kiersik Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) Witam Panowie! Słuchajcie po raz kolejny zawiódł mnie passat oczywiście na wyjeździe(około 150km od domu) Wczoraj auto trasę pokonało bez zastrzeżeń, przestało całą noc na powietrzu (około -16 stopni) i dzisiaj rano wstałem, poszedłem prewencyjnie odpalić auto i pewien że będzie wszystko ok a tu lipaaaaaaaaaa........... Zapaliła się pomarańczowa kontrolka wspomagania a następnie czerwona, przeraziłem się ale szczyt dopiero nastąpił kidy ruszyłem kierownicą i zdziwienie wspomaganie zdechło! Nie działa, kaput, umarło! Teraz moje pytanie jaka może przyczyna którą mógłbym wyeliminować na szybkości(np odpalić auto i niech się grzeje,jak sprawdzić stan płynu wspomagania i czy idzie dolać?) bo jeśli nic nie da rady czeka mnie wezwanie lawety i podróż do domu Liczę na szybkie i konkretne podpowiedzi! Pozdrawiam Edytowane 29 Września 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2012 A udało Ci się odpalić auto?Wspomaganie jest chyba elektryczne więc niczego nie dolejesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) auto udaje się odpalić bez problemu tyle że trzeba włożyć sporo siły na kręcenie kierownicą Edytowane 5 Lutego 2012 przez kiersik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2012 Może coś przymarzło?Spróbuj rozgrzać.Może coś pomorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2012 I ta czerowna kontrolka caly czas sie pali? Kiedys mi mignal temat z ta kontrolka, ale nie pamietam juz co i jak. Nie sadze, zeby ze wzgledu na mroz cos tam poszlo. Jak juz to raczej zgon wspomagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2012 wstawiłem auto do garażu i się grzeje, silnik cały czas na chodzie. Kontrolka czerwona cały czas się świeci. Zgon wspomagania? Czyw przypadku zgonu, komputer pozwoliłby na uruchomieniu silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2012 w pryzpadku zgonu wspomagania odpalisz auto, VAG'owałeś auto ? jakie błedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #8 Napisano 5 Lutego 2012 marekbialek jestem 150 km od domu, w obcym mieście w odwiedzinach u znajomych więc sam rozumiesz..... Czyli uważasz że istnieje szansa na odpalenie auta po zgonie wspomagania, a jak uważasz czy bez wspomagania mogę wracać do domu? Czy lepiej nie ryzykować uszkodzeniem czegoś innego i dzwonić po lawetę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #9 Napisano 5 Lutego 2012 Ja jak zmieniałem kiere i mialem problem z modułem, to nie miałem wspomagania gdyż nie działał mi czujnik kąta skretu i ESP, a musialem jechać wiec zjeździłem ponad 200 km bez wspomagania, nic się nie stało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #10 Napisano 5 Lutego 2012 ok, rozumiem,dzięki Słuchaj marek wg Ciebie to padło wspomaganie, rozumiem że bez VAG cięzko jest ocenić co padło, ale jak myślisz co padło z największym prawdopodobieństwem? Już liczę kolejne koszty jakie trzeba będzie włożyć w tego vw..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #11 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) spooookojnie bez nerwów 1. zgaś auto 2.wsadź kluczyk na raz i zapali się żółta kierownica (poczekaj chwilę i jak nie przejdzie w czerwoną ) 3.wciśnij kluczyk głębiej,zapalą się kontrolki na liczniku i zgasną to zapalaj Jeśli kontrolka czerwona kierownica się zapala od razu to spróbuj parę razy i powinno załapac,ja mam taki myk z rok czasu ( raz na 1,5mieś. gong i czerwona kontrolka kiery przy zapalaniu) i nigdy nie mam kiedy podjechać naprawić a poprostu blokada kolumny kierownicy pada (mikrostyki) koszt naprawy różnie,popatrz w temat na forum Edytowane 5 Lutego 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2012 Blop dzięki za uspokojanie:) a czy w Twoim przypadku też wspomaganie nie działało w ogóle a auto można było uruchomić? ps, nie chce mi otworzyć tego pliku "blokada passat.doc ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #13 Napisano 5 Lutego 2012 Blop dzięki za uspokojanie a czy w Twoim przypadku też wspomaganie nie działało w ogóle a auto można było uruchomić?ps, nie chce mi otworzyć tego pliku "blokada passat.doc ;/ czasem tak auto uruchomiłem a czasem nie Daj e-maill to wyślę Ci plik bo mi cały post rozsypuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #14 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) [email protected] no u mnie nie ma żadnego problemu z uruchomieniem auta, odpala za każdym razem bez problemu. Najpierw załącza się na chwilę pomarańczowa a zaraz czerwona kontrolka i auto odpalam bez problemu,jedyny problem to brak całkowicie wspomagania......... i tu się boję że padło coś poważniejszego..... Edytowane 5 Lutego 2012 przez kiersik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #15 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) no u mnie nie ma żadnego problemu z uruchomieniem auta, odpala za każdym razem bez problemu. Najpierw załącza się na chwilę pomarańczowa a zaraz czerwona kontrolka i auto odpalam bez problemu,jedyny problem to brak całkowicie wspomagania......... i tu się boję że padło coś poważniejszego..... no bo jak czerwona się zapala to komputer ,,wie'' że coś jest nie tak i oddcina wspomaganie elektryczne,nic nowego już punto mojej żonki też tak ma ale tam pada czujnik skrętu najczęściej zobacz parę razy i może załapie-to już nie gaś silnika tylko do domu, no i zawsze istnieje opcja że coś głębiej się posypało ale tutaj tylko np. VCDS prawdę powie. e-maill poszedł Edytowane 5 Lutego 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #16 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) a tu co mogło paść? mechanikowi chciałbym podpowiedzieć za co ma się brać żeby poszło sprawniej? Próbowałem kilkadziesiąt razy i nie załapało..... więc zostaje jazda bez wspomagania,mam nadzieję że niczym to nie grozi. Dzięki za instrukcję Mam nadzieję że to nic poważnego,jutro podepniemy VAG-a i może się okaże..... Edytowane 5 Lutego 2012 przez kiersik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #17 Napisano 5 Lutego 2012 (edytowane) a tu co mogło paść? mechanikowi chciałbym podpowiedzieć za co ma się brać żeby poszło sprawniej?Próbowałem kilkadziesiąt razy i nie załapało..... więc zostaje jazda bez wspomagania,mam nadzieję że niczym to nie grozi. Mechanik podepnie pod kompa i wsio będzie wiadomo,tak na oko to jak wróżenie z fusów,najczęściej pada mikroprzełącznik blokady kierownicy osobiście jeszcze bez wspomagania nie jechałem b6,więc się nie wypowiem. Edytowane 5 Lutego 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VVW Zgłoś #18 Napisano 5 Lutego 2012 tylko przez VAG-com odblokujesz jest to najwłaściwsza metoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #19 Napisano 5 Lutego 2012 Jedyna rzecz która Ci grozi z powodu braku wspomagania, to że jak będziesz miał dużo kręcenia to się trochę namęczysz, bo jednak passat trochę waży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiersik Zgłoś #20 Napisano 5 Lutego 2012 zdecydowałem się na lawetę w ramach AC Assistance, w sumie człowiek płaci grube pieniądze to czas to wykorzystać. Za chwilę podjedzie laweta plus auto dla mnie i rodziny z kierowcą który zawiezie nas do domu:) Tyle z tego dobrego, jutro zacznie się gorsze czyli czekanie na diagnozę i jej usunięcie,tego sie obawiam: problemowości(czy podłączenie do VAG-a pokaże że to ten przełącznik nawalił?) oraz kosztów. Ten passat pochłonął już tyle kasy że szok a najgorsze jest to że strach nim jeździć. Wymienione: dwumasa+sprzęgło,regeneracja turbiny, wtrysk,odma itd.....już mam go dość ! Czytałem o tym mikroprzełączniku który powoduje awaryjność blokady kierowniczej, dostałem piękny opis jak się za to zabrać i zrobić tylko pytanie : Skąd wiąć ten mikroprzełącznik? ps. tym razem będę próbował własnymi siłami to naprawić, nie pojadę już do ASO bo nie dam rady finansowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach