Jump to content
symeks

GTB2260VK w Passacie AFN

Recommended Posts

ja montuje na flanszach jak u olka. spawac zeliwo to wiesz to sie zmienia struktura metalu i pewnosci nie ma ze nie bedzie pekac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogladałem na facebooku prace chłopakow z ctr tuning, to zauwazyłem że gtb zawsze spawają do kolektora, bo twierdzą, że połaczenie na flanszach z czasem zacznie przepuszczać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej przyspawać. Problem jest z umiejscowieniem turbiny żeby nie dotykala obudowy filtra powietrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najlepiej przyspawać.

 

najlepiej to wykonac customowy kolektor wydechowy pod to turbo aby bylo ulozone tak aby nic nie kolidowalo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodze się ale wtedy kasa robi się ogromna... Pozatym baran jest też spawany, Ori kolektor też jest dwuczęściowy i spawany. Żeliwo nie zmienia plastyczności... :marecek :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

to co w takim razie z filtrem? ktoś coś wcześniej wspominał że można założyć puchę od AFN-a bo jest mniejsza? czy wydaje mi się? a jakby stożek zapodać jakiś??

Share this post


Link to post
Share on other sites
to co w takim razie z filtrem? ktoś coś wcześniej wspominał że można założyć puchę od AFN-a bo jest mniejsza? czy wydaje mi się? a jakby stożek zapodać jakiś??

 

no ja mowilem ze puche od afn bo lipa jest z filtrm wychodzi takie cos , zobacz gdzie sa dziury od ori puchy filtra,wiec grucha przeszkadza.

a co do stozka to slyszalem ze psuja przplywki strasznie i lepiej nie brac :/

Passat-A4AdapterFlange9.jpg

Passat-A4AdapterFlange10.jpg

foto zapozyczone z darkside developments.

Edited by traksio

Share this post


Link to post
Share on other sites

aale to jest monstrum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi sie że nie wejdzie ci pucha od afn-a. U mnie krawędź jest równo z podłóznicą.

aale to jest monstrum

 

GTB 22 jest jescze wieksza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTB 22 jest jescze wieksza 004.gif

 

ale tylko strona goraca chyba jest wieksza o ile sie nie myle.

 

 

na forum a4 wykombinowali jeszcze ze grucha jest do dolu, ale nie wiem czy to ma prawo prawidlowo dzialac :/

DSC03735.jpg

DSC03730.jpg

DSC03731.jpg

foto zapozyczone z audi a4 klub.pl

Edited by traksio

Share this post


Link to post
Share on other sites

W golfach mk4 grucha jest całkowicie w dół i działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

z gruchą niema problemu bo można ją obracać na okolo osi turbiny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tutaj turbo z gruszka do dolu ;) wiec nie powinno byc problemu z filtrem ;)

d9eaf1e9211f35b0med.jpg

1a52e3cb990a3daamed.jpg

scaled.php?server=189&filename=img20120515202819.jpg&res=landing

foto z forum golfa

Edited by traksio

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak tam postępy... Kolejne gtb na ulicach. 231ps 480Nm przy 3000rpm i 350 przyNm 2000rpm moment narastający z racji napędu 4x4. Auto jeździ na ori sprzęgle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No jak tam postępy...

 

U mnie zmienilo sie tyle ze jednak bedzie GTB22 :P i po przemysleniach co do rzerobienia gruchy i skonsultowaniu tego z kilkoma roznymi osobami ktore nadal twierdza, ze nie da rady prawidlowo zamontowac gruszki do dolu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie zmienilo sie tyle ze jednak bedzie GTB22 :P i po przemysleniach co do rzerobienia gruchy i skonsultowaniu tego z kilkoma roznymi osobami ktore nadal twierdza, ze nie da rady prawidlowo zamontowac gruszki do dolu.

 

a zmieści się w passacie gtb22?? bo ja mam u siebie gtb17 i muszę przyznać ze za dużo miejsca tam nie zostaje, a co do montażu gruszki z dołu to w końcu jest taka możliwość czy nie( ja w chwili obecnej mam zamontowaną z boku, i jeszcze nie wyregulowana do końca gdyż lekko mi przeładowuje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a zmieści się w passacie gtb22??

zmiesci zmiecsci ;)

 

 

co do montażu gruszki z dołu to w końcu jest taka możliwość czy nie( ja w chwili obecnej mam zamontowaną z boku, i jeszcze nie wyregulowana do końca gdyż lekko mi przeładowuje)

 

no wiekszosc twierdzi ze sie da tak przerobic. Ja zapytalem znajomych dwoch osobnych obcych sobie turbniarzy i powiedzirli ze nie ma prawa dobrze byc wyregulowane turbo z gruszka do dolu z uwagi na zmiane dlugosci ciegna czy cos tam, wiec sie poslychalem i u mnie bedzie grucha nad podluznica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

traksio ogladałeś prace chłopaków z forum golfa? tam każdy robi gruszke w dół, bo inaczej po prostu do golfa nie wejdzie i chyba to musi dobrze działać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a zmieści się w passacie gtb22?? bo ja mam u siebie gtb17 i muszę przyznać ze za dużo miejsca tam nie zostaje,

 

To są identyczne turbiny,tyle tylko,że mają inne środki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
traksio ogladałeś prace chłopaków z forum golfa? tam każdy robi gruszke w dół, bo inaczej po prostu do golfa nie wejdzie i chyba to musi dobrze działać.

 

To ze ktos tak ma , to nie znaczy ze to jest dobrze.

 

a co do wielkosci sprezarek to jakas tam roznica jest

TurboComparison.jpg

Edited by traksio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy