WoDzU212 Zgłoś #81 Napisano 2 Sierpnia 2017 Macie jakieś numery OEM od docisku i tarczy z brd, które pasują P&P? Tarcza od avf i brd jest raka sama? - - - - - aktualizacja - - - - - Macie jakieś numery OEM tarczy i docisku od brd, który pasuje P&P do avf? Tarcze są takie same? - - - - - aktualizacja - - - - - Macie jakieś numery OEM tarczy i docisku od brd, który pasuje P&P do avf? Tarcze są takie same? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #82 Napisano 2 Sierpnia 2017 Macie jakieś numery OEM od docisku i tarczy z brd, które pasują P&P? Tarcza od avf i brd jest raka sama? - - - - - aktualizacja - - - - - Macie jakieś numery OEM tarczy i docisku od brd, który pasuje P&P do avf? Tarcze są takie same? Pasuje. Jedna i druga jest 240mm. Dwumas też pasuje. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #83 Napisano 3 Sierpnia 2017 Ok dzięki za pomoc. Teraz szukam docisku od brd i zakładu gdzie odbijają tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #84 Napisano 3 Sierpnia 2017 Z tego co kojarzę to ko kevlaru nie trzeba wzmacniać docisku. Co nie znaczy że nie można tego zrobić. Zrób jak golden pisze. To już sprawdzony setup. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #85 Napisano 3 Sierpnia 2017 Mam zamiar zrobić tak : znaleźć docisk od brd tylko szukam jeszcze numerów OEM Obić tarcze kevlarem A dwumas ocenie po wyjęciu skrzyni A kolejnym krokiem będzie dotrzeć sprzęgielko i korekta softu aby sprzęgielko i inne podzespoły się nie nudził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #86 Napisano 4 Sierpnia 2017 Czy jest sens zakładać nowy docisk plus tarcze z kevlarem czy już lepiej docisk brd plus tarcza kevlarowa. Ile może przenieść ori docisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #87 Napisano 4 Sierpnia 2017 Czy jest sens zakładać nowy docisk plus tarcze z kevlarem czy już lepiej docisk brd plus tarcza kevlarowa. Ile może przenieść ori docisk?Cena nowego avf czy brd będzie podoba ori pod 380-400 nm, brd z kevlarem u mnie maks 460 nm przeniósł. Są teraz dwa typy tarcz z domieszką kevlaru które wyglądają jak zwykła tarcza i takie niby http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6764279086 powinny znieść więcej ale nie testowałem. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #88 Napisano 4 Sierpnia 2017 Z tego co się zorientowałem to tak cena nowego docisku z avf to ok 600 zł luka, a od brd 1200 zł tylko że to jest Sachs performance. Znalazłem firmę w Kielcach co odbijają kevlarem tarcze i dają 12 miesięcy gwarancji. Co byście wybrali na moim miejscu? Znając życie to po roku jazdy z 380-400 nm będzie mało i chęć ogarnięcia większej mocy ale z drugiej strony po co wiecej mocy jak napęd tylko na przednia oś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #89 Napisano 4 Sierpnia 2017 Doloz kasy i zrob solidnie, masz rozgrzebane to szkoda pozniej znow to ruszac i kase tracic. Mocy Ci i tak braknie po paru miesiacach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #90 Napisano 4 Sierpnia 2017 Porządny Kevlar + nowy docisk i masz spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #91 Napisano 6 Sierpnia 2017 Decyzja podjęta kevlar + docisk Sachs performance. Zna ktoś numery docisku Sachs performance, kolega mi znalazł taki numer 88 3082 001 424 od Audi A4 8E2, 8E5, B6. Podejdzie? A i czy łożysko oporowe powinno być od avf czy brd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #92 Napisano 6 Sierpnia 2017 Decyzja podjęta kevlar + docisk Sachs performance. Zna ktoś numery docisku Sachs performance, kolega mi znalazł taki numer 88 3082 001 424 od Audi A4 8E2, 8E5, B6. Podejdzie? A i czy łożysko oporowe powinno być od avf czy brd? Brd Docisk od a4 sachs performance wszystko się zgadza i gratuluję wyboru. Pedal będzie wyraźnie twardszy. Ale do zaakceptowania, jak to kolega mówił, na taxi tym po mieście by nie chciał jeździć bo lydka większą będzie Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #93 Napisano 6 Sierpnia 2017 Zapas masz pod 300 km/550+ nm Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #94 Napisano 7 Sierpnia 2017 Az 300 kucykow nie planuje :gąszcz zbyt dużo modyfikacji do przeprowadzenia, głównie chodzi o hamulce żeby było czym wychamowac te moc, lecz kto wie może ale jak dla mnie tyle mocy by napedu na cztery łapy to nie na sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #95 Napisano 7 Sierpnia 2017 Az 300 kucykow nie planuje :gąszcz zbyt dużo modyfikacji do przeprowadzenia, głównie chodzi o hamulce żeby było czym wychamowac te moc, lecz kto wie może ale jak dla mnie tyle mocy by napedu na cztery łapy to nie na sensu. 250/550nm to gorna granica moim zdaniem dla FWD, potem przy wilgotnym asflacie, nawet na 4-ce potrafi zerwac. Hamulce kładz zestaw z S6C5 lub S4B5 zestaw HP-2 321 mm naprawde potrafi niezle wyhamowac a przy dobrych wiatrach mozna caly setup kupic koło 500 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WoDzU212 Zgłoś #96 Napisano 7 Sierpnia 2017 No właśnie jak by był 4motion to by była inna sprawa. Więcej możliwości. A co do hebli to na wiosnę zmieniałem przednie i tylne. Przód na 312 a tył seria. Oczywiście regeneracja wszystkich uszczelek przewodów w zaciska, piaskowanie malowanie, nowy płyn motula Dot 5.1. Ale nie zasmiecajmy wątku hebli i innymi rzeczami nie związanymi z tematem. Odpowiedź na pytanie Mocniejszy (?) zamiennik-sprzegla-z-kolem-do-AVF Sachs perwormers plus tarcza z kevlarem i jest spokój na lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach