Skocz do zawartości
sebol

Na zimnym nie pali na ciepłym pali

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem mam taki że po nocnym postoju auto mi nie chce zapalić(czy jest 1na plusie czy -18 jest praktycznie tak samo), na początku kręci tak że silnik nie zaskakuje, po chwili zaczyna niby łapać, a gdy już zaskoczy to przez parę sekund chodzi bardzo nierównomiernie. Oczywiście później problem znika tzn gdy nawet za chwilę zgaszę go znowu (jakieś 4minuty) i zapalę ponownie jest wszystko ok, samochód zapala jakby nigdy nic. Świece wymieniałem na początku 2011 roku, paliwo leję na orlenie, akumulator sprawny. Proszę o rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź świece,moim zdaniem albo spalone,albo prąd do nich nie dochodzi.

Ps.Sam miałem kiedyś przypadek,że świeczki padły dwa miesiące po wymianie złośliwość rzeczy martwych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapowietrza się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro świece padły to dlaczego odpala po kilkugodzinnym postoju?? Nie odpala po postoju dłuższym niż 10 godzin. Wiec chyba Alexx może mieć rację. Ale dzięki. Teraz pytanie Alexx masz może jakiś pomysł gdzie może się zapowietrzać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz może jakiś pomysł gdzie może się zapowietrzać??

 

oringi na pompkach lub vakupompa.Ewentualnie najgorsza opcja to wyrobione gniazda w glowicy.

mam to samo u mnie vacum.

 

Jak widze nie masz pompowtryskow. Tylko Vp.

Edytowane przez traksio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo jest przy tym roboty?? Pompowtrysków nie mam. JAk to sprawdzić czy gniazda czy pompa?

Edytowane przez sebol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie gniazda to nie jest silnik na Pompo wtryskiwaczach (PD) tylko na pompie rotacyjnej. Sprawdz świeczki żarowe układ zasilania paliwem czy się nie zapowietrza być może przyczyna leży przy filtrze paliwa(podgrzewacz)być możę w pompie siedzi zaworek zwrotny.Zawsze mozesz założyć nowy na przewód zasilający żeby się paliwo nie cofało.Sprawdz czujnik temperatury za pomocą VASa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega Łukasz mówi -sprawdz dobrze zasilanie paliwem ,ja miałem to samo po założeniu nowego filtra paliwa (miał wadę ) założenie zaworka zwrotnego przed pompą na zasilaniu nic nie dało ,dopiero kolejna wymiana filtra i pali od strzała .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem napewno filtr paliwa kub cos z zasilaniem paliwa. gdyz niepali po 10 lub 20minutach to silnik niezdazy sie ostudzic do podgrzewania swiec.:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj właśnie wymieniałem świece żarowe u ojca w skodzie i jestem w szoku wszystkie cztery padnięte a skoda i tak odpalała za 2-3 razem przy minus 18 teraz pali od strzała.Przy minus 14 swiece grzeją z 5 sekund i pali bez problemu. Jak ktoś ma problemy ze świecami to zapraszam bardzo łatwo sprawdzić za pomocą miernika czy są padnięte. Jak coś to pisać na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Warto było by też sprawdzić przewody nadmiarowe.

Przewody przelewowe :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie , zaworek zwrotny na zasilaniu dawać przed filtrem czy za filtrem paliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde temat się rozwinął :). Jak rozwiąże problem na pewno napiszę co było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

martyna13 wiadomo o co chodzi:pardon

W tamtym roku jesienią miałem taki problem z b4 1z, po dłuższym postoju były problemy z odpaleniem. Wymieniłem filtr paliwa i przewody przelewowe:bezzebow i pomogło:wojak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie , zaworek zwrotny na zasilaniu dawać przed filtrem czy za filtrem paliwa ?

 

 

Między filtrem a pompą, inaczej spierdzieli Ci paliwo powrotem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam problem przy odpaleniu paska 1.9 Tdi AWX, pali bardzo dobrze tylko że zaraz po odpaleniu wskakuje na moment na obroty rzędu 1800obr.

 

Co może być przyczyną??

Czujnik tem. wymieniony, filtry, świece i dalej to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobny przypadek i to byla pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz vagiem silnik jajk masz mozliwosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka pompa, przecież ja mam PD. A na VAG-u żadnych błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności