Skocz do zawartości
tomery

Problem z zapalaniem - odwrotnie niż u wszystkich

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

U mnie problem z odpalaniem jest odwrotny niż u wszystkich.

Przy -28*C pali od szczała , a jak się już zagrzeje (też w przeciwieństwie do innych czyma na blacie 90*C) to nie chce zapalić.

Pomocy , co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa sie kończy, albo jakiś mądry czujnik, podaj samochód na drugi raz ewentualnie podłącz VAGa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w paskach,ale miałem tak w Lagunie.Jak się zagrzał to nie chciał zapalić.To był wtryskiwacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik położenia wałka rozrządu do wymiany.

 

 

a na zimnym pali bez problemu? polemizowalbym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak było, że na zimnym palił za każdym razem od strzału. Jak się rozgrzał, to trzeba było nieźle kręcić. Komputer notował błąd czujnika. Kolega Tomery musi podpiąć VAG-a i wtedy będzie wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie brak analogii, ale miałem tak w maluchu.

Okazało się, że silnik do remontu - nie miał już kompresji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Też mam nietypowo tej zimy. Przed weekendem nie odpalił przez mrozy (niestety nie miałem jak odpalić przez 48h). Grzecznie podładowałem i odpalił pięknie. .. ale po godzinie jazdy nagle padł mi na skrzyżowaniu. Lekkie nerwy bo spory ruch ale resztką mocy doturlałem się na chodnik.

 

Dziwna akcja, bo paliwo OK, akumulator to raczej też nie był (wrzucałem właśnie z 2 na 3-kę).

Komunikat jaki dostałem chwilkę przed zgonem to "engine fault workshop".

 

Jakieś pomysły?

 

 

 

pzdr Wojtek

 

B6 TDI 2.0 z końca 2006 roku

Edytowane przez medeis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakieś pomysły?

Pewnie pompowtrysk. Musisz podłączyć komputer będzie wiadomo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie pompowtrysk. Musisz podłączyć komputer będzie wiadomo.

Dzięki - podjechałem do ASO i sprawdzamy. Ciekawe, bo podobno nie wiadomo który siada ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tourany tak miały ze na zimnym palił na dotyk ,a na cieplym to az wstyd było kręcic. Soft w ECU pomagał. Gadacie, gdybacie a nawet nie wiecie o jakim aucie mowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności