Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie!

Słuchajcie po raz kolejny zawiódł mnie passat oczywiście na wyjeździe(około 150km od domu) Wczoraj auto trasę pokonało bez zastrzeżeń, przestało całą noc na powietrzu (około -16 stopni) i dzisiaj rano wstałem, poszedłem prewencyjnie odpalić auto i pewien że będzie wszystko ok a tu lipaaaaaaaaaa........... Zapaliła się pomarańczowa kontrolka wspomagania a następnie czerwona, przeraziłem się ale szczyt dopiero nastąpił kidy ruszyłem kierownicą i zdziwienie wspomaganie zdechło! Nie działa, kaput, umarło!

Teraz moje pytanie jaka może przyczyna którą mógłbym wyeliminować na szybkości(np odpalić auto i niech się grzeje,jak sprawdzić stan płynu wspomagania i czy idzie dolać?) bo jeśli nic nie da rady czeka mnie wezwanie lawety i podróż do domu

Liczę na szybkie i konkretne podpowiedzi!

Pozdrawiam

Edytowane przez rainman777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A udało Ci się odpalić auto?Wspomaganie jest chyba elektryczne więc niczego nie dolejesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto udaje się odpalić bez problemu

tyle że trzeba włożyć sporo siły na kręcenie kierownicą

Edytowane przez kiersik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może coś przymarzło?Spróbuj rozgrzać.Może coś pomorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ta czerowna kontrolka caly czas sie pali?

Kiedys mi mignal temat z ta kontrolka, ale nie pamietam juz co i jak.

Nie sadze, zeby ze wzgledu na mroz cos tam poszlo. Jak juz to raczej zgon wspomagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wstawiłem auto do garażu i się grzeje, silnik cały czas na chodzie.

Kontrolka czerwona cały czas się świeci.

Zgon wspomagania? Czyw przypadku zgonu, komputer pozwoliłby na uruchomieniu silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pryzpadku zgonu wspomagania odpalisz auto,

VAG'owałeś auto ? jakie błedy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marekbialek jestem 150 km od domu, w obcym mieście w odwiedzinach u znajomych więc sam rozumiesz.....

Czyli uważasz że istnieje szansa na odpalenie auta po zgonie wspomagania, a jak uważasz czy bez wspomagania mogę wracać do domu? Czy lepiej nie ryzykować uszkodzeniem czegoś innego i dzwonić po lawetę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zmieniałem kiere i mialem problem z modułem, to nie miałem wspomagania gdyż nie działał mi czujnik kąta skretu i ESP, a musialem jechać wiec zjeździłem ponad 200 km bez wspomagania, nic się nie stało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, rozumiem,dzięki

Słuchaj marek wg Ciebie to padło wspomaganie, rozumiem że bez VAG cięzko jest ocenić co padło, ale jak myślisz co padło z największym prawdopodobieństwem? Już liczę kolejne koszty jakie trzeba będzie włożyć w tego vw.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spooookojnie bez nerwów :D

1. zgaś auto

2.wsadź kluczyk na raz i zapali się żółta kierownica (poczekaj chwilę i jak nie przejdzie w czerwoną )

3.wciśnij kluczyk głębiej,zapalą się kontrolki na liczniku i zgasną to zapalaj

Jeśli kontrolka czerwona kierownica się zapala od razu to spróbuj parę razy i powinno załapac,ja mam taki myk z rok czasu

( raz na 1,5mieś. gong i czerwona kontrolka kiery przy zapalaniu) i nigdy nie mam kiedy podjechać naprawić :wmorde

a poprostu blokada kolumny kierownicy pada (mikrostyki) koszt naprawy różnie,popatrz w temat na forum :D

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blop dzięki za uspokojanie:) a czy w Twoim przypadku też wspomaganie nie działało w ogóle a auto można było uruchomić?

ps, nie chce mi otworzyć tego pliku "blokada passat.doc ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Blop dzięki za uspokojanie a czy w Twoim przypadku też wspomaganie nie działało w ogóle a auto można było uruchomić?

ps, nie chce mi otworzyć tego pliku "blokada passat.doc ;/

 

czasem tak auto uruchomiłem a czasem nie :lol Daj e-maill to wyślę Ci plik bo mi cały post rozsypuje :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[email protected]

no u mnie nie ma żadnego problemu z uruchomieniem auta, odpala za każdym razem bez problemu. Najpierw załącza się na chwilę pomarańczowa a zaraz czerwona kontrolka i auto odpalam bez problemu,jedyny problem to brak całkowicie wspomagania......... i tu się boję że padło coś poważniejszego.....

Edytowane przez kiersik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no u mnie nie ma żadnego problemu z uruchomieniem auta, odpala za każdym razem bez problemu. Najpierw załącza się na chwilę pomarańczowa a zaraz czerwona kontrolka i auto odpalam bez problemu,jedyny problem to brak całkowicie wspomagania......... i tu się boję że padło coś poważniejszego.....

 

no bo jak czerwona się zapala to komputer ,,wie'' że coś jest nie tak i oddcina wspomaganie elektryczne,nic nowego już punto mojej żonki też tak ma :lol ale tam pada czujnik skrętu najczęściej :D

 

zobacz parę razy i może załapie-to już nie gaś silnika tylko do domu, no i zawsze istnieje opcja że coś głębiej się posypało ale tutaj tylko np. VCDS prawdę powie.

:D

 

e-maill poszedł

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tu co mogło paść? mechanikowi chciałbym podpowiedzieć za co ma się brać żeby poszło sprawniej?

Próbowałem kilkadziesiąt razy i nie załapało..... więc zostaje jazda bez wspomagania,mam nadzieję że niczym to nie grozi.

Dzięki za instrukcję

Mam nadzieję że to nic poważnego,jutro podepniemy VAG-a i może się okaże.....

Edytowane przez kiersik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a tu co mogło paść? mechanikowi chciałbym podpowiedzieć za co ma się brać żeby poszło sprawniej?

Próbowałem kilkadziesiąt razy i nie załapało..... więc zostaje jazda bez wspomagania,mam nadzieję że niczym to nie grozi.

 

Mechanik podepnie pod kompa i wsio będzie wiadomo,tak na oko to jak wróżenie z fusów,najczęściej pada mikroprzełącznik blokady kierownicy :(

osobiście jeszcze bez wspomagania nie jechałem b6,więc się nie wypowiem.

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko przez VAG-com odblokujesz jest to najwłaściwsza metoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rzecz która Ci grozi z powodu braku wspomagania, to że jak będziesz miał dużo kręcenia to się trochę namęczysz, bo jednak passat trochę waży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowałem się na lawetę w ramach AC Assistance, w sumie człowiek płaci grube pieniądze to czas to wykorzystać. Za chwilę podjedzie laweta plus auto dla mnie i rodziny z kierowcą który zawiezie nas do domu:) Tyle z tego dobrego, jutro zacznie się gorsze czyli czekanie na diagnozę i jej usunięcie,tego sie obawiam: problemowości(czy podłączenie do VAG-a pokaże że to ten przełącznik nawalił?) oraz kosztów. Ten passat pochłonął już tyle kasy że szok a najgorsze jest to że strach nim jeździć. Wymienione: dwumasa+sprzęgło,regeneracja turbiny, wtrysk,odma itd.....już mam go dość !

Czytałem o tym mikroprzełączniku który powoduje awaryjność blokady kierowniczej, dostałem piękny opis jak się za to zabrać i zrobić tylko pytanie : Skąd wiąć ten mikroprzełącznik?

ps. tym razem będę próbował własnymi siłami to naprawić, nie pojadę już do ASO bo nie dam rady finansowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności