JACU6X6 Zgłoś #1 Napisano 12 Stycznia 2012 Tak działa MAF czyli to co mamy w pf pb 2e Czas strzały temperatury zmieniają parametry i autko zamiast jechać sie toczy. Mój projekt z przepływomierzem masowym nie wypalił nie dało się go za nic zestroić autko kopciło nie jechało. Ale że robiłem ojca mare to taki fiat 1,6 16v i nie było przepływki wiec mnie to zaciekawiło. Głupi na pozór fiat rozwiązał map sensorem. Urządzenie miniaturowe nie ogranicza przepływu dlatego tak się zbiera. I mnie to zaciekawiło jak to coś wsadzić do pb a w przyszłości do 9a jak się uda to w tym roku. potrzeba tylko MAP sensor za grosze i coś takiego jak Ecumaster DET III. Ktoś ma jakąs wiedzę na ten temat coś podpowie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #2 Napisano 13 Stycznia 2012 Znalazłem takie coś na necie - http://www.ecumaster.com/ Może się przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #3 Napisano 13 Stycznia 2012 kurcze jak ja miałem 1.8 pf to kombinowałem założyć ciepły drut i o dziwo chodziło,miałem założony z forda jakiegoś mondeo,ale projekt umarł bo kupiłem 2.0 abf i na szczęscie tam nie ma takiego ustrojstwa. Co do przepływki z forda,to tylko chodziło o przełożenie z ori przepływki czujnika temp i doprowadzenie 12v bo ori vw jest na 5v Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #4 Napisano 15 Stycznia 2012 Znalazłem takie coś na necie Widział ja to ale tak się zastanawiam: - czy map sensor po zmodyfikowaniu zastąpi MAF wiem że teoria i w ogóle tak tam piszą ale czy ktoś to zrobił - moje 9A sie składa i Koxa czeka na przesunięcie limitera obrotów tak na 7 tyś czy to coś załatwi sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #5 Napisano 15 Stycznia 2012 ja sie zastanawiałem nad podmianą przepływki z 1,9 TDI 1Z na taką z nowszych AFN - tzw lizak. Wydaje mi się ze różnica jest tylko w napięciu zasilającym ale na razie z braku czasu tylko na rozważaniach temat zawisł. Te "lizaki" są tańsze i łatwiej dostępne.. może by się ciekawszy trafił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #6 Napisano 15 Stycznia 2012 nie wiem czy dobrze myśle ale jak widziałem autka z map sensorem to mialy strasznie rozbudowane przepustnice,ale może mi sie wydawało. W sumie żeby zastąpić na 100% klape gorącym drutem trzeba mieć w 100% dobrą klape żeby przemierzyć ją przy jakich wartościach podciśnienia jakie napięcia i potem kombinować. w sumie troche roboty ale warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #7 Napisano 3 Grudnia 2012 Panowie ostatnio obił mi się o oczy taki link w którym chłopaki z któregoś forum vw, zrobili zamiennik przepływomierza, tz regulator który wraz ze zmianą obrotów silnika zmnieniał na sztywno mase zasysanego powietrza na zasadzie identycznej jak robi to przepływomierz, i nie mogę tego znaleźć, może ktoś to widział albo cos o tym wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #8 Napisano 29 Marca 2014 Panowie podpowie ktoś bo nigdzie nie mogę znaleźć, gdzie w 1Z jest map sensor umiejscowiony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adasko Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2014 Hej, Według mnie map sensor jest na drugim zakończeniu tej rurki, którą zaznaczyłem na zdjęciu http://up.programosy.pl/view/asd1_3.jpg.html ps. mogę się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #10 Napisano 31 Marca 2014 map sensor jest w sterowniku silnika na podszybiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #11 Napisano 28 Sierpnia 2014 czy ktoś wie jaki map sensor siedzi w steroniku 21dd z paska 1Z z 96r? chodzi mi o ciśnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #12 Napisano 31 Sierpnia 2014 czy ktoś wie jaki map sensor siedzi w steroniku 21dd z paska 1Z z 96r? chodzi mi o ciśnienie? Najszybciej będzie jak rozbierzesz ECU i sprawdzisz numery na sensorze. Ewentualnie zadzwoń do jakiegoś gościa co to naprawia Ci z pamięci powie. Gdzieś mi namiar zaginął ale jak kiedyś chciałem kupić to za używkę wołał więcej niż nowy na allegro (tylko trzeba znać numery). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #13 Napisano 31 Sierpnia 2014 no właśnie ciekaw jestem. a jak wytargam kompa to poźniej jak go podepne nie bedzie problemu? można go tak wyjąć bez konsekwencji? - - - - - aktualizacja - - - - - no właśnie ciekaw jestem. a jak wytargam kompa to poźniej jak go podepne nie bedzie problemu? można go tak wyjąć bez konsekwencji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2014 Nie wiem jak bardzo różni się komp od 1Z od AFN-a, pewnie nie bardzo. U mnie ECU wyciąga się bezstresowo, nic się po tym nie dzieje, nie traci żadnych ustawień adaptacji itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach