Skocz do zawartości
Robert !!!

2.0 TDI 140KM CR- tryb awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z silnikiem jak wyżej, auto weszło w tryb awaryjny. Jak tylko włącze zapłon, mryga kontrolka świec żarowych, pali się silnik i kontrolka DPF. Turbina jest ok nie ma luzów i cięgno płynnie chodzi, czujnik doładowania reaguje na odpięcie silnik w ogole mulasto próbuje wkręcić się w obroty. odłączyłem czujnik ciśnienia zapełnienia dpf i jak odpale auto to bez zmian tylko z jednego grubszego wężyka dmucha lekko a z cienkiego nie, bynajmniej nie wyczuwalnie.

Diagnotyzer vag auto skaner taki nieieski na allegro ok 400zł nie widzi błędów na silniku.

W can gatewy czy jakoś tak komunikat 01044 Komputer silnika-kodowanie

Co mu dolega czy mozna jęździć w trybie awaryjnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z silnikiem jak wyżej, auto weszło w tryb awaryjny. Jak tylko włącze zapłon, mryga kontrolka świec żarowych, pali się silnik i kontrolka DPF. Turbina jest ok nie ma luzów i cięgno płynnie chodzi, czujnik doładowania reaguje na odpięcie silnik w ogole mulasto próbuje wkręcić się w obroty. odłączyłem czujnik ciśnienia zapełnienia dpf i jak odpale auto to bez zmian tylko z jednego grubszego wężyka dmucha lekko a z cienkiego nie, bynajmniej nie wyczuwalnie.

Diagnotyzer vag auto skaner taki nieieski na allegro ok 400zł nie widzi błędów na silniku.

W can gatewy czy jakoś tak komunikat 01044 Komputer silnika-kodowanie

Co mu dolega czy mozna jęździć w trybie awaryjnym?

 

Sprawdź czy aby nie padła grucha od podciśnienia przy turbo.

Mam taki sam silnik i w listopadzie miałem podobne problemy. Z tego co widziałem to mechanik podłaczył jakiś wężyk do gruchy i próbował zasysając powietrze wciągnąć ten pręt co do gruszki wchodzi- nie dał rady bo membrana puszczała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grucha raczej dobra bo po odpaleniu widać jak pracuje cięgno przy odpalaniu i gaszeniu auta. Ona dodatkowo jest sterowana jakims silniczkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina, grucha, czujnik ciśnienia doładowania, czujnik różnicy spaln ok. Wczoraj podczas jazdy z kompem zacząłem kasować błędy których niby nie ma i uato ożywa, idzie jak przed awarią ale non stop szybko trzeba kasować błędy. Jedynie kontrolka dpf nie znika. Co to może być do diabła, jakaś sonda,egr? Błędy są odrazu po włączeniu zapłonu, kontrolka świec, silnik i dpf. Na wyświetlaczu komunikat Engine fault Workschop! oraz Diesel-particle Owner's manual.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedynie kontrolka dpf nie znika

 

a w jakim stopniu masz zapchany DPF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem który to blok pomiarowy na 75 nic nie pokazuje.

Kanał 105

00000010

00009,0

0144,00

00056,0

Kanał 106

brak

0042,92 L

800 Km

00972,0

Kanał 108

104 15 16

126 3 15

126 3 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem to ale mój auto skaner dominator nie ogarnia tematu. Zamówilem kabel i vcds-a jutro powinien być. Czy jazda w takim stanie może być groźna? Ja dziennie pokonuje nim 40km w dwie strony do pracy, ponieważ nie mam innego środka transportu.

Tak w ogóle jak przeglądam forum to strasznie dużo problemów jest z tymi autami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z CR-ami aqrat jest niewiele problemów.:bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widać. Można jeździć w trybie awaryjnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi z vcds może ktoś pomoże

silnik

 

Tuesday,31,January,2012,20:07:16:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

 

 

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3570

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00600 259 83496

VCID: 70E4CC445CF9059C

2 Faults Found:

 

008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low

P2102 -- 000 -- - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 146283 km

Time Indication: 0

Date: 2100.14.16

Time: 21:19:58

 

Freeze Frame:

RPM: 2024 /min

Speed: 52.0 km/h

Load: 15.7 %

Load: 100.0 %

Lambda: 100.2 %

Mass Air / Rev.: 700.0 mg/str

Temperature: 63.0°C

 

009316 - Unknown Error Code

P2464 -- 000 -- - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 146283 km

Time Indication: 0

Date: 2100.14.16

Time: 21:19:58

 

Freeze Frame:

RPM: 2024 /min

Speed: 52.0 km/h

Pressure: 110 mbar

Hex Value: 0xFF04

Temperature: 198.0°C

(no units): 219.3

Mileage: 820 km

 

 

Readiness: 1 2 0 0 1

Tuesday,31,January,2012,20:09:56:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

 

 

Address 55: Xenon Range Labels: 5M0-907-357-A.lbl

Control Module Part Number: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C

Component and/or Version: AFS-Steuergeraet 0133

Software Coding: 3490952

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

Additional Info: 1K0941329 AFS-Lst.-Modul l 0003 1K0941329 AFS-Lst.-Modul r 0002

VCID: 346C0054686179BC

4 Faults Found:

 

02988 - Left-Hand/Right-Hand Traffic Switchover Active

000 -- -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 98

Mileage: 146108 km

Time Indication: 0

Date: 2100.14.12

Time: 01:30:47

 

Freeze Frame:

Voltage: 11.64 V

Speed: 0.0 km/h

ABS 1

 

01043 - Control Module; Incorrect Software Version

000 -- - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 98

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

Invalid

Invalid

Invalid

 

02669 - Strobe Lights; Rear

000 -- - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 98

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

Invalid

Invalid

Invalid

 

01543 - Parking Aid Warning Chime (H15)

005 -- No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100101

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 98

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

Invalid

Invalid

Invalid

 

Tuesday,31,January,2012,20:13:24:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

 

 

Address 10: Park/Steer Assist Labels: 3C8-919-475.clb

Control Module Part Number: 3C8 919 475 HW: 3C8 919 475

Component and/or Version: PARKHILFE 8K H07 0007

Software Coding: 100001

Work Shop Code: WSC 05314 000 00000

VCID: F1E24940D7F38C94

9 Faults Found:

 

01629 - Sensor for Parking-Aid; Front Left (G255)

009 -- Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Reset counter: 238

Mileage: 89080 km

Time Indication: 0

Date: 2026.14.06

Time: 14:13:42

 

Freeze Frame:

Temperature: 10.0°C

 

01627 - Sensor for Parking-Aid; Front Mid-Right (G253)

009 -- Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Reset counter: 237

Mileage: 89083 km

Time Indication: 0

Date: 2026.14.06

Time: 14:21:33

 

Freeze Frame:

Temperature: 2.0°C

 

01642 - Seat-Occupied Sensor; Rear Drivers Side (G177)

004 -- No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 14

Reset counter: 217

Mileage: 131735 km

Time Indication: 0

Date: 2031.14.27

Time: 11:49:06

 

Freeze Frame:

Temperature: 21.0°C

 

01630 - Igniter for Aux. Side Airbag; Drivers Side (N277)

004 -- No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 30

Reset counter: 238

Mileage: 130556 km

Time Indication: 0

Date: 2031.14.20

Time: 17:10:10

 

Freeze Frame:

Temperature: 25.0°C

 

02083 - Message for Delay Request

011 -- Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 198

Mileage: 141173 km

Time Indication: 0

Date: 2097.14.07

Time: 09:13:46

 

Freeze Frame:

Temperature: 0.0°C

 

01548 - Sensor for Parking Aid; Rear Right (G206)

009 -- Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 9

Reset counter: 40

Mileage: 141173 km

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

Temperature: 0.0°C

 

01639 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Passenger Side (G257)

009 -- Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 9

Reset counter: 40

Mileage: 141173 km

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

Temperature: 0.0°C

 

00452 - All Wheel Drive (AWD) Clutch Engaged

002 -- Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 4

Reset counter: 40

Mileage: 141173 km

Time Indication: 0

Date: 2097.14.11

Time: 04:01:30

 

Freeze Frame:

Temperature: 0.0°C

 

16353 - Control Module - Internal Malfunction

014 -- Defective

Freeze Frame:

Fault Status: 01101110

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 0

 

Freeze Frame:

Temperature: 0.0°C

 

Tuesday,31,January,2012,20:16:02:36838

VCDS Version: Release 10.6.2

Data version: 20101123

 

 

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 BL HW: 03L 907 309

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3570

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 00600 259 83496

VCID: 70E4CC445CF9059C

2 Faults Found:

 

008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low

P2102 -- 000 -- - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 146329 km

Time Indication: 0

Date: 2100.14.18

Time: 20:12:06

 

Freeze Frame:

RPM: 782 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Load: 100.0 %

Lambda: 100.2 %

Mass Air / Rev.: 525.0 mg/str

Temperature: 40.5°C

 

009316 - Unknown Error Code

P2464 -- 000 -- - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 146329 km

Time Indication: 0

Date: 2100.14.18

Time: 20:12:06

 

Freeze Frame:

RPM: 782 /min

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 26 mbar

Hex Value: 0xFF04

Temperature: 120.0°C

(no units): 56.1

Mileage: 870 km

 

 

Readiness: 0 0 0 0 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błagam niech mi ktoś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
008450 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low

to jest przyczyna trybu awaryjnego ... zagladnij do EGR'u - zobacz czy nie ma tam nagaru blokujacego klape gaszaca (przepustnicy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było od groma nagaru, wyczyściłem caly egr i przepustnicę-klapę regulacyjną, gaszącą. Dzialała mimo syfu. W przepustnicy jak odkręcilem klapkę gdzie jest silnik,tryby i ta elektonika to od groma czarnego oleju się wylalo. Może rozbiorę ten egr jeszcze raz i dokladnie wyczyszczę tą klapke domykającą te spaliny. W ogole to od groma tam sadzy jest, szok.

Edytowane przez Robert !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wywalalo mi tą przepustnicę i tyle oleju bylo to zamówiłem drugą na poniedzialek ma być. Teraz nie wiem czy ją kupować czy nie.

Chcialem zrobić pprzymusowe wypalanie dpf ale się nie da nie przyjmuje kodu.

Podmienilem czujnik różnicy ciśnień od filtra dpf i też nic.. Ręce opadają. Co jeszcze może być nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim którzy się udzielili w temacie serdecznie dziękuję.

Moda prosze o przeniesienie tematu do kosza. Auto naprawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a napiszesz jak rozwiązałeś problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawialem sie nad tym, ale nie wiem w jakim dziale i czy nie zalożyć nowego tematu i opisać dokladnie na co zwrocić uwagę. Widzę, że ci co mają wiedzę na forum nie chętnie się nią dzielą, tak jakby ktos mial im chleb odebrać.

U mnie byl problem z silnikiem, który podobno dosyć często w tdi wystepuję i zasadzony dpf, ogarnąlem sam temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy ze opiszesz tutaj, w formie

objawy punkt po punkcie oraz sposób rozwiązania problemu pkt. po pkt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności