Skocz do zawartości
sebolpittbull

kontrolka oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam spowrotem problem ktory mialem z migajaca kontrolka udalo mi sie zlikwidowac (olej) .Passata mialem u mechanika a ze szukal potrzebnych mu numerow a ze one znajdowaly sie nad filtrem oleju (nawysokosci wlasnie czujnika),zaraz za nim sa jakies nr to wypia kabelek ,ale nie sprawdzil czy go dobrze wpia . Wsowka nie byla nasunieta ,ale jakims cudem stykala sie z czujnikiem i dopiero przy 3tys obr mi sie zapalala i migala . Sprawdzilem sam ,wpiolem i jest ok wkrecam silnik nawet do odciecia i tez jest ok,zobacze jutro co i jak . tak ze czasem to posprawdzajcie sobie czy sie nie wypielo czy ktos zapomnial podpiac lub ktos moze ma taki wlasnie przypadek dziwny jak ja i tylko tyle . pojezdzr troche to zobacze .Pozdrawiam Czesc.............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie poddałem się z kontrolką zapalała się przy 2400rpm wszystko sprawdzone co sie dało i nic wyrzuciłem kontrolkę wylutowałem brzęczyk i założyłem wskaźnik ala vdo i mam monitoring na bieżąco. Ciśnienia mierzone miałem na wszystkich wyjściach na czujnik i wszystko się zgadzało a kontrolka nieubłaganie migała i wina leżała po stronie licznika bo na pożyczonym się tak nie działo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego prawdopodobnie to przez zimne luty......Ja mialem podobny przypadek ale to mechanik nie podpia mi przewodu do czujnika nad filtrem oleju.POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to były zimne luty tylko szkoda juz mi było wydawac kasy na zegary chociaż mówią do trzech razy sztuka bo 2 kupiłem i uszkodzone niestety eh... no ale ogarnolem to w inny sposób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wystąpił problem z kontrolką oleju. W dodatku w zegarach jest sygnał, który uciążliwie piszczy. Kontrolka zapala się losowo, zazwyczaj po wpadnięciu autem w dziurę i daje się wyłączyć wraz z sygnałem uderzeniem w zegary, bądź zaliczeniem kolejnych dziur na drodze. Czasem to nie pomaga i kontrolka się pali dłużej a sygnał czyni jazdę nie do wytrzymania. Auto ma silnik po remoncie (w kwietniu), olej z filtrami wymieniony, więc nie szukałbym problemu tu, lecz w samych zegarach. Teoretycznie wystarczyłoby wymienić zegary, mam jednak problem z ich doborem, do tego rocznika nie wszystkie chcą pasować. Dopóki nie trafię na pasujące, interesowałoby mnie choćby usunięcie uciążliwego sygnału. Czy ktoś z Was już przerabiał taki problem? Prosiłbym o poradę na temat podejścia do sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki model masz zegarów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegary z mojego Passata:

 

65f7751a60634a4dm.jpg 936c73648b0000dem.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności