Robert !!! Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2012 Mam problem z silnikiem jak wyżej, auto weszło w tryb awaryjny. Jak tylko włącze zapłon, mryga kontrolka świec żarowych, pali się silnik i kontrolka DPF. Turbina jest ok nie ma luzów i cięgno płynnie chodzi, czujnik doładowania reaguje na odpięcie silnik w ogole mulasto próbuje wkręcić się w obroty. odłączyłem czujnik ciśnienia zapełnienia dpf i jak odpale auto to bez zmian tylko z jednego grubszego wężyka dmucha lekko a z cienkiego nie, bynajmniej nie wyczuwalnie. Diagnotyzer vag auto skaner taki nieieski na allegro ok 400zł nie widzi błędów na silniku. W can gatewy czy jakoś tak komunikat 01044 Komputer silnika-kodowanie Co mu dolega czy mozna jęździć w trybie awaryjnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2012 Mam problem z silnikiem jak wyżej, auto weszło w tryb awaryjny. Jak tylko włącze zapłon, mryga kontrolka świec żarowych, pali się silnik i kontrolka DPF. Turbina jest ok nie ma luzów i cięgno płynnie chodzi, czujnik doładowania reaguje na odpięcie silnik w ogole mulasto próbuje wkręcić się w obroty. odłączyłem czujnik ciśnienia zapełnienia dpf i jak odpale auto to bez zmian tylko z jednego grubszego wężyka dmucha lekko a z cienkiego nie, bynajmniej nie wyczuwalnie.Diagnotyzer vag auto skaner taki nieieski na allegro ok 400zł nie widzi błędów na silniku. W can gatewy czy jakoś tak komunikat 01044 Komputer silnika-kodowanie Co mu dolega czy mozna jęździć w trybie awaryjnym? Sprawdź czy aby nie padła grucha od podciśnienia przy turbo. Mam taki sam silnik i w listopadzie miałem podobne problemy. Z tego co widziałem to mechanik podłaczył jakiś wężyk do gruchy i próbował zasysając powietrze wciągnąć ten pręt co do gruszki wchodzi- nie dał rady bo membrana puszczała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2012 Grucha raczej dobra bo po odpaleniu widać jak pracuje cięgno przy odpalaniu i gaszeniu auta. Ona dodatkowo jest sterowana jakims silniczkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #4 Napisano 29 Stycznia 2012 Turbina, grucha, czujnik ciśnienia doładowania, czujnik różnicy spaln ok. Wczoraj podczas jazdy z kompem zacząłem kasować błędy których niby nie ma i uato ożywa, idzie jak przed awarią ale non stop szybko trzeba kasować błędy. Jedynie kontrolka dpf nie znika. Co to może być do diabła, jakaś sonda,egr? Błędy są odrazu po włączeniu zapłonu, kontrolka świec, silnik i dpf. Na wyświetlaczu komunikat Engine fault Workschop! oraz Diesel-particle Owner's manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2012 Jedynie kontrolka dpf nie znika a w jakim stopniu masz zapchany DPF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2012 Nie wiem który to blok pomiarowy na 75 nic nie pokazuje. Kanał 105 00000010 00009,0 0144,00 00056,0 Kanał 106 brak 0042,92 L 800 Km 00972,0 Kanał 108 104 15 16 126 3 15 126 3 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2012 Nie wiem który to blok pomiarowy na 75 nic nie pokazuje. http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-%28regeneracja%29-filtra-czastek-stalych-DPF-FAP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #8 Napisano 29 Stycznia 2012 Czytałem to ale mój auto skaner dominator nie ogarnia tematu. Zamówilem kabel i vcds-a jutro powinien być. Czy jazda w takim stanie może być groźna? Ja dziennie pokonuje nim 40km w dwie strony do pracy, ponieważ nie mam innego środka transportu. Tak w ogóle jak przeglądam forum to strasznie dużo problemów jest z tymi autami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #9 Napisano 29 Stycznia 2012 Z CR-ami aqrat jest niewiele problemów.:bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2012 Właśnie widać. Można jeździć w trybie awaryjnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #11 Napisano 31 Stycznia 2012 logi z vcds może ktoś pomoże silnik Tuesday,31,January,2012,20:07:16:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Data version: 20101123 Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3570 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00600 259 83496 VCID: 70E4CC445CF9059C 2 Faults Found: 008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low P2102 -- 000 -- - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 146283 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.16 Time: 21:19:58 Freeze Frame: RPM: 2024 /min Speed: 52.0 km/h Load: 15.7 % Load: 100.0 % Lambda: 100.2 % Mass Air / Rev.: 700.0 mg/str Temperature: 63.0°C 009316 - Unknown Error Code P2464 -- 000 -- - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 146283 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.16 Time: 21:19:58 Freeze Frame: RPM: 2024 /min Speed: 52.0 km/h Pressure: 110 mbar Hex Value: 0xFF04 Temperature: 198.0°C (no units): 219.3 Mileage: 820 km Readiness: 1 2 0 0 1 Tuesday,31,January,2012,20:09:56:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Data version: 20101123 Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-A.lbl Control Module Part Number: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Component and/or Version: AFS-Steuergeraet 0133 Software Coding: 3490952 Work Shop Code: WSC 05311 000 00000 Additional Info: 1K0941329 AFS-Lst.-Modul l 0003 1K0941329 AFS-Lst.-Modul r 0002 VCID: 346C0054686179BC 4 Faults Found: 02988 - Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active 000 -- - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 98 Mileage: 146108 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.12 Time: 01:30:47 Freeze Frame: Voltage: 11.64 V Speed: 0.0 km/h ABS 1 01043 - Control Module; Incorrect Software Version 000 -- - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 98 Time Indication: 0 Freeze Frame: Invalid Invalid Invalid 02669 - Strobe Lights; Rear 000 -- - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 98 Time Indication: 0 Freeze Frame: Invalid Invalid Invalid 01543 - Parking Aid Warning Chime (H15) 005 -- No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 98 Time Indication: 0 Freeze Frame: Invalid Invalid Invalid Tuesday,31,January,2012,20:13:24:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Data version: 20101123 Address 10: Park/Steer Assist Labels: 3C8-919-475.clb Control Module Part Number: 3C8 919 475 HW: 3C8 919 475 Component and/or Version: PARKHILFE 8K H07 0007 Software Coding: 100001 Work Shop Code: WSC 05314 000 00000 VCID: F1E24940D7F38C94 9 Faults Found: 01629 - Sensor for Parking-Aid; Front Left (G255) 009 -- Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 238 Mileage: 89080 km Time Indication: 0 Date: 2026.14.06 Time: 14:13:42 Freeze Frame: Temperature: 10.0°C 01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253) 009 -- Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 237 Mileage: 89083 km Time Indication: 0 Date: 2026.14.06 Time: 14:21:33 Freeze Frame: Temperature: 2.0°C 01642 - Seat-Occupied Sensor; Rear Drivers Side (G177) 004 -- No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 14 Reset counter: 217 Mileage: 131735 km Time Indication: 0 Date: 2031.14.27 Time: 11:49:06 Freeze Frame: Temperature: 21.0°C 01630 - Igniter for Aux. Side Airbag; Drivers Side (N277) 004 -- No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 30 Reset counter: 238 Mileage: 130556 km Time Indication: 0 Date: 2031.14.20 Time: 17:10:10 Freeze Frame: Temperature: 25.0°C 02083 - Message for Delay Request 011 -- Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 198 Mileage: 141173 km Time Indication: 0 Date: 2097.14.07 Time: 09:13:46 Freeze Frame: Temperature: 0.0°C 01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206) 009 -- Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 40 Mileage: 141173 km Time Indication: 0 Freeze Frame: Temperature: 0.0°C 01639 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Passenger Side (G257) 009 -- Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 9 Reset counter: 40 Mileage: 141173 km Time Indication: 0 Freeze Frame: Temperature: 0.0°C 00452 - All Wheel Drive (AWD) Clutch Engaged 002 -- Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 4 Reset counter: 40 Mileage: 141173 km Time Indication: 0 Date: 2097.14.11 Time: 04:01:30 Freeze Frame: Temperature: 0.0°C 16353 - Control Module - Internal Malfunction 014 -- Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 0 Freeze Frame: Temperature: 0.0°C Tuesday,31,January,2012,20:16:02:36838 VCDS Version: Release 10.6.2 Data version: 20101123 Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3570 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00600 259 83496 VCID: 70E4CC445CF9059C 2 Faults Found: 008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low P2102 -- 000 -- - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 146329 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.18 Time: 20:12:06 Freeze Frame: RPM: 782 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Load: 100.0 % Lambda: 100.2 % Mass Air / Rev.: 525.0 mg/str Temperature: 40.5°C 009316 - Unknown Error Code P2464 -- 000 -- - - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 146329 km Time Indication: 0 Date: 2100.14.18 Time: 20:12:06 Freeze Frame: RPM: 782 /min Speed: 0.0 km/h Pressure: 26 mbar Hex Value: 0xFF04 Temperature: 120.0°C (no units): 56.1 Mileage: 870 km Readiness: 0 0 0 0 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #12 Napisano 2 Lutego 2012 Błagam niech mi ktoś pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #13 Napisano 3 Lutego 2012 Robert - wklej te logi tutaj: http://forum.vw-passat.pl/forums/79-Analizy-logow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leopard Zgłoś #14 Napisano 4 Lutego 2012 008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low to jest przyczyna trybu awaryjnego ... zagladnij do EGR'u - zobacz czy nie ma tam nagaru blokujacego klape gaszaca (przepustnicy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #15 Napisano 4 Lutego 2012 (edytowane) Było od groma nagaru, wyczyściłem caly egr i przepustnicę-klapę regulacyjną, gaszącą. Dzialała mimo syfu. W przepustnicy jak odkręcilem klapkę gdzie jest silnik,tryby i ta elektonika to od groma czarnego oleju się wylalo. Może rozbiorę ten egr jeszcze raz i dokladnie wyczyszczę tą klapke domykającą te spaliny. W ogole to od groma tam sadzy jest, szok. Edytowane 4 Lutego 2012 przez Robert !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #16 Napisano 4 Lutego 2012 Skoro wywalalo mi tą przepustnicę i tyle oleju bylo to zamówiłem drugą na poniedzialek ma być. Teraz nie wiem czy ją kupować czy nie. Chcialem zrobić pprzymusowe wypalanie dpf ale się nie da nie przyjmuje kodu. Podmienilem czujnik różnicy ciśnień od filtra dpf i też nic.. Ręce opadają. Co jeszcze może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #17 Napisano 7 Lutego 2012 Wszystkim którzy się udzielili w temacie serdecznie dziękuję. Moda prosze o przeniesienie tematu do kosza. Auto naprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #18 Napisano 7 Lutego 2012 a napiszesz jak rozwiązałeś problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #19 Napisano 7 Lutego 2012 Zastanawialem sie nad tym, ale nie wiem w jakim dziale i czy nie zalożyć nowego tematu i opisać dokladnie na co zwrocić uwagę. Widzę, że ci co mają wiedzę na forum nie chętnie się nią dzielą, tak jakby ktos mial im chleb odebrać. U mnie byl problem z silnikiem, który podobno dosyć często w tdi wystepuję i zasadzony dpf, ogarnąlem sam temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #20 Napisano 7 Lutego 2012 Wystarczy ze opiszesz tutaj, w formie objawy punkt po punkcie oraz sposób rozwiązania problemu pkt. po pkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach