aron20000 Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2011 (edytowane) Witam chciałbym zakodować sterownik ABS'u ponieważ wywala u mnie dwa błędy: 00778- steering angle sensor (G85) 01044- control module incorrectly coded Nie wnikam na razie w kod pierwszy. O G85 jest naprawdę dużo. Sprawdzałem natomiast kodowanie sterownika i są tam same zera (00...). Edytowane 7 Listopada 2013 przez aron20000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 22 Grudnia 2011 zobacz początek tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/14977-problem-z-ABS-i-ESP?highlight=esp wspomóż się: http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm#03 AVF, czy AWX ? jeśli sterownik nic nie przyjmuje (nie możesz się zalogować, czy zmienić kodowania), może to oznaczać jego koniec. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aron20000 Zgłoś #3 Napisano 22 Grudnia 2011 AWX A jaki sterownik jest w roczniku 2004, Bosch 5.3 ESP, czy Bosch 5.7? Gdzie można to sprawdzić jaki rodzaj stera 5.3 czy 5.7? Bo procedury, a raczej numery się nieco różnią. Jutro postaram się sprawdzić czy da się to jakoś ruszyć tylko nie wiem czy mam się kierować opisem dla starszego czy nowszego modelu sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #4 Napisano 2 Stycznia 2012 w twoim aucie musisz się najpierw zalogować 09555 i kodować 04255. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widmoxxx Zgłoś #5 Napisano 3 Stycznia 2012 Witam chciałbym zakodować sterownik ABS'u ponieważ wywala u mnie dwa błędy:00778- steering angle sensor (G85) 01044- control module incorrectly coded Kolejna sprawa to te tajemnicze oznaczenia, nie mogę skojarzyć o co w tym chodzi (tutaj taki przykład): 0x?xx[/b]: Brakes 3 = (PR-1LT/1LF) 4 = (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) 5 = (PR-1LB/1LE/1ZC) 6 = (PR-1LZ/1ZJ) O co chodzi z tymi dziwnymi oznaczeniami (PR-1LT/1LF), (PR-1LC/1LX/1ZF/1LZ/1ZG) itd. co to takiego i jak to rozumieć? Pozdrawiam ad błąd 1044 tryb serwisowy czasem wywala że Inicjacja trybu serwisowego i cały czas pali się ABS, ESP, ASR trzeba trochę poszaleć autem tzn Prosto min 30kmh około 100m Skręt w lewo 90 stopni przy min 30kmh jazda prosto min 30kmh około100m Skręt w prawo 90stopni min 30kmh coś w tym stylu pare razy to miałem. Odnośnie G85 trzeba zrobić adaptację. odnośnie dziwnych oznaczeń 1LT 1LF itp itd zajrzyj do bagażnika do wlepki z fabryki. Tam masz wypisane jakie masz hamulce. to nic innego jak fabryczne kody hamulców. i na podstawie tych kodów dobierasz odpowiednią wersję adaptacji z wiki Rosstech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 4 Stycznia 2012 błąd 1044 tryb serwisowy czasem wywala że Inicjacja trybu serwisowego i cały czas pali się ABS, ESP, ASRtrzeba trochę poszaleć autem tzn 1044, to nie żaden tryb serwisowy to jest źle zakodowany sterownik ...a adaptację czujnika kąta skrętu G85 można wykonać dopiero po prawidłowym zakodowaniu ABSu i oczywiście po uprzednim zalogowaniu się do niego (STG Login Funktion 11 > Login-Code: 40168 > STG Messwertgruppen Funktion 08). i dopiero wtedy pojawi się informacja o trybie serwisowym ... z resztą wszystko jest w początkowych postaw w tym temacie:http://forum.vw-passat.pl/threads/14977-problem-z-ABS-i-ESP?highlight=esp Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aron20000 Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2012 Zrobiona adaptacja i kodowanie i śmiga. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sikorro Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2012 Witam, ja natomiast mam inny problem: w VAG'u otwieram sterownik ABS loguję się za pomocą loginu: 09557 i następnie: koduję sterownik kodem: 04257 i jest ok. Sterownik zakodowany wyświetla kod i tu zaczynają się schody, a mianowicie zamykam sterownik i próbuję go ponownie otworzyć ale tam gdzie był kod 04257 jest: Software Coding: 00000, to samo jest jak zakoduję sterownik i nie zamykam VAG'a, przejeżdżam kilka metrów pojawia się wykrzyknik(czerwony), sprawdzam błędy i okazuje się że sterownik jest źle zakodowany - Software Coding: 00000 - tak jakby gubił ustawienia tyle że założyłem inny sterownik(z allegro) i jest ta sama sytuacja. passat b5 2003r, 1.9tdi, 130km, silnik: AVF, automat tiptronic Jakieś pomysły czemu tak się dzieje????? Z góry dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #9 Napisano 17 Stycznia 2013 witam u mnie identyczna sytuacja i nie umiem sie z tym uporać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2013 witam u mnie identyczna sytuacja i nie umiem sie z tym uporać... skrzynia też automat? Bo jesli manualna to ligin i kodowanie jest inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #11 Napisano 17 Stycznia 2013 Tak teżautomat,dokładnie jak u kolegi"sikorro" ale już jest ok wydaje mi się że to problem był z nie pełnym programem vag a nie z procedurą,dlatego podjechałem dzisiaj do znajomego na warsztat który ma komputer,zaprogramowaliśmy tak jak piszecie ale musiałem zrobić też test drogowy i po kolei pogasły kontrolki(najpierw wykszyknik potem esp a na koniec abs) i jest ok:) pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszstm89 Zgłoś #12 Napisano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) witam mam problem mianowicie na desce świeci mi się abs, asr i jak ruszę czerwona lampka od ręcznego mruga, skrzynia wpada w tryb awaryjny. Po podłączeniu cs-680 escan wyskakuje w abs . moje auto to passat 2003r 1.9tdi 131km nie wiem jakie oznaczenie silnika, próbowałem wygenerować login lecz przy próbie wpisania go wyskakuje niedozwolone Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez lukaszstm89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugerek Zgłoś #13 Napisano 2 Sierpnia 2017 Witam Próbowałem wszelkimi możliwymi sposobami opisanymi na forum zakodować ABS i nadal nie mogę tego zrobić. Jedyne co mi jeszcze przychodzi na myśl to czy może to być spowodowane kablem i oprogramowaniem do tego używanym. Ja korzystam kabla i programu Polski VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach