krzychmax Zgłoś #41 Napisano 11 Października 2012 Poluzuj śruby trzymające pompę od strony koła pasowego i śrubę z tyłu pompy, rozgrzej silnik, poluzuj ostatnią śrubę i patrząc na VAGa oczywiście w BS przekręć pompę w kierunku do silnika. Po uzyskaniu oczekiwanej wartości dokręć jedną śrubę, wyłącz silnik i podokręcaj pozostałe śruby. Norma liczy 49-51 jak się nie mylę? Jak dasz na 55 to nic nie zaszkodzi a łatwiej będzie palić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #42 Napisano 11 Października 2012 Ja u siebie kat wtrysku ustawiłem nastepujaco , 1 osoba napina to w jedna to w druga stronę łapka do gwoździ pompę a druga osoba odczytuję wartosci na vagu , wszystko na zapalonym silniku, dokręceniue pompy też, trzeba uważac na wiatrak do chłodnicy . U mnie jest 50-53 i pali od strzała . Co do kolegi gregory0612 zajrzałbym najpierw do rozrusznika i czujnika temp. silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory0612 Zgłoś #43 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) Jeszcze jedna sprawa. Niestety mam tylko dominatora I gdzie należy szukać tego kąta wtrysku tzn w których opcjach: W blokach pomiarowych czy w nastawach bo tam są różne opcje. W blokach wartość pokazuje między 36 a 37 a w nastawach 54-55 oczywiście wszystko w drugiej kolumnie od lewej str. Proszę o szybką odp jak to możliwe. Edytowane 11 Października 2012 przez gregory0612 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hudzik Zgłoś #44 Napisano 13 Października 2012 Witam Mam pytanie, czy w silniku AHU jest klapa gasząca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #45 Napisano 14 Października 2012 WitamMam pytanie, czy w silniku AHU jest klapa gasząca? Klapa gasząca jest tylko w PD ---------- Dodano o 11:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:20 ---------- ---------- Dodano o 11:24 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:23 ---------- Jeszcze jedna sprawa. Niestety mam tylko dominatora I gdzie należy szukać tego kąta wtrysku tzn w których opcjach: W blokach pomiarowych czy w nastawach bo tam są różne opcje. W blokach wartość pokazuje między 36 a 37 a w nastawach 54-55 oczywiście wszystko w drugiej kolumnie od lewej str. Proszę o szybką odp jak to możliwe. W blokach pomiarowych ustawia sie kat wtrysku, pamiętaj że silnik ma być nagrzany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal15qaz Zgłoś #46 Napisano 16 Października 2012 (edytowane) witam , mam problem z moim paskiem . Silnik 1,9 TDI (AFN - do czyszczenia ale jak dla mnie to nie ma znaczenia w tym przypadku ) Problem polega na tym , że rano słabo pali przy mrozach to juz wql całkiem słabo . Włączam zapłon , świece zapalają sie na sekundę i gasną więć wql się nie grzeją . Wymieniłem czujnik temperatury płynu , ,a nawet zakładałem dwa inne i dalej to samo . O co chodzi ? Ma ktoś jakiś pomysł ? Zero ? Edytowane 17 Października 2012 przez michal15qaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregory0612 Zgłoś #47 Napisano 17 Października 2012 I u mnie słabo pali mój pasek. Tak jak opisałeś u mnie w zależności od temp,tzn im niższa tym dłużej się świeci i raczej grzeją świeczki bo były wymieniane na nowe. Mimo że kontrolka od świeczek gaśnie to one jeszcze grzeją i odczekuje,kiedy przekaźnik rozłączy co trwa jeszcze kilka sek zanim zgaśnie kontrolka od świec.Żadnego efektu bo czy dłużej grzeje czy krócej ten sam problem.Sam już nie wiem co jest bo już nawet pokusiłem sie o przyspieszenie zapłony,tzn kąt wtrysku był odrobine za późny-żadnych efektów.Podejrzewam że chyba pompa siada i będzie trzeba inwestować grubszą kase.Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co może być powodem ciężkiego rozruchu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #48 Napisano 18 Października 2012 Zobacz przekaźnik świec żarowych albo same swiece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LysyWentyl Zgłoś #49 Napisano 10 Listopada 2018 mi zapowietrzał się przy podgrzewaczu paliwa na filtrze, z czasem coraz gorzej zapalał (ostatecznie zgasł podczas jazdy) wymieniłem na filtr bez podgrzewacza i śmiga jak nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach