Skocz do zawartości
wojtekania

gaz do b4 2.0 115 KM 1996r AGG

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem z Wrocławia , może ktoś zna jakiś dobry punkt we Wrocławiu lub koło gdzie zakładają gaz. Myśle nad sekwencją. Jakiej firmy założyć bo opini jest multum. Może ktoś ma w takim silniku założony gaz i jak mu się sprawuje. *Proszę o opinie i o doradzenie dobrego rozwiązania . Przebieg auta 215 KKM*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku masz krótkie czasy wtrysku fullgrupowy więc potrzebujesz szybkich wtrysków, ja do takich silników zakładam Stag-a 300+ ewentualnie Stag-a 4+, wtryskiwacze najlepiej Hany ale spokojnie daja sobie rade Valteki 34, matrixy 344 do tego reduktor Scorpion mini, lub KME.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

polecam Motronic, ul. Przedmiejska ( boczna legnickiej). http://www.motronic.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

polecam Motronic

 

ale odkopałeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może komuś się przyda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanie odnośnie passata b3. Mam takie auto kombi silnik 1.8 ABS na monowtrysku. Zastanawiam się nad instalacją gazową. Jak myślicie czy mi to nie zabije silnika? Ma już blisko 400tys przebiegu, ale chodzi raczej dobrze, bierze troche oleju(1l/10tyskm). Jaka największa pojemność butli wejdzie w miejsce koła zapasowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

II generacja powinna ładnie się sprawdzić. Ja w swoim B3 (kombi), z silnikiem 1F założyłem gaz przy podobnym przebiegu i śmigało aż miło. Butlę miałem na jakieś 36 litrów do zalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jako ze nie dane jest mi zakladac nowych tematow podpinam sie pod ten stary bo tyz ma agg z 1996 - mam gaz brc i albo jest nie szczelny, albo PALI W *UJ;/ (po zatankowaniu "za 3 dychy") zrobilem 30 km i po przełączeniu na lpg gasnie... ew. cos sie mogło zesrać (dopiero co kupilem paszteta) a co do tego zesrania, wreszcie-po dlugim wstepie- pojawia sie moje pytanie - czy to niormalne ze parownik (przy wyłączonym lpg sie grzeje? (mocno)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanko kolejne w takim razie- czy jest jakas tania mozliwosc sprawdzenia szczelnosci instalacji? typu podpiac sie po jakis cpu czy cos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności