ma ją montować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #39 Napisano 6 Lutego 2012 daj znać co i jak po wymianie, jak już wiciągniecie to napisz na forum na przyszłośc numery części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #40 Napisano 6 Lutego 2012 ale ja już podstępem ustaliłem numer dzwoniąc do ASO - po moim numerze VIN - podali mi numer przekładni , i jest to 1k1423055m, a koleś u którego zamówiłem część powiedział że ważny jest ten początek czyli 1k1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach