Skocz do zawartości
Kacza

Mocniejszy(?) zamiennik sprzegla z kolem do AVF ?

Rekomendowane odpowiedzi

Macie jakieś numery OEM od docisku i tarczy z brd, które pasują P&P? Tarcza od avf i brd jest raka sama?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Macie jakieś numery OEM tarczy i docisku od brd, który pasuje P&P do avf? Tarcze są takie same?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Macie jakieś numery OEM tarczy i docisku od brd, który pasuje P&P do avf? Tarcze są takie same?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Macie jakieś numery OEM od docisku i tarczy z brd, które pasują P&P? Tarcza od avf i brd jest raka sama?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Macie jakieś numery OEM tarczy i docisku od brd, który pasuje P&P do avf? Tarcze są takie same?

Pasuje. Jedna i druga jest 240mm. Dwumas też pasuje.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za pomoc.

Teraz szukam docisku od brd i zakładu gdzie odbijają tarcze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to ko kevlaru nie trzeba wzmacniać docisku. Co nie znaczy że nie można tego zrobić. Zrób jak golden pisze. To już sprawdzony setup.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar zrobić tak :

znaleźć docisk od brd tylko szukam jeszcze numerów OEM

Obić tarcze kevlarem

A dwumas ocenie po wyjęciu skrzyni

A kolejnym krokiem będzie dotrzeć sprzęgielko i korekta softu aby sprzęgielko i inne podzespoły się nie nudził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens zakładać nowy docisk plus tarcze z kevlarem czy już lepiej docisk brd plus tarcza kevlarowa. Ile może przenieść ori docisk?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest sens zakładać nowy docisk plus tarcze z kevlarem czy już lepiej docisk brd plus tarcza kevlarowa. Ile może przenieść ori docisk?
Cena nowego avf czy brd będzie podoba ori pod 380-400 nm, brd z kevlarem u mnie maks 460 nm przeniósł.

 

Są teraz dwa typy tarcz z domieszką kevlaru które wyglądają jak zwykła tarcza i takie niby http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6764279086 powinny znieść więcej ale nie testowałem.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się zorientowałem to tak cena nowego docisku z avf to ok 600 zł luka, a od brd 1200 zł tylko że to jest Sachs performance. Znalazłem firmę w Kielcach co odbijają kevlarem tarcze i dają 12 miesięcy gwarancji.

Co byście wybrali na moim miejscu?

Znając życie to po roku jazdy z 380-400 nm będzie mało i chęć ogarnięcia większej mocy ale z drugiej strony po co wiecej mocy jak napęd tylko na przednia oś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doloz kasy i zrob solidnie, masz rozgrzebane to szkoda pozniej znow to ruszac i kase tracic. Mocy Ci i tak braknie po paru miesiacach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządny Kevlar + nowy docisk i masz spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Decyzja podjęta kevlar + docisk Sachs performance.

Zna ktoś numery docisku Sachs performance, kolega mi znalazł taki numer 88 3082 001 424 od Audi A4 8E2, 8E5, B6.

Podejdzie? A i czy łożysko oporowe powinno być od avf czy brd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Decyzja podjęta kevlar + docisk Sachs performance.

Zna ktoś numery docisku Sachs performance, kolega mi znalazł taki numer 88 3082 001 424 od Audi A4 8E2, 8E5, B6.

Podejdzie? A i czy łożysko oporowe powinno być od avf czy brd?

Brd

 

Docisk od a4 sachs performance wszystko się zgadza i gratuluję wyboru. Pedal będzie wyraźnie twardszy. Ale do zaakceptowania, jak to kolega mówił, na taxi tym po mieście by nie chciał jeździć bo lydka większą będzie :)

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapas masz pod 300 km/550+ nm :)

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Az 300 kucykow nie planuje :gąszcz zbyt dużo modyfikacji do przeprowadzenia, głównie chodzi o hamulce żeby było czym wychamowac te moc, lecz kto wie może ale jak dla mnie tyle mocy by napedu na cztery łapy to nie na sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Az 300 kucykow nie planuje :gąszcz zbyt dużo modyfikacji do przeprowadzenia, głównie chodzi o hamulce żeby było czym wychamowac te moc, lecz kto wie może ale jak dla mnie tyle mocy by napedu na cztery łapy to nie na sensu.

 

250/550nm to gorna granica moim zdaniem dla FWD, potem przy wilgotnym asflacie, nawet na 4-ce potrafi zerwac.

Hamulce kładz zestaw z S6C5 lub S4B5 zestaw HP-2 321 mm naprawde potrafi niezle wyhamowac :) a przy dobrych wiatrach mozna caly setup kupic koło 500 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak by był 4motion to by była inna sprawa. Więcej możliwości.

A co do hebli to na wiosnę zmieniałem przednie i tylne. Przód na 312 a tył seria. Oczywiście regeneracja wszystkich uszczelek przewodów w zaciska, piaskowanie malowanie, nowy płyn motula Dot 5.1.

Ale nie zasmiecajmy wątku hebli i innymi rzeczami nie związanymi z tematem.

Odpowiedź na pytanie Mocniejszy (?) zamiennik-sprzegla-z-kolem-do-AVF Sachs perwormers plus tarcza z kevlarem i jest spokój na lata :hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności