Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dobre człowieki. Jak Wam grzeją Passaty, w szczególności, gdy ustawicie dmuchanie na nogi? U mnie szyby grzeje bardzo dobrze, górą grzeje też dobrze, ale na nogi to słabiutko. Jak wydmuchnie zimne powietrze z układu, to później dmucha takim letnim, ledwo odczuwalnym przez co nogi marzną przy obecnych temperaturach poniżej -10*. To taka ,,uroda" B3, czy po prostu coś jest nie tak? Pozdrawiam! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gąbke na klapkach sterujących strumieniami Ci wywiało , żeby to zrobić trzeba zdejmować dechę i zdemontować całą dmuchawe. Gdybyś to robił to odrazu nagrzewnice wymienić polecam ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdybyś to robił to odrazu nagrzewnice wymienić polecam ;p

ja zostawiłem starą ori, bo bardzo dobrze wyglądała.. i na razie nie narzekam..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od siebie polecam sprawdzic linke, mogło peknąć okucie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od siebie polecam sprawdzic linke, mogło peknąć okucie ;)

 

To akurat założyłem , że właściciel "czuje"jak pokrętło się przekręca czy jest ok czy nie ale jak coś to i to sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gąbke na klapkach sterujących strumieniami Ci wywiało , żeby to zrobić trzeba zdejmować dechę i zdemontować całą dmuchawe. Gdybyś to robił to odrazu nagrzewnice wymienić polecam ;p

 

:zeco Tyle roboty aż? Ciężka sprawa będzie, ale w sumie jak by przyszło zdejmować dechę, to bym mógł sobie od razu poduchy dorzucić, bo czekają już od dłuższego czasu na założenie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passaciik zreanimowany. Regenerowana głowica po pierwszym szlifie 800zł:D Pierwsza jazda wypadła w miarę ok. Podjazd pod dwie duże górki i temp nie przekroczyła 90 stopni. Na prostej temp zeszła do 80 a nawet minimalnie poniżej.

Zastanawia mnie tylko że trochę kopci na biało. Mechanik też dokładnie nie wie dlaczego. Jakieś sugestie?

Sprawdziłem olej i jest centymetr powyżej max. Widać trochę płynu wtedy musiało się dostać do oleju. Trzeba będzie spuścić odrobinę.

Pytanie też czy konieczna jest wymiana od razu oleju czy niekoniecznie?

Pozdo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na prostej temp zeszła do 80 a nawet minimalnie poniżej.

termostat kiedy wymieniany??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponad 2 lata temu. Dodam tylko że na postoju normalnie otwiera i załącza sie wentylator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na postoju to co innego.. objaw że temperatura spadła na trasie wskazuje że termostat nie zamyka obiegu. powinno cały czas trzymać około 90...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawia mnie tylko że trochę kopci na biało.
Mrozy kolego, popatrz na samochody na drodze co 2 kopci na biało. Mój tak samo kopci na biało teraz a latem nic. To jest para z wydechu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj była temperatura około 0 stopni jak go pierwszy raz po zmianie uszczelki odpaliłem. Trochę tego białego dymu było. Zanim padła mi uszczelka było nawet -10 stopni ale wtedy prawie wogóle nie kopcił więc jak to można wytłumaczyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak to można wytłumaczyć?

ruszałeś uszczelniacze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mechanik ruszał uszczelniacze.

A co do tego białego dymu to jest już chyba ok.

Tylko jak jest zimny to leci więcej białego dymu a jak się już rozgrzeje to kompletnie nie kopci.

Zastanawia mnie tylko co jest nie tak z górną rurą od intercoolera która wchodzi do turbiny. Widać że wydobywa się z niej olej. Okazało się że nie była dobrze dokręcona ale po dokręceniu dalej leci. Przed zmianą uszczelki pod głowicą wszystko było suchutkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności