zarembaz Zgłoś #21 Napisano 26 Sierpnia 2017 Jeśli chcesz zapiąć z tyłu 3 foteliki to ważne jest też wyprofilowanie tylnej kanapy. Im bardziej płaska tym lepiej dla fotelików. Ja bym pojechał do jakiegoś komisu z fotelikami i przymierzał do samochód które bierzesz pod uwagę. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #22 Napisano 26 Sierpnia 2017 o trzech fotelach w standardowej osobówce to raczej zapomnij, marne szanse żeby zmieściły się w jakimkolwiek w bezpieczny sposób, w sensie prawidłowo zamocowane, a to powinno być priorytetem. Niestety przy tej ilości gawiedzi trzeba celować w coś większego, najlepiej z niezależnymi fotelami, ja wprawdzie nie posiadam takiej ilości, ale dwóch moich kuzynów przerabiało temat i stanęło na vanach. Jeden miał mondeo wcześniej drugi B6 i po długich poszukiwaniach oboje postawili na vany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pirzol Zgłoś #23 Napisano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Czy foteliki nie są czasem szersze w wyższym miejscu niż na kanapie ? Dziecko ma siedzenie co najmniej z 20cm wyżej niż kanapa, zmierz na tej wysokości szerokość passata B7 w środku. Powinno być więcej cm. W B7 na wysokości rączek drzwi mam około 133cm. Powyżej jest 150cm. Fotelik na isofixie z pełnymi boczkami nie dotyka rączki drzwi, jest luz. Nie wiem czy można go zamocować bliżej drzwi tak aby rączka dotykała fotelika. Może to być niebezpieczne przy bocznym zderzeniu. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez pirzol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamzzz Zgłoś #24 Napisano 26 Sierpnia 2017 Dzieki za zainteresowanie. Byłem dziś w jednym komisie oglądać passata... B8 I tam to w porównaniu do mojego audi jest przestrzeń. Auto zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Mam czasem kontakt z a6 c7 mojego szefa i powiem ze jakością wykończenia passat napewno nie odbiega. Fakt ze to co oglądałem to była jakoś dobrze wyposażona wersja ale mimo to za całokształt duży plus. 190 koni dsg, napędy, skory i inne bajery 2015 65 tys. Przebiegu j cena w przeliczeniu ok 110 tys. Teraz to sie bede napalal na b8. Wychodzą teraz jakies wersje city z dieslami 1,6 i 2,0 150. Nowka kombi z mocniejszym dieslem kosztuje 103 tys. Trzeba bedzie głęboko temat przemyśleć. Bo co nowe to nowe. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qboos Zgłoś #25 Napisano 11 Maja 2018 Wracając do pierwszego pytania mogę odpowiedzieć tak: mierzenie kanapy albo odległości między drzwiami nie ma sensu. Najszerzej teoretycznie mam w E klasie, ale oparcie kanapy jest wyprofilowane pod 2 osoby i po włożeniu dwóch fotelików, 3 osoba ledwo siedzi. W passacie B6 odległość między drzwiami jest o 1cm większa niż w B5 i powinno być luźniej, ale jeśli wstawie po bokach dwa foteliki 15-36kg to w środku siadam z dużym ściskiem. Natomiast w B5 który teoretycznie jest najmniej szeroki ze wspomnianych 3 aut, jest płaska kanapa, płaskie oparcia i stosunkowo cienkie drzwi, nie maja wielkich wystajacych plastikowych kieszeni i uchwytów. W tym B5 po włożeniu dwóch fotelików w środku siedzę zupełnie swobodnie (103kg) a żona ma pełny luz. Oczywiście 3cie dziecko z przodu. Jak dzieci będą nieco starsze, środkowe może jechać bez fotelika i będzie mieć tam mnóstwo miejsca (nowe pzepisy - przy dwóch fotelikach dziecko w srodku powyzej 3lat moze jechać bez). Oczywiście o isofxie mozna zapomniec, tym bardziej ze go w B5 nie ma, ale na wakacje oczywiscie jedziemy B5. Na co dzień woże 2kę w B6 w isofixach, w 5tkę też się mieścimy w podobnej konfiguracji ale na dłuższy wyjazd w 5kę B5 po prostu wymiata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach