rafus13 Zgłoś #41 Napisano 15 Lipca 2013 witam mam passata b5 1.6 ARM. mam instalacje stag300,od pewnego czasu przy jezdzie na gazie gdy go dodawalem bardziej automi dusilo, bylem dzis u gazownika i wyregulowali mi autko ale gorzej mi go dusi, okazalo sie ze wtryskiwacze sa juz do wymiany, pytanie czy takie wtryskiwacze mozna dac do regeneracji lub je wyczyscic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #42 Napisano 15 Lipca 2013 Jakie wtryskiwacze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iFilip Zgłoś #43 Napisano 16 Lipca 2013 Witam, Mam problem z moim passaciorem (1.8 20v na benzyne + lpg) Z rana najcześciej bo jeszcze zimy w moich lapach nie przeżył po odpaleniu zanim się rozgrzeje bardzo się dusi... Obroty nieco skaczą... Bez znaczenia czy czekam aż sie przełączy na gaz czy nie, ruszając ze sprzegła (bez gazu) jest ok ale dodając gaz zaczyna szarpac dusić sie i jest padaczka. dodając więcej gazu nic się nie zmienia.szarpie szarpie troche poleci do przodu potem znowu szarpie... Jak chwile sobie pochodzi albo przejade się nim pareset metr to zaczyna to ustawać i w zasadzie po przejechaniu kilku km jest już w miare ok. lekko wtedy szarpnie przy przełączaniu z 1->2 i 2->3 ale to da się przeżyć... Jeżeli odpale samochod jak jest gorąco na dworzu to praktycznie 10 sec jak się przełączy na gaziwo i potem juz leci nie ma problemu ale z rana jak na dworzu jest okolo 10-15 stopni to jest nieciekawie. a niedlugo zacznie się robić coraz chlodniej... Pytanie co to może być: Przepływka sonda filterki kable świece Jeżeli ktoś miał coś podobnego albo ma pomysł co z tym fantem zrobić będe zobowiązany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #44 Napisano 16 Lipca 2013 Pytanie co to może być:Przepływka Log z grupy 002 prawdę powie. sonda Nie jest brana pod uwagę na zimnym. filterki Chyba normalne, że należy je wymieniać, a kiedy to robiłeś nie wiemy. kable Jak nie świecą w nocy i nie ma błędów wypadających zapłonów powinny być ok. świece Na LPG wypada częściej wymieniać, bo jak się za długo jeździ to następstwie tego cewka i kable dostają po tyłku. Odczytaj błędy ze sterownika. Jak długo jest LPG na jakich podzespołach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #45 Napisano 16 Lipca 2013 witam mam passata b5 1.6 ARM. mam instalacje stag300,od pewnego czasu przy jezdzie na gazie gdy go dodawalem bardziej automi dusilo, bylem dzis u gazownika i wyregulowali mi autko ale gorzej mi go dusi, okazalo sie ze wtryskiwacze sa juz do wymiany, pytanie czy takie wtryskiwacze mozna dac do regeneracji lub je wyczyscic?? Można ale jeśli masz valteki to opcja mało opłacalna. Kup i załóż AC W01, do tego silnika wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus13 Zgłoś #46 Napisano 17 Lipca 2013 Można ale jeśli masz valteki to opcja mało opłacalna. Kup i załóż AC W01, do tego silnika wystarczy. mialem jakies matrixy czy cos podobnego i jak sie okazalo byly juz na wyczerpaniu, niestety albo aura zrobila swoje albo jakis wredny zwierz,przebicie bylo na kablach i powodowalo to duszenie auta mimo wymiany wtryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iFilip Zgłoś #47 Napisano 18 Lipca 2013 Dzieki za pomoc Grucha... Szczerze to kupiłem ten samochód około 2 miesiące temu i narazie szukam tego co jest w nim do zrobienia i w zasadzie nie licząc klocków i końcówek to nic nie wymieniałem. porobie to o czym mówiłeś i podbije na komputer z nim...mam nadzieje ze to pomoże. Pozdrawiam, F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwek Zgłoś #48 Napisano 26 Lipca 2013 szarpie ci w całym zakresie prędkości czy tylko jak jeździesz wolno i nagle chcesz przyśpieszyć? i czy mówimy tu o szarpaniu na rozgrzanym do optymalnej temperatury pracy silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wolszczan Zgłoś #49 Napisano 27 Sierpnia 2013 Kolego ja miałem wlasnie takie objawy i okazała sie Cewka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #50 Napisano 17 Października 2013 (edytowane) u mnie od ostatniego posta który tu pisałem naprawiło sie samo ... ale każdy wie że samo sie nic nie naprawi. i właśnie o to chodzi od wczoraj objawy powróciły i sie nasiliły pogrzebałem troche pod maska znalazłem pękniety wąż który idzie od reduktora do listwy z wtryskami oczywiście wymieniony odrazu lecz problemu to nie naprawiło sprawdzałem bezpieczniki, kable, świece nowe ! mam reduktor landi renzo IG1 do którego zestaw naprawczy kosztuje od 150zł i nie wiem czy to wina reduktora bo nie chce wyzucić kasy w błoto wiem że Landi Renzo jest dobra firmą taki nowy reduktor kosztuje od 800zł ale ma wydajność tylko do 150KM u mnie jest 200KM przez usterką nie narzekałem jeżdziło bardzo dobrze czasem tylko wywaliło na benzynę jak na obrotomierzu wszedłem na 5-6k a znalazłem na necie reduktor LOVATO do 200KM za 220zł i teraz moje pytanie czy zmieniać reduktor czy kupic do landiego zestaw naprawczy a jeśli to nie pomoże to co to może być dodam że na benzynie chodzi bardzo dobrze .. aha zapomniałem dodać że na jałowym biegu też lekko przerywa ale pod obciążeniem to już wogóle całe auto szarpie trzęsie itd na początku jak zredukował bieg (tiptronic) i chciałem przyspieszyć to szarpał a od dziś rana nawet na wolnych obrotach jak wcisne gaz to "pyrka" i przyśpiesza falami pół sek przyspiesza pół nie teraz wsiadłem przejechałem sie (odpaliłem gaz na awaryjnym) jeździ owiele lepiej niż rano ale dalej przerywa (nie ważne czy jest gorący czy zimny) juz nie wiem od czego to zależy ... Edytowane 17 Października 2013 przez bASo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #51 Napisano 27 Października 2013 A układ zapłonowy był kiedyś wymieniany , czy fabrykę pamięta ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #52 Napisano 1 Listopada 2013 A układ zapłonowy był kiedyś wymieniany , czy fabrykę pamięta ?? nie wiem do kogo to pytanie, cytuj i pisz a nie pisz z d*** btw zauważyłem że im mniej gazu w butli tym lepiej jeździ dziś wg obliczeń zostało mi około 20km do końca gazu - jeżdził bez przerywania jednym słowem jak na benie pojechałem na orlena zatankowałem na fulla i .. ? LIPA znów zaczeło przerywać i o ch** tu chodzi ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vaio Zgłoś #53 Napisano 4 Grudnia 2013 może świece do gazu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #54 Napisano 31 Stycznia 2014 Witam. Mój pasek szarpie po przełaczeniu na gaz.Teraz kiedy są mrozy kiedy odpale na luzie po przełaczeniu zaszarpie i zgaśnie. Podczas jazdy szarpie,po wysprzęgleniu gaśnie.Musi sie dobrze nagrzać tak prawie do polowy skali i wtedy jest ok. Był już regulowany, mapy wtrysków robione. Nie podejrzewam żeby było coś z grzaniem gazu bo ma dopiero rok ale może wtryski nie działają jak należy na zimnym, może sie kleją? We wtorek jade do sprawdzenia na zimnym. Jak uważacie co to za przyczyna. Jak były temp. jeszcze plusowe to też w czasie przełaczenia lekko szarpnął i przy przyspieszaniu na 1-2 biegu też lekko szarpał. ODłaczałem ako ale nie powinien sie rozwalić bo ma pamięć, moze wtryski benzynowe coś broją? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #55 Napisano 2 Lutego 2014 Jakie wtryski , jaki reduktor , jaki sterownik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #56 Napisano 3 Lutego 2014 Jakie wtryski , jaki reduktor , jaki sterownik ? Witaj. Instalacja Elpigaz- Stella Elisa. Reduktor Vega, Wtryski Rosso, Sterownik teraz nie wiem bo mam papiery w samochodzie w garażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszz.86 Zgłoś #57 Napisano 3 Lutego 2014 Witam . Panowie ja mam taki problem ze podczas jazdy przytrzymuje mi auto na sekundę to jest odczuwalne . po przejechaniu odcinka z punktu A do punktu B który wynosi około 50 km przytrzymało mnie z 100 razy na początku jak pokonywałem ten odcinek to raz na jakiś czas a dziś to już masakra , zaznaczę ze filtry były wymieniane jakieś 2 tys km temu nie wiem co jest grane jeszcze mam drugi objaw czasami mi rozłącza gaz i wskakuje na sama benzynke silnik posiadam 1.8 bez turba kod silnika to ADR proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio82 Zgłoś #58 Napisano 3 Lutego 2014 mateuszz.86 jaki reduktor jakie wtryskiwacze i najlepiej jak bys pokazal mapki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #59 Napisano 4 Lutego 2014 Witaj. Instalacja Elpigaz- Stella Elisa. Reduktor Vega, Wtryski Rosso, Sterownik teraz nie wiem bo mam papiery w samochodzie w garażu. "dgasek" Damian,w pszyszłym tygodniu jade na wymiane wtrysków.Dzisiaj bylem i stwierdzili że do wymiany.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszz.86 Zgłoś #60 Napisano 4 Lutego 2014 chodzi ci o firme ??? bo jak narzie to nie wiem musze zobaczyc jutro dopiero a co do mapek to czarna magia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach