Jump to content
Sign in to follow this  
Seaquest

Jak przechowywać pompowtryskiwacze ?

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    Ostatnio kupiłem pompki na ebay i dziś mi przyszły. w polowie jest lekki nalot rdzy ale palcem moge to przetrzeć. Moje pytanko to jak najlepiej je przechować żeby sie nei zepsuły. Montaż planuje dopiero podczas pobytu w Polsce w czerwcu. Nie chciałbym żeby do tego czasu coś sie im stało. Pompki AL-ki. Dzieki za pomoc. Próbowałem coś szukać na forum ale wyszukiwarka mi nie działa wywala błąd tego typu "connection to localhost:9312 failed (errno=111, msg=Connection refused)" z góry dzieki za porady.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003

    Normalnie... Byle tylko ci sie nie porozlatywaly i wszystko bedzie w porzadku...

    Walnij gdzies w karton niech leza.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    jezeli kupujesz nowe pompki to są one czyms nasmarowane, są może hermetycznie zapakowane w jakieś woreczki ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010

    Popsikaj WD, lub innym tego typu środkiem, oliwa do maszyn do szycia też będzie dobra(jak nie najlepsza), zawiń w papier, włóz w pudełko.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
    Rok prod: 2004

    Najlepiej przechowywać w ropie całe zanurzone.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    a co myślicie o zanurzeniu ich w oleju silnikowym ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2010
    a co myślicie o zanurzeniu ich w oleju silnikowym ?

     

    Te bardziej lotne składniki z oleju mogą odparować i olej zgęstnieje na tyle (mówię o mineralnym oleju) że pozatyka otworki.

    Poza tym w oleju silnikowym są różne domieszki i one też mogą nie być obojętne dla takiego delikatnego urządzenia.

    Najodpowiedniejszą metodą będzie zalanie ich ropą lub naftą.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2003
    a co myślicie o zanurzeniu ich w oleju silnikowym ?

    Prawidłowo, pompki przechowuje się w syntetycznym oleju silnikowym.

    Edited by vipereeek

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2003

    ta a na szrocie leżą w piachu i tez działają normalnie owiń w szmatę i na półkę

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2001

    Nawet możesz nasmarować olejem rzepakowym, w szmatkę, karton i na półkę - ważne, by medium oddzielające nie było agresywne, a oddzielało metal od powietrza. Olej do maszyn to też świetny pomysł.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
    Rok prod: 2001

    co powiecie na dokladnie spryskanie ich WD40 i potem powiedzmy do woreczka każdy osobno..

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2003

    w ropie najlepiej wtedy nie beda rdzeiec

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2009
    co powiecie na dokladnie spryskanie ich WD40 i potem powiedzmy do woreczka każdy osobno..
    tak zrob i nie przejmuj sie zapakuj w worek od izoluj od wilgoci i tyle . nie walnij ich tylko do kaluzy ::::) niech leza pod telewizorem w salonie tak zapakowane i nic im sie nie stanie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
    Rok prod: 2000
    Dnia 19.01.2012 o 10:37, vipereeek napisał:

    Prawidłowo, pompki przechowuje się w syntetycznym oleju silnikowym.

    No moje umieściłem w woreczkach zamykanych pojedynczo, zalałem olejem silnikowym syntetycznym.

    Przychodzi jednak czas montażu. Jak je najlepiej oczyścić z tego oleju i przygotować do założenia? Olejem napędowym?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
    Rok prod: 2001

    Nafta równie bezpieczna a skuteczniejsza w czyszczeniu

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy