Skocz do zawartości
ernidok

Ostrzeżenie o niskim poziomie oleju, ale olej jest

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio zapala mi się żółta dioda dotycząca niskiego poziomu oleju. Co prawda ubywa trochę oleju i muszę dolewać, ale ostatnio miałem 3 przypadki że się zapaliła, sprawdziłem stan i było ok (w połowie znacznika). Odkręciłem korek wlewu oleju, zakręciłem i po ponownym włączeniu zapłonu kontrolka sie nie świeci. Miałem już tak 3 razy pod rząd, kontrolka gasła po odkręceniu korka, bez dolewania.

Wiecie może co to może być?

Druga sprawa to jest to ubywanie oleju. Mam czarny filtr paliwa przy wymianach filtra. Ale to pozostawiam jako temat poboczny.

pozdrawiam

 

PS: dodam jeszcze że chodzi o kontrolkę żółtą, nie czerwoną, bo są dwie.

Edytowane przez ernidok
dodanie informacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

miałem podobnie z kontrolką poziomu oleju w poprzednim pasku czasem był spokój kilka dni, a potem przy każdym przekręceniu kluczyka gong. pomagało otwarcie maski (ponoć komputer "myśli" że coś z tym zrobiłeś i nie sygnalizuje ) pomogła wymiana czujnika poziomu oleju.

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak zapala się kontrolka to brakuje ok. 300ml oleju aby było na środku. Między min a max to okolo 1 litr oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem juz z tym do czynienia,pomogla wymiana czujnika oleju (bylo zwarcie plusa do minusa-lub cos w tym stylu:P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I miałeś takie same objawy? Zapalenie kontrolki ostrzegawczej, nie tej o braku oleju. I też po odkręceniu korka ustępowało? Myślałem że coś się może zapowietrza.

Edytowane przez ernidok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem coś podobnego, dolałem wtedy jakieś 50ml oleju i do tej pory nic się nie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka oleju . Probowałem juz odkrecanie korka zdejmowanie klem itp. Dolalem oleju ale nic to nie dalo kontrolka nadal sie pali. Bylem u goscia który zajmuje sie pasatami i jest przekonany na 90% ze to pompa olejowa. Samochodzik ma 208000 tys. Moze ktos ma pomysl co to moze byc. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale masz info o niskim poziomie czy ciśnieniu oleju ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pali sie zolta lampka od oleju i wyskakuje komunikat check oil level

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to skoro poziom oleju jest OK, to czujnik poziomu oleju do wymiany

 

jakbyś miał oil pressure to wtedy pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze by bylo wole czujnik niz pompe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi również sygnalizuje od jakiegoś czasu za niski poziom oleju, podczas gdy na bagnecie 1/3 oleju. Szykuje się chyba wymiana czyjnika poziomu oleju. Domyślam się, że mieści się on gdzieś w misce olejowej i wymienię go podczas wymiany oleju. Dostęp od dołu z kanału? Jakieś niespodzianki czekają na mnie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie to ma do jazdy. BO jezeli to jest pompa to za chwile moge zatrzec silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pompa, to jeżeli poleciała na amen, to po kilku kilometrach silnik i turbina poproszą Cie o wymianę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejechalem juz na tym jakies 80 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da sie to jakos zdjagnozowac w 100 % zeby bylo wiadomo co to jest?

Szkoda mi wywalac kase na cos czego9 moze nie trzeba robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod vac prawde powie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba wlasnie vag nic tu nie da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przejechalem juz na tym jakies 80 km

 

no to masz sam odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pada pompa to nie ma ciśnienia oleju - wtedy lampka sygnalizuje na czerwono i to jest niebezpieczene (i to bardzo).

Natomiast pomarańczowa kontrolka to poziom oleju. To całkiem co innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności