ernidok Zgłoś #1 Napisano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, ostatnio zapala mi się żółta dioda dotycząca niskiego poziomu oleju. Co prawda ubywa trochę oleju i muszę dolewać, ale ostatnio miałem 3 przypadki że się zapaliła, sprawdziłem stan i było ok (w połowie znacznika). Odkręciłem korek wlewu oleju, zakręciłem i po ponownym włączeniu zapłonu kontrolka sie nie świeci. Miałem już tak 3 razy pod rząd, kontrolka gasła po odkręceniu korka, bez dolewania. Wiecie może co to może być? Druga sprawa to jest to ubywanie oleju. Mam czarny filtr paliwa przy wymianach filtra. Ale to pozostawiam jako temat poboczny. pozdrawiam PS: dodam jeszcze że chodzi o kontrolkę żółtą, nie czerwoną, bo są dwie. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez ernidok dodanie informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2012 witam. miałem podobnie z kontrolką poziomu oleju w poprzednim pasku czasem był spokój kilka dni, a potem przy każdym przekręceniu kluczyka gong. pomagało otwarcie maski (ponoć komputer "myśli" że coś z tym zrobiłeś i nie sygnalizuje ) pomogła wymiana czujnika poziomu oleju. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2012 U mnie jak zapala się kontrolka to brakuje ok. 300ml oleju aby było na środku. Między min a max to okolo 1 litr oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
t nowak Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2012 Mialem juz z tym do czynienia,pomogla wymiana czujnika oleju (bylo zwarcie plusa do minusa-lub cos w tym stylu:P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #5 Napisano 27 Stycznia 2012 (edytowane) I miałeś takie same objawy? Zapalenie kontrolki ostrzegawczej, nie tej o braku oleju. I też po odkręceniu korka ustępowało? Myślałem że coś się może zapowietrza. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez ernidok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver_FR Zgłoś #6 Napisano 30 Stycznia 2012 Miałem coś podobnego, dolałem wtedy jakieś 50ml oleju i do tej pory nic się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #7 Napisano 13 Lutego 2012 Witam dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka oleju . Probowałem juz odkrecanie korka zdejmowanie klem itp. Dolalem oleju ale nic to nie dalo kontrolka nadal sie pali. Bylem u goscia który zajmuje sie pasatami i jest przekonany na 90% ze to pompa olejowa. Samochodzik ma 208000 tys. Moze ktos ma pomysl co to moze byc. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #8 Napisano 13 Lutego 2012 Ale masz info o niskim poziomie czy ciśnieniu oleju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #9 Napisano 13 Lutego 2012 pali sie zolta lampka od oleju i wyskakuje komunikat check oil level Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #10 Napisano 13 Lutego 2012 no to skoro poziom oleju jest OK, to czujnik poziomu oleju do wymiany jakbyś miał oil pressure to wtedy pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #11 Napisano 13 Lutego 2012 no dobrze by bylo wole czujnik niz pompe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikm Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2012 Mi również sygnalizuje od jakiegoś czasu za niski poziom oleju, podczas gdy na bagnecie 1/3 oleju. Szykuje się chyba wymiana czyjnika poziomu oleju. Domyślam się, że mieści się on gdzieś w misce olejowej i wymienię go podczas wymiany oleju. Dostęp od dołu z kanału? Jakieś niespodzianki czekają na mnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #13 Napisano 13 Lutego 2012 Jak sie to ma do jazdy. BO jezeli to jest pompa to za chwile moge zatrzec silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #14 Napisano 13 Lutego 2012 Jeżeli pompa, to jeżeli poleciała na amen, to po kilku kilometrach silnik i turbina poproszą Cie o wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #15 Napisano 13 Lutego 2012 przejechalem juz na tym jakies 80 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #16 Napisano 13 Lutego 2012 Da sie to jakos zdjagnozowac w 100 % zeby bylo wiadomo co to jest? Szkoda mi wywalac kase na cos czego9 moze nie trzeba robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIETER Zgłoś #17 Napisano 13 Lutego 2012 Podłącz pod vac prawde powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacpa1990 Zgłoś #18 Napisano 13 Lutego 2012 no chyba wlasnie vag nic tu nie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #19 Napisano 13 Lutego 2012 przejechalem juz na tym jakies 80 km no to masz sam odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikm Zgłoś #20 Napisano 13 Lutego 2012 Jak pada pompa to nie ma ciśnienia oleju - wtedy lampka sygnalizuje na czerwono i to jest niebezpieczene (i to bardzo). Natomiast pomarańczowa kontrolka to poziom oleju. To całkiem co innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach